888 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

:( SIGE UNDSKYLD!! :( SIGE UNDSKYLD!!

Syntes i skulle sige undskyld til mig smiley
Fordi i har kaldt mig dyreplager og min kat lider når jeg holder den...
Men nu skal i lige høre smiley
Min kat elsker mig<3 hver gang den ser mig hopper den hop i mine arme og vi er som bror og søster smiley
Det så kan mit hjerte altså gå i 1.000 stykker når jeg for af vide min kat ikke kan lide mig og jeg er dyreplager og katten lider når jeg holder den smiley syntes bare ikke i kunne være det bekendt... har simpelt hen ikke kunne leve med det... nu er det lang tid siden jeg blev bruger herinde.. og jeg lad det komem ind af det ene øre og komme ud af det andet.. men nu kan jeg ikke mere... syntes jeg fortjener en undskyld for dem der sagde det og det var mindst 30 personner...! jeg har lavet en film til dem som ikke tror oskar kan lide mig... så prøv lige at kigge min diste nye video med oskar.. og så giv lige en kommentar til den.. åg sige om jeg stadig er dyreplager?'

P.s Alle dem som ikke har sagt noget om den, ville i ikke også være søde at skrive kommentar til min nye film.. og skrive om jeg er dyreplager ? p.s Ville blive glad hvis nogle gad at skrive hvorfor jeg var dyreplager!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  :( SIGE UNDSKYLD!!
  • #1   13. nov 2007 Jeg er nødt til at spørge..

Hvad sker der?? Jeg har lige kigget dine katte, og ingen af dem har trælse bemærkninger..

Hvorfor skal der undskyldes til dig??

Jeg kan godt se at du kun er 12 år gammel, så du kan måske være lidt mere påvirkelig, men jeg har altså meget svært ved at se, hvad der skal siges undskyld for ????

• #2   13. nov 2007 Kan du ik sætte et link på a hvor du bliver kaldt det??

• #3   13. nov 2007 ved ikke, om det er de kommentarer der er ved Oskar?? Synes bestem bare du skal ignorere det!! Pyt skidt lige meget.. selvfølgelig er du ikke ond ved din misse!

• #4   13. nov 2007 Jeg ved da heller ikke hvad det er for noget med det dyremishandling men ignorer det...

• #5   13. nov 2007 mellia O.

Nu kender jeg slet ikke til forhistorien, så jeg er ret uviden om hvad du snkakker om! Hvad er der sket siden du blev beskyldt for at være dyreplager. Jeg tror bestemt ikke at du er det!

Måske har folk herinde reageret på noget og istedet for at kalde det uvidenhed kaldt det dyreplageri?

Er det kommentarerne om, hvordan du holder Oskar på nogle af billederne, du er blevet ked af? Jeg må indrømme, at jeg også ville have give dig en lille besked om, at det altså ikke er rart for katten at blive holdt sådan, men du er kun 12 år, så jeg tror ikke du har gjort det af ondskab, men af uvidenhed!

Du må lige give os et link, så vi kan se hvad der er sket!

Jeg kan se at du er 12 år gammel og det er en flot film du har lavet, men den viser jo ikke om din kat kan lide dig eller ej. Eller om du elsker den eller ej!

• #7   13. nov 2007 Jeg ved heller ikke hvad det drejer som om. Jeg har været inde og se filmen, og for mig ligner det at du elsker din kat over alt på jorden...

• #8   13. nov 2007 Fik nogle mail.. fra nogle her inde fra.. hvor der stod den måde jeg holdte min kat på var dyreplageri.. men jeg slettede de mails fordi jeg var ked over at blive kaldt dyreplager da jeg er vigitar og jeg har haft i alt 32 dyr og så blive kaldt dyreplager.. men nu opdager hvor dum jeg var at jeg slettede de 4 mails jeg fik hvor der stod dyreplager i .. og resten stod jeg holdte min kat forkert og katten lider!

• #9   13. nov 2007 Det skal du på ingen måde lytte til.. At din kat ligger på ryggen og du holder den så i kunne få et fint billede, ser jeg intet i verden galt i.. Den er måske en lille smule klemt ;), men den lider ikke, og du er ikke dyrplager på nogen måde.. Det er noget fis de har sagt, og de er bare lidt mere sarte end godt er..

• #10   13. nov 2007 mellia : kender heller ikke til sagen - men dyreplager det tror jeg ikke du er ! så er jeg ogs i hvert fald*s*

• #11   13. nov 2007 Jeg holder altså også mine katte sådan , de er nogle store bamser , så man kan ikke lade vær ..
    og de er altså ikke døde endnu af at jeg har klemt dem for hårdt ??

• #12   13. nov 2007 hov ikke klemt dem for hårdt ! men at jeg har holdt* dem for hårdt smiley haha

• #14   13. nov 2007 Nu aner jeg slet ik, hvad der har foregået, da jeg er ny her.. Men jeg synes nu dine misser ser søde ud

Kommentér på:
:( SIGE UNDSKYLD!!

Annonce