1.405 visninger
|
Oprettet:
Zooplus spørgsmål {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Tænkte at denne tråd kunne gavne mange nye brugere på Zooplus, og tænkte at i erfarende brugere kunne give nogle gode svar på spørgsmål om Zooplus.
Så her er lige et par spørgsmål og i andre er velkommende til også at stille spørgsmål til Zooplus:
Hvilken en af hjemmesiderne er billigst altså den danske, tyske eller engelske?
Hvor lang tids levering ?
Hvad koster levering?
Er den virkelig billigere end andre hjemmesider ?
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 89 Svar: 1.398
synes fragten er mindre medtaget på de end uk vare. en herinde sagde dog at altsammen bliver sendt fra samme sted. ved ikke om det passer. fra england er det ca 5 dage undervejs. ved ikke om der er andre sider. har endnu ikke fundet en side andre end zooplus hvor jeg kan bestille alle de produkter jeg vil ha et sted, så derfor bruger jeg det.
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 70 Svar: 377
Ved du hvor lang tid fra Tyskland ?
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
maj 2007
jun 2009
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 18
Hvilken side der er billigst, afhænger meget af hvad du bestiller, og hvilke rabatkoder der er i omløb. Læg alle varer i kurven på begge sider, og sammenlign - husk dog kursforskellen. En ting er dog sikkert, og det er at den danske side er dyrest, så der kan det slet ikke betale sig at købe fra.
Jeg har ventet 3-7 dage på alle mine leveringer, og har der været problemer med varen har jeg altid fået refunderet en del af beløbet.
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 70 Svar: 377
Glæder mig til at få mine vare, håber de bliver sendt i dag så jeg har dem i starten af næste uge.
feb 2007
Følger: 72 Følgere: 70 Katte: 5 Emner: 55 Svar: 1.632
feks den danske er go nok, der ville i få den gratis fragt hvis i bestiller over 299 kr mener jeg den er.. Men uanset hvordan i vender og drejer tingene så kan det IKKE betale sig at bestil hjemme, dette er grundet vores høje moms..
Fragt prisen for udlandsk er altid fast uanset hvor manget man bestiller for, feks uk der ligger den fast på omkring 85 kr.. Dette varier inkl deres priset grundet valutaen, derfor skal i altid kigge de forskellige igennem hvor valuten er billigst hvergang i bestiller.. Hvis altså i vil sparer nogle håndører ellers bestiller jeg fast fra den uk side, da jeg er lidt down men ved at den altid er billigere end hvis det er dansk..
levering tiden varier jo alt efter varen er hjemme osv, så der går typisk mellem 3-7 dage skal man regne med.. Dog har jeg mest oplevet de der 3-4 dage og jeg har modtaget min varer.. Som Atli foto siger så sender det altid fra det tyske lager, ved ikk om med tiden vil blive sendt fra det danske lager hvis altså de får en herhjemme.. Den danske er realtiv ny og derfor ses der ikk så mange varer endnu på selve siden..
Har læst fra nogle herinde at man dog skal være obs hvis man bor i etagers, jeg ved det ikk da jeg bor i stuen.. Men kunne forstille mig at så skal man hente varen selv på nærmeste GLS butik som feks hos mig er det en boghandel..
Ja den er billigere end andre, igen grundet vores høje moms..
feb 2007
jul 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 1 Svar: 38
feb 2007
feb 2007
taget fra deres side af..
feb 2007
Innerhalb von Deutschland liefern wir ab einem Bestellwert von nur 19 Euro versandkostenfrei!. Sonst berträgt das Porto nur 1,90 Euro. In Österreich erfolgt die Lieferung ab 29 Euro portofrei (sonst 2,90 Euro). Alle Versandkosten in diese und 16 weitere Länder finden Sie
dansk:
Til Danmark leverer vi gratis fra en bestillingsværdi på kun 299 kr! Ellers påregnes der et mindre gebyr på 29 kr. Se leveringspriser for alle lande her.
Men man skal bestille fra landes sider og komme fra den pågældne land før fragten er fri.. Så bestiller du fra zooplus.dk og bestiller over 299 kr ja så får du gratis fragt.. Bestiller du på zooplus.co.uk så er der en fast fragt pris uanset hvor meget du bestiller os selvom du bestiller over deres gratis fragt pris for du skal bo i england for at få den frie..
Så hvis du har oplevet ikk at betale fragt så har de snydt sig selv, men det kan ikk lade sig gøre med handlens reglerne.. Deres sider arbejder heller ikk sammen så på den måde kan den heller ikk udregne om man feks har bestilt over 299 kr i vores danske øre da de jo regner med den pris som køres på den side man nu engang bestiller fra..
maj 2007
feb 2007
jun 2009
jun 2009
Og det kan sågar ses her.
Zooplus spørgsmål