799 visninger
|
Oprettet:
Sikke da en morgen :O {{forumTopicSubject}}
klokken 04.00 IMORGES - en TORSDAG morgen begynder mennesket at spille så højt musik man ikke kan sove....
Han har godt spillet højt før, men det er normalt i weekenderne og så kun på et niveau så man sagtens kan sove for det...
Det kunne vi bare ikke imorges... i 1½ time kørte musikken bare på fuld skrald - hva sker der for mennesket?? Har han ingen respekt for andre mennesker eller hvad???
Jeg sendte en klage til boligforeningen idag, for det er simpelthen for groft... Håber andre har gjort det samme...
Nogen der har oplevet noget lignende?
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 2 Emner: 37 Svar: 338
Så føler med dig!!
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 274 Svar: 2.740
Men igen: kl 4 en torsdag morgen hvor folk skal op i skole og på job...
jan 2006
maj 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 499
Morgen, middag, aften, nat, intet tidspunkt er for dårligt til at larme på.
Larmen består i råb og skrig, høj musik, bulder og brag fra skyde-computerspil, samt trampen i gulvet som boede der 10 elefanter i den lejlighed.
Jeg er ved at få grå hår i hovedet af dem, og det er jeg bare alt for ung til! :-S
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.847
F*CK hvor har jeg bare været træt af det. Heldigvis har jeg ørepropper jeg kan bruge, men stadigvæk... Det burde ikke være nødvendigt. Jeg undere mig over hvorfor nogle mennesker bare ikke kan tænke længere..
jan 2007
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 4 Emner: 72 Svar: 1.348
Alle har vel ret til ikke at blive belemmeret med andres musik! Uanset etnisk oprindelse!
Lea S. Dit indlæg siger mig mere om dig, end dine naboer!
jan 2007
feb 2007
jan 2006
jan 2006
For jeg vil gerne understrege at jeg bestemt IKKE er racist og hvis du kendte mig og min omgangskreds ville du heller ikke være i tvivl... Hvis det er ordet neger der generer dig så beklager jeg og vil hermed gerne rette det til sort mennesker istedet! Det var sådan set for at forklare hvorfor jeg ikke gik til dem først, inden jeg gik til kommunen!
okt 2007
Jo helt klart!
Det jeg skrev var at: "Alle har vel ret til ikke at blive belemmeret med andres musik!"
Der er mennesker der arbejder i 3-holdsskift og de har vel ligeså meget ret til deres søvn om eftermiddagen, som vi andre har om natten.
Hvorfor skulle det være ok at belemmere naboerne med ens musik om eftermiddagen eller i weekenderne? Måske sidder naboen med en god film, egen musik, har gæster osv og gider ikke andre naboers musik.
Min holdning er en fest i ny og næ er ok, men ellers skal folk spille musik, så jeg ikke generes af det! Uanset tidspunktet på dagen!
feb 2007
jan 2006
Mille **og fladsnuderne** H - He he okay jeg vil gerne rette igen fra sorte mennesker til ikke-etnisk dansker af anden geografisk oprindelse" !! Håber ikke nogen er stødt nu, og hvis der er beklager jeg meget! ;D
okt 2007
Det er selve dit indlæg der støder mig.
Ville du havde skrevet jeg har en fed/rødhåret/fregnet nabo der......hvis det havde været sådan det forholdt sig?
Hvorfor er det vigtigt at pointere at det er en negerfamilie på 10 -12 stk der hører negermusik????????
Hvad er negermusik for en størrelse? Jazz eller blues???
At dit indlæg siger mig noget om dig, ja der includere så ikke lige ordet racist!
jan 2006
Nå hvad mener du så det siger om mig??
okt 2007
Jeg ved ikke om det er rigtig, men det er det indtryk du efterlader hos mig med dit indlæg, fremfor din mening om larmende naboer!
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 686
Nytårsaften skyder de krudt af fra altanen! Pisse farligt... Især fordi vi boede ovenover og ikke havde altan, men taget rager godt ud over deres altan så de havde ikke meget plads til at fyre af på.
Jeg ved ikke om børnene bare var meget uartige, om forældrene skældte meget ud, eller om de rent faktisk fik et smæk i deres små numser engang imellem. Men skrige og hyle, det kunne de.
De små børn havde også en fantastisk evne til at spille bold op af væggen INDE i lejligheden. Argh! Eller kaste den op i loftet. Hvordan de har formået alt dette på den trange plads, aner jeg ikke. Vi boede i 3-værelses på 55 m2. Og de havde 4 små børn, en teenager og var så far og mor.
jan 2006
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 12 Svar: 61
Fik det lidt dårligt over dit indlæg...
En negerfamilie, der er frisk importeret fra Afrika??? Og anbragt af kommunen, så de generer andre helt almindelige hvide mennekser, der er respektfulde nok til at nøjes med at høre Celine Dion...
Det kan godt være at det ikke var skrevet i den hensigt - men ja, det var altså også det indtryk du efterlod hos mig.
okt 2007
Det står dig helt frit for om du kan lide "neger-musik" eller ej. Jeg kan ikke lide Celine Dion.
Hmm. Racist og dårligt menneske. Det har jeg da vist ikke kaldt dig! Mener jeg det om dig! Nej det gør jeg ikke!
Du må gerne mene at jeg har "dømt så dybt på så lidt" -jeg ved ikke om det var dybt, det kan kun du afgøre! Jeg skriver jo netop, at jeg ikke ved om det passer på dig som person, men at det desværre er det indtryk jeg får i lige den her tråd!
Du bad mig om et svar og det fik du. Er det objektivt? Nej det er det ikke! Retfærdigt? sandsynligvis ikke!
Selvfølgelig siger mine indlæg noget om mig som menneske! Hvordan folk herinde så opfatter mig, ja det afhænger jo af hver enkelt og det er da kun naturligt!
Jeg har ikke behov for at vi to er kvit! Du må såmænd godt vinde den her!
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 8 Katte: 6 Emner: 15 Svar: 113
Jo og der findes folk, som arbejder i skift og også om weekenden. Så det er ikke lige fit, at der findes nogle, som mener fordi de har en 8-16 arbejde + weekenden fri at det er sådan for alle mennesker. Det er det langt fra.
Gid mennesker ville tænke sig en smule om, når de laver noget.
jan 2006
Mai - Jeg ved ikke hvad du vil ha mig til at sige.. De ting du kan "læse/tyde eller et eller andet" i mine kommentare er ikke korrekte.. Jeg har beklaget op til flere gange hvis jeg har stødt nogen og er ked af mit indlæg er blevet misforstået og tolket på denne måde.. Dette var ikke meningen! Jeg har ingen problemer med udlændinge i nogen som helst forstand og er ked af hvis mit ordvalg, tyder på noget andet! Håber ikke jeg behøver at kommentere mere i denne sag..
okt 2007
Den måde dit første indlæg var skrevet på skødt mig og jeg har forklaret mig! Syntes du valgte en noget uheldige (nedsættende) formulering! Jeg havde brug for at kommentere det, ikke for at dømme dig eller starte en diskussion. Jeg havde skrevet noget som du ville have forklaret og det syntes jeg kun er fair nok!
Håber alle får en rolig nat uden larm fra naboer!
Bor selv i hus og kan da lige slutte af med en "sjov" lille historie.
Lige efter vi var flyttet ind, hørte vi en masse "stønnen!". Nå ja - det skal de jo have lov til var vores umiddelbar kommentar til hinanden. Efter et par timer med "stønnen" blev min mand ret imponeret og ja jeg blev vist nærmest misundelig! Efter en helt nat blev vi lettere irriterede over al den "stønnen". Og det forsatte nat efter nat, men man går jo ikke over til naboen og klager!
I sommerferien, hvor datteren og svigersønnen beboede vores hus, klagede de over vores "højlydt elskende" naboer. Manden og jeg flækkede af grin og måtte så fortælle at det altså ikke var naboerne der hyggede sig, men deres kat, som har astma og hver nat sover på vores terresse. Nej hvor blev de unge mennesker flove over deres tankegang og vi "gamle" måtte indrømme, at vi havde troet det samme!
Sov godt!
jan 2006
Men ok sket er sket og ønsker ikke at diskutere videre herfra!
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 2 Svar: 15
i så fald, mange gange undskyld, han burde være ude i dag derfra hvis vi kan tvinge ham.
Sikke da en morgen :O