{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.189 visninger | Oprettet:

GLS fra Zooplus {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen. (:

Jeg er blevet anbefalet af flere her på KG, at handle på zooplus, hvor de sender pakken med GLS til Danmark, og det har jeg så gjort én gang tidligere, med stor tilfredshed.
Da jeg modtog min første levering var jeg hjemme til at tage i mod pakken fra GLS. Jeg er ikke 100% inde i reglerne for GLS-leveringer osv og jeg har derfor kigget længe på deres hjemmeside for at finde oplysninger. Men jeg ser mig stadig på bar bund.

Hvordan fungerer GLS, når man ikke er hjemme for at tage imod sin pakke? -Kommer den til en GLS pakkeshop, hvor man så samtidig får en seddel i postkassen hvor på der står, at de har forsøgt at levere pakken, men at den nu er at finde 'der og der efter den og den dato?' -Lige som ved postdanmark?

Beklager alle de dumme spørgsmål. (:

//Sandra og missebanden. (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GLS fra Zooplus
  • #1   16. dec 2009 bed dem om at sætte den et sted så gør de det . det fungerer godt smiley så hvis du hr et aflukke eller sådan

• #2   16. dec 2009 Altså vi har fået noget fra GLS, her på nordfyn, hvor vi ikke var hjemme. Der lå så en seddel til os at vi kunne hente pakken et par dage efter på deres kontor i Odense. Så jo de giver besked om hvor du kan hente den og hvornår fra.

Ret relevante spørgsmål

• #3   16. dec 2009 Benthe:
    Handler du selv over zooplus?
    -Hvis ja, er der så et felt man kan udfylde når man er i gang med at bestille og betale? (:

Anne:
    Mon ikke det også fungerer sådan i Viborg omegnen. smiley Så på deres hjemmeside, at der var en del pakkeshops meget tæt på hvor vi bor.

• #4   16. dec 2009 Marianne:
    Da jeg modtog min første pakke bad manden om mit navn og min underskrift. Tror du det så stadig vil virke?
    Vi har en kældertrappe, hvor vi normalt beder fragtmanden om at stille vores pakker, når vi ikke er hjemme, men de er oftest fra PostDanmark. Så hvordan GLS vil tage det, aner jeg ikke.

• #5   16. dec 2009 Berit:
    Hvordan har du fået din aftale i hus? (:

• #6   16. dec 2009 Helle:
    Jeg sytes også jeg kunne huske han scannede et eller andet. Tror du jeg skal kontakte GLS inden jeg bestiller min levering fra zooplus?

• #7   17. dec 2009 Det kunne være jeg skulle prøve det også. (: Tak Berit. (:

• #8   17. dec 2009 Jeg har handlet fra tyskland mange gange, dog har jeg aldrig prøvet zooplus.de endnu, men de bruger alle sammen GLS.

Når vi for en seddel ind af døren, så går vi på nettet og skriver på at den kan leveres ved døren hvis vi ikke er hjemme, så skal vi underskrive den seddel vi for ind af døren og sætte den på døren så chaførren har en fuldmagt til bare at sætte den.

Du kan også ringe til dem og aftale et tidspunkt du er hjemme.

• #9   17. dec 2009 Rebecca:
    Hvordan får du den første seddel ind af døren? -Tror ikke helt jeg forstår dit indlæg. (: *S*

• #10   17. dec 2009 Hvis ikke man er hjemme når de kommer.. smiley

• #11   17. dec 2009 Beklager det forvirrede indlæg..

*Kunne godt være at man skulle tøffe i seng* smiley

• Heidi V
    Heidi V Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Katte: 4 Svar: 3
    #12   17. dec 2009 Nej smiley
    De stiller den enten foran din dør , eller tager den med på det nærmeste GLSafhentningssted - hvilket kan være surt i længden .

Selv bor jeg i Trige & er jeg ikke hjemme & den ikke må stilles foran døren kommer den helt til Randers - heldigvis vil de én gang tage den med ud igen , men derefter skal man selv afhente smiley

I øvrigt en god ting at bestille på zooplus.co.uk - man kan spare en del ved det smiley

• #13   17. dec 2009 Rebecca:
    Hihi, det kan lige så godt være det er mig der en ved at være en smule træt. smiley Men tak i hvert fald. (:

Trolde:
    Hvis de afleverer den på det nærmeste GLS afhentningssted, skal jeg kun gå/køre 350 m. (: Men kan jeg være sikker på den kommer til det nærmeste afhentningssted? Kan godt se det kan blive surt i længden for dig med den afstand hver gang. smiley

Jeg kan nemlig spare rigtig mange penge, så det er i hvert fald værd at tage med. (:

• #14   17. dec 2009 Berit:
    Sidste gang sammenlignede jeg priserne. Og det bliver jeg ved med. Vi skal jo have det så billigt som muligt. smiley

• #15   17. dec 2009 Jeg bestiller alt foder, pelsplejegrej osv ved zoolplus og tjekker altid priser på både .uk og .de for de har ikke de samme tilbud ;-D

Mht levering. i bestillingen kan du bede om alternativ leveringsadresse. f.eks naboen som du så laver en aftal med. Du får et tracking nummer, så du kan se præcis hvor langt pakken er nået, så naboen ikke skal være klar en hel uge i træk. Det er fint nok at naboen skriver under, for det er det der er aftalt.
    En anden mulighed er at afvente levering, hvor de smider en seddel i postkassen. Så ringer du til dem og aftaler en anden dag de levere og et sted de må sætte pakken, hvor du så sætter sedlen, fra første leveringsforsøg, på døren eller hvor i nu aftaler. Så kommer de gls´en og snupper sedlen, så han har dokumentation for aflevering.

• #16   17. dec 2009 Trine:
    Nu er det vist efterhånden ved at give mening for mig det hele. Hehe. *S*
    Så kan jeg vist roligt bestille fra zooplus i morgen, uden at skulle bekymre mig grøn og blå over, hvor min levering vil havne henne, hvis jeg ikke er hjemme når den kommer. smiley Tark Trine. (:

• #17   17. dec 2009 Så lidt Sandra.
    Sov godt. Du trænger vidst til det *fnis*

• #18   17. dec 2009 Trine:
    Puha ja, det tror jeg da efterhånden også at jeg gør. smiley Hihi.
    Du må også sove rigtig godt Trine. (:

• #19   17. dec 2009 jeg skriver bare når jeg bestiller at de skal sætte det ved døren - det fungerer fint.
    når jeg handler ved morfars skal de have en leverings adresse hvis ikke man er hjemme ellers tager de det med retur....

• #20   17. dec 2009 Marianne:
    Tak for svar. (:

Sofie:
    Hai??

• #21   17. dec 2009 skriv en seddel på døren at de skal afleverer den der, og der.. så skal de nok gøre det (:

• #22   19. dec 2009 Nu arbejder jeg og min mand selv hos GLS (i Tappernøje), men hvis du bare oplyser til sælger at de må skrive at varen må sættes der hvor du vil have den hvis du ikke er hjemme, så bliver den scannet og der trykkes på knappen 'Stilles iflg. aftale', men hvis du ikke oplyser dette og du ikke er hjemme, så får den seddel i postkassen hvor der står at vi den og den dato kl det og det, har forsøgt at levere en pakke til dig, så kan du vælge at ringe op til din nærmeste terminal, der står nr på den seddel du får i postkassen eller du kan hente den deroppe. Men vælger du at ringe derop, så kan i lave en aftale om at hvis du ikke er hjemme næste dag/gang den bliver forsøgt leveret, så er den seddel du har fået af os en engangsfuldmagt (EFM) og på den er der en stregkode vi kan scanne, så skal du bare udfylde den med navn og dato og hvor på din adresse du vil have varen sat, selvfølgelig et tilgængeligt sted for både dig og os som chauffører...
    Jeg håber det kunne hjælpe, ellers er du mere end velkommen til at skrive til mig så jeg kan svare dig på andre evt spørgsmål... :o)
    Glædelig Jul og Godt Nytår til alle :o)

• #23   20. dec 2009 <b>Sissel:

Tusind tak. Det gav meget stor mening for mig. (:
    Så vil jeg da lige udnytte din hjælp med det samme. smiley Hvis jeg ikke er hjemme når pakken bliver forsøgt leveret, bliver den så altid leveret hos den nærmeste GLS pakkeshop, fra min adresse? Eller kan det blive en helt anden?
    Der ligger et par stykker i nærheden af vores adresse, så vi vil ikke skulle ud og køre ret mange km. Så det er nu kun dejligt. (:

Rigtig god jul og godt nytår til dig også. (:

• #24   20. dec 2009 Er glad for at høre jeg kan hjælpe... :o)

Det er ikke altid at den bliver leveret hos den nærmeste pakkeshop, det er afhængig af hvad du har af aftale hos sælger. For du kan godt adressere den til jeres nærmeste pakkeshop og så i ATT feltet skrive dit navn, så der kan ses den er til dig. :o)

• #25   21. dec 2009 <b>Sissel:

Jeg er glad for at du gider at hjælpe. smiley

Jeg har afgivet min ordre i fredags og jeg har modtaget min sidste mail med faktura osv. Og også at den er afsendt.
    Jeg har ikke lavet nogen aftale med afsender udover min egen adresse. Så jeg kan vist kun vente og se hvad der sker og så håbe på at jeg er hjemme når de kommer med min pakke. (:
    Hvis der ingen yderligere aftaler er omkring levering, kan den den så komme til hvilket som helst pakkeshop? (:

• #26   23. dec 2009 Hvis du kører, så vil jeg råde dig til at skrive en lille seddel og hænge den på døren hvor der evt kunne stå: Til GLS, da jeg ikke er hjemme kan min pakke sættes, og så der hvor du vil have den. For hvis det ikke er en pakkeshops pakke som ikke er bestilt op til den nærmeste pakkeshop, så vil den ikke blive leveret der, men blot anmeldt, så du vil få den seddel i postkassen som du enten kan hænge ud eller køre op på den nærmeste terminal og hente pakken.

:o)

• #27   26. dec 2009 <b>Endnu en gang tak Sissel. (:

Kommentér på:
GLS fra Zooplus

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce