sikke en.... {{forumTopicSubject}}
... morgen. vågnede brat op da jeg hørte to katte væse neden for... og det første jeg tænkte var "hvor er lilli?!"... så jeg stod op og kiggede efter hende... men kunne ikke finde hende ind og kigge hendes gemme steder inde i soveværelset men nej heller ikke der... så måtte jeg jo vække kæresten og så kiggede vi begge to lejligheden men væk var hun... så kigger kæresten ud på vores altan og ser at det ene vindue er åben, som hans kammerat havde glemt at lukke i aftes, så vi kaldte ud efter hende men stadig ingen lilli... så gik vi udenfor og fik da øje på hende ude på taget... så skyndte jeg vi os op og begyndte at kalde på hende... men ikke om hun ville flytte sig... det gjorde vi så i små to timer hvorefter jeg gik ned igen for at om der var liv hos nogle af de naboer der boede der hvor hun sad... og der var held... så mig op og banke på og spørge om jeg måtte prøve kalde fra deres altan men ikke om lilli ville flytte sig... næææhh nej... så måtte jeg spørge naboen pænt om jeg måtte låne en stol så jeg kunne kravle ud på taget... hun var meget sød og låne mig stolen så mig ud på taget ,i anden sals højde, efter lilli...men alt for at få lilli hjem og i god behold... dog noget træt efter en nat ude på taget...
nov 2008
Følger: 84 Følgere: 92 Katte: 3 Emner: 1.619 Svar: 5.096
jun 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 104 Svar: 391
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 8
sikke en....
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside