1.318 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 27 Svar

sikke da en opdrætter... sikke da en opdrætter...

jeg vil jo gerne igang med et birma opdræt og har siddet og kigget på diverse sider og snakket lidt med forskellige opdrætter osv...

men men så stødte jeg på en opdrætter som har en birma som man så kan få sin hun parret hos og ja der er jo længe til at jeg kommer til det men jeg vælger lige og ringe til hende og spørge hvordan og hvorledes det foregår og priser og alt sådan noget...jeg fortæller os at jeg har de andrer hun katte og efter hun høre det siger hun at jeg bare kunne sige til hvis jeg ville ha en af de piger parret og hun havde os main coon så jeg kunne selv vælge hvem jeg ville bruge...
jeg bliver lidt skuffet over at en registreret opdrætter tilbyder mig sådan noget når jeg rent faktisk prøver på at være lidt seriøs om mit kommende opdræt... jeg spørger hendes os om hendes kat er blodtype bestemt og testet for de sygdomme den nu skal være testet for og hendes svar er bare at det er noget pjat og bruge penge på...
ja i kan vil selv regne ud at jeg straks sagde at jeg ingen interesse havde og pænt farvel...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sikke da en opdrætter...
  • #1   19. apr 2007 skal lige sige at jeg havde fortalt at mine andrer hun katte ikke har tavle men det var ikke nogen hindring.

• #2   19. apr 2007 jeg kan godt skrive hvem hun er privat til dig...

jeg har ´kig på birma hun og hende jeg skal købe den af har sjovt nok sagt at der var to personer som jeg aldrig måtte sælge killinger til og hun var den ene af dem...

• #3   19. apr 2007 linket er sendt til dig...

• #4   19. apr 2007 Hej.

Hvis det er muligt, så vil jeg også gerne vide hvem den opdrætter er.

• #5   19. apr 2007 linket er os sendt til dig..

• #6   19. apr 2007 Woohoo

Det er da en "skøn" opdrætter... Godt du valgte fra..

• #7   19. apr 2007 jamen jeg forstår slet ikke at hun tør gøre det så åbenlyst når jeg jo har sagt at jeg vil opdrætte med stamtavle hun må godt nok være modig...

• #8   19. apr 2007 ...hmhm ja det lyder jo ikke godt...

Men fik lige en tanke før der går for meget hvæs hvæs i den... Hvor tror du dine katte uden tavle kommer fra?? De var jo gode nok til at du anskaffede dig dem... smiley

• #9   19. apr 2007 anne jeg har bestemt ikke noget i mod katte uden tavle og har jeg stadig ikke men når en opdrætter melder sig ind i en klub for at holde deres regler og hvad der dertil høre så synes jeg ikke det er okay og at hun ligefrem siger at det er noget pjat og teste kattene så burde hun måske overveje og opdrætte uden stmtavle hvis hun alligevel er fløjtende ligeglad med det hele...

• #10   19. apr 2007 Sabrina - Har du de ting på skrift? Hvis ja, syntes jeg simpelthen at du skal melde hende det klubben...

• #11   19. apr 2007 julie: jeg har gud hjælpe mig slettet beskederne i går... men personen har en annonce ved ikke om jeg må nævne hvor og jeg kunne godt prøve og skrive til hende igen men det ville måske være lidt dumt fra min tlf ellers skal jeg prøve med en mail...

• #12   19. apr 2007 Sabrina - Ja prøv endelig mail. jeg har jo interesse i mco, så hvis du lige ville give mig et link/navn ville det være fedt. Så ved jeg da i hvert fald hvad jeg skal undgå hvis det skulle være :o)

• #13   19. apr 2007 Der skal nok være flere en hende der ikke blodtypebestemmer og heller ikke tester for arvelige sygdomme osv osv

Du sagde nej tak, godt.

Prinsessejulie ... Men melde hende for det, det syntes jeg er for vildt, der er større ting her i livet som man kunne gøre noget ved smiley

• #14   19. apr 2007 eva har sendt det til dig os.

• #15   19. apr 2007 Anne R- Du mener ikke klubberne burde gøres opmærksom på at en reg. opdrætter vælger at lade sine katte avle på piger uden tavle? Så de evt kunne påtale det, og have det reg., hvis der nu skulle komme andre sager om hende? Måske mere alvorlige?

• #16   19. apr 2007 Anne R - For at være reg. opdrætter skal man overholde visse love, at en opdrætter låner sin kat med stamtavle ud til en kat uden stamtavle, er simpelthen forbudt.
    Så ja jeg mener hun burde meldes!

• #17   19. apr 2007 er nød til at kravle i seng nu men kigger ind i morgen og så må jeg prøve og sende en mail til hende...

• #19   19. apr 2007 Mille - Har også sendt :o)

• #21   20. apr 2007 Hej jeg er også meget intereseret i hvem det drejer sig om da jeg jo har maine coon.
    Vil en af jer være søde at sende en besked om hvem det drejer sig om i PB
    Tak

• #22   20. apr 2007 britta:
    jeg er vllige til at prøve og sende hende mail igen og så se hvad, så har jeg det os på skrift og er til at sende ind..

• #23   20. apr 2007 Ja jeg syntes stadig det er i småtingsafdelingen... men en lov er selvfølgelig en lov og skal overholdes.

Men nu kan jeg så forstå at det er mere en blandingskillinger vi taler om....

• #24   20. apr 2007 hvem skal jeg ringe til...

• #25   20. apr 2007 yak :S Syns også hun sku meldes! Kan jeg få linket også? smiley

• #26   20. apr 2007 her er hendes annonce;
    Rød alvs han tilbydes, hellig birma, 1 år, chippet, loppekur, ormekur, stambog, vaccineret, En lækker rød masket alvshan søges dejlige hillig birma pige der ønsker killinger uden en masse betingelser bag. ring for nærmere info kun seriøse henvendelser.

bare det at hun skriver uden en masse betingelser får jo en til at tænke lidt...

• #27   20. apr 2007 Den pågældende er, hvis jeg tænker på den rette, en skændsel for hele den reg. katte verden.

Som Bente P skriver behandles kattene utrolig dårligt hos hende og at hun ikke er frataget sin reg. er efter min mening en skandale. Ved godt hun kan fortsætte som ureg. opdrætter men mange tror jo desværre at køber de hos en reg. opdrætter så er alt ok.

Jeg hjælper meget gerne hvis der er brug for assistance til at melde hende. Send bare en privat besked.

• #28   20. apr 2007 min pc har sådan en blokering så jeg ikke kan sende hende en mail jeg er nød til at skal ha hendes mail adresse for at kunne gøre det..

jeg synes det er dumt og bare sende en sms da jeg jo ikke kan bruge den til så meget medmindrer at klubben får min tlf.

• #29   20. dec 2007 Hej Sabrina

Du må meget gerne sende en pb med opdrætterens navn, så jeg ved hvem jeg skal holde mig fra

På forhånd tak smiley

Kommentér på:
sikke da en opdrætter...

Annonce