Fair bedømmelser? {{forumTopicSubject}}
Jeg synes tit, der er blevet snakket om det herinde, men nu har jeg altså lige lyst til at bringe det op igen.
Hvad er Jeres forhold til bedømmelser?
F.eks. bryder jeg mig ikke om de hårløse katte, derfor giver jeg dem kun Middel. Lav vil jeg ikke give, hvis der er gode billeder og tekst, men da jeg ikke bryder mig om racen, kan det kun blive middel...... Høj giver jeg til de fleste katte. Og ekstra høj er jo de, efter min mening, 20 smukkeste katte her på KG
Noget jeg så morer mig lidt over er folks måde at håndtere disse bedømmelser på..... f.eks. hvis jeg giver en kat Middel, så får jeg en middel igen fra denne kats ejer. Og det ser jeg egentlig lidt som en 'hævn'.... Og så er det jo ikk en fair bedømmelse........?? Hope you get my point.....
Hvad synes I om sådan en gang hævn bedømmelser?? hehe...
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 274 Svar: 2.740
Men, jeg bedømmer da gerne dine
jan 2007
Men hævnbedømmelser er LATTERLIGE synes jeg...
jan 2005
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 180
jan 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 3 Emner: 56 Svar: 414
Der er så tilgengæld mange, der afviser nye katte herinde, synes jeg. Og DET kan godt forarge mig..... Folk skal jo lige herind, før de ved, at det er normalt at have mange billeder af sine katte, lange beskrivelser, fotoalbums, videoklip osv. osv.... Jeg synes, det er latterligt at afvise katte.... Ind med dem - og så kan man altid bagefter råde dem til at lægge flere billeder osv. ind.... Men hvis de ikke har lyst til det, så skal de da stadig have lov til at være her....
Det var lige mit sure opstød, hehe ;))
sep 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 3 Emner: 8 Svar: 329
Med hensyn til bedømmelser, så bedømmer jeg ud fra hvordan katten ser ud. Og der er da racer jeg ikke bryder mig om, men de kan jo ikke gøre for, at de ser ud som de gør Så jeg bedømmer ud fra om jeg bryder mig om kattens farvesammensætning, og om der er gode billeder.
Måske en lallet bedømmelse, men det er jo et galleri :o)
jul 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 6 Emner: 11 Svar: 1.784
Mie-Lykke:
Under din profil, ser det ud til, at du har givet karakteren lav en enkelt gang:-)
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
Dømmer bestemt IKKE ned fordi der er en race jeg er mindre vild med end andre.
Og er profil kun til lav eller middel så skriver jeg forslag til forbedringer og at de kan skrive når det er. Jeg gør dog ikke ret meget i de karakterer må jeg indrømme.
Jeg afviser ofte hvis jeg ikke synes billeder eller tekst er god nok.
jun 2006
jan 2007
Det jeg kigger efter er: katten selv (farve osv), billeder (om man ser katten fra flere vinkler), kvaliteten på billeder og så teksten også...
Selvfølgelig er der også enkelte racer jeg ik er så glad for, men jeg går gerne udenom dem så
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Jeg afviser katte hvis billederne er dårlige eller der kun.. Det er et galleri, og der står også når man opretter at der skal være minimun 5 billeder før man skal forvente at komme ind, så hvis ikke man kan se katten, så afviser jeg.. med mindre det er en lille bitte killing..
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
Mht. at afvise optagelse. Det gør jeg, hvis der er meget dårlige billeder og næsten ingen tekst. Og så gør jeg det, hvis nogen opretter under forkert kategori. Jeg har tidligere brugt meget tid på at skrive det til nogle personer som søgte optagelse - mange gange med et mopset svar tilbage - så ja, nu afviser jeg i stedet. Så har jeg i hvertfald ikke bidraget til noget herinde, som jeg tager afstand fra.
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 37 Svar: 270
jeg er holdt op med at give bedømmelser med mindre det er en vildt flot eller nussert kat,.. jeg byder alle katte velkommen og hvis jeg synes der mangler noget så skriver jeg lige til dem, har avist en engang men der var der ikke et billede af en kat så synes det var mærkeligt at være her.
jan 2007
Egentlig synes jeg, det er lidt skørt, at man sådan ikke må tillade sig at give lav eller middel. Karaktererne er her jo for at blive brugt. Jeg bedømmer katten og billederne, men ikke teksten...
Jeg kunne sagtens finde på at give en kat med et billede og ingen tekst ekstra høj f.eks. - hvis den bare var fantastisk smuk....
(ps: Grunden til, at jeg giver de hårløse katte middel er fordi, jeg simpelthen bare er så meget i mod den race, da den ikke er naturlig og sund for katten)... Så det er ikke sådan, at jeg kun kan give gode karakterer til de racer, jeg synes er smukkest.... Hvis jeg falder over en mindre køn kat, plejer jeg som regel også at styre udenom dem.... Men jeg synes seriøst ikke, der er noget galt med folk, der ikke styrer udenom de katte, de ikke kan lide... Jeg synes, det er helt fair at give en kat middel, hvis man ikke bryder sig om den....
jun 2006
jan 2007
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 37 Svar: 270
feb 2007
Følger: 2 Emner: 10 Svar: 171
Hvorfor ikke bare skride ud fra de dejlige kattes profiler? Og stem på dem der falder i jeres kedelige smag?
Fair bedømmelser?