{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
945 visninger | Oprettet:

Levering af Zooplus {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg har bestilt to varer hos Zooplus, og i aften ca kl 21, får jeg en mail om at det er blevet sendt..

Hvornår modtager jeg det så ca?

Og der er noget som undrer mig... når jeg prøver og tracke det, jeg har to track-numre, et på et kattetræ og et på noget legetøj.

og på det ene siger den " Keine Daten gefunden." (ingen data er fundet)

og den anden siger den "Für den eingegebenen Sendungscode liegt keine Auslandssendung vor" ( Hvad i alverden står der ??? )

Forstår ikke at der ingen data er på den første, vil det sige at den ikke er sendt, og den anden er et eller andet??


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 625 kr.
  • Min knap på min tørretumbler har sat sig fast. 599 kr.
  • Skift emhætte og opsæt gardin 1.300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Tilslutning af komfur 800 kr.
  • Cleaning behind radiators 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Levering af Zooplus
Kommentér på:
Levering af Zooplus

Annonce