{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undskyld KG
  • #1   21. mar 2013 Maria D: Den bemærkning var der ingen grund til. Den er direkte ond.

• #3   21. mar 2013 Maria den var ikke nødvendig..

Din undskyldning er modtaget..

• #5   21. mar 2013 Modtaget og enig med Preben smiley

• #6   21. mar 2013 Det er helt iorden Kailie smiley
    Og jeg er enig med Preben;)

• #7   21. mar 2013 Opdager lige at du har oprettet en ny tråd om noget træning....
    Hvorfor undskylde når du ikke har forstået noget i dine andre tråde?

• #8   21. mar 2013 Ej, helt ærligt, synes i ikke i er lige lovlig diskriminerende nu? Man kan da ikke sige til folk, at de skal lade være med at skrive i et åbent forum, bare fordi man er træt af, at læse indlæg fra dem! Uanset hvor gamle og/eller umodne de så er. Det kan godt være, at det mest er voksne der sidder herinde, men der ér altså stadig mindreårige tilstede, og det må man som voksen bare tage hensyn til! Er man ikke i stand til det, så er det ikke sværere, end at holde sig fra tråden.

Man kan lære rigtig meget herinde, uanset hvor gammel man er, det kræver bare at man har motivationen til at læse og følge med, og den motivation synes jeg godt nok ikke der er mange der opfordrer til, på en "børnevenlig" måde.
    Alternativet er trods alt, at ungerne dropper det med at spørge, og bare handler før noget andet.

• #9   21. mar 2013 Maja G - Jo hun har lært noget, der blev nemlig skrevet at hun skulle lærer katten at gøre naturlige ting, som at spring smiley

• #11   21. mar 2013 synes nu du har undskyldt flere steder...ved egentlig ikke for hvad, men synes det tyder lidt på du bare ønsker opmærksomhed...(ved ikke til hvad) meeennn....

• #14   22. mar 2013 Det kan jeg også godt se pointen i, men man må jo gå ud fra, at hun så har lært lidt om det nu.
    Jeg tror så også bare, at hvis hun havde fået et ordenligt formuleret svar, til at starte med, og folk ikke var kørt op i en spids, så var tingene nok ikke eskaleret på den måde. Er det så mærkeligt, at en 13-årig har svært ved at håndtere at blive talt til, på så negativ en måde? Ja, hun gjorde nok nogle dumme ting, men hvem kan ikke komme til det, i en situation de ikke føler de kan håndtere?

Kommentér på:
Undskyld KG

Annonce