{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Bedømmelser på KG {{forumTopicSubject}}

Blev lige inspireret til et emne her på de sene nattetimer (man har jo ferie)

Hvorfor vil du bedømme og have din kat/katte bedømt af andre herinde?

I min verden er det total ligegyldigt, det er ikke sjovt, og i nogen tilfælde total barnligt da det jo ikke altid er lige fair (hævn osv.) Alene det at man kan udfrodre andre og vinde dueller.... helt ærligt!!!

Jeg har fravalgt det har ikke brug for det elsker mine katte som de er uanset om den ene er en "fin" og den anden er en skøn huskat!!!

Potekram fra mig (en sen nattetime)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedømmelser på KG
  • #1   20. jul 2010 som mennesker ikke skal bedømmes ud fra udseendet, skal dyr heller ikke, skønhed kommer jo trods alt indefra smiley

• #2   20. jul 2010 Sonia H: Lige præcis smiley

• #3   20. jul 2010 godt spørsmål syntes det var meget sjov i staten men gider det ik mer for i mine øjn er der ikke nogle katte der smukker end mine så er det skam ligegyldi hvad andre syntes. men syntes det være inde på baby galleri at man vil udstille sine børn hvor folk kan stemme hvorfor en baby er den pæneste

• #4   20. jul 2010 Guuud findes der også et Baby galleri.... det bliver værre og værre!

• #5   20. jul 2010 ja vis du kikker op for oven nr 3 siste

• #6   20. jul 2010 jeg kan godt finde på at bedømme andres katte:) men bruger kun x-høj i sjældne tilfælde man har jo ikke så mange. og der kommer jo nye katte hele tiden:)

• #7   20. jul 2010 Anita S... Ja sådan gør jeg også... Er der en rigtig smuk kat, eller meget en meget sød beskrivelse af en kat så får den ekstra høj... har vist også uddelt nogle høje... men det er længe siden efterhånden smiley

• #8   20. jul 2010 Mette S...

Velkommen til smiley
    Det der med at man skal godkendes er for at vi brugere herinde kan afvise useriøse folk... Såsom folk der opretter en tøjkat og den slags smiley
    Meeeen ved nu heller ikke lige hvor effektivt systemet er da der er mange der afviser bare for at afvise...

• #9   20. jul 2010 Jeg bruger kun høj og i sjældne tilfælde lav, men det er hvis det er åbenlyst at der er en der har sat en huskat ind som en race. Men det skal være åbenlyst, f.eks hvis én sætter sin huskat ind som siameser, norsk skovkat, hellig birma eller lignende.

Som HA får jeg også en del hævn stemmer, for der er en del der går ind og giver mine katte lav, hvis jeg har haft smidt dem i fryseren eller sendt dem en advarsel.

Jeg kunne dog ikke være mere ligeglad. Uanset hvad brugerne bedømmer mine katte til herinde, så har jeg stadig verdens dejligste mittekatter :o)

• #10   20. jul 2010 Mette - Det er heldigvis kun et fåtal der benytter sig af muligheden for at hævne sig ved hjælp af stemmer :o)

• #11   20. jul 2010 Mette for mange tossede kattemennesker et sted.... det kan kun gå galt *ggg*

Synes slet ikke man burde kunne give lav eller middel for den sags skyld... Ingen katte fortjener en lav, heller ikke selvom den står under forkert race (Kan katten jo ikke gøre for)... Alle katte er lækre, eneste katte race hvor jeg tænker -fuck hvor er de grimme, er hårløse katte, men men men... har selv planer om at få mig sådan en lille grimrian, når de katte jeg har ikke længere er til, for de har da charme så det basker.

• #12   20. jul 2010 Jeg har nettop fravalgt at kunne modtage og give stemmer, da jeg syntes alle katte er smukke, på hver sin måde.

Mine katte deltager heller ikke i udfordringer, da jeg tit syntes der er ejeren der får stemmer end det er katten, dette begrunder jeg med at jeg har set katte vinde, hvor billederne er så dårlige at du ikke ka se katten ordentlig.

• #13   20. jul 2010 Jeg gav stemmer den første uge, jeg var her, troede osse det var noget man "skulle". Men jeg blev hurtigt enig med mig selv at hvis jeg reelt skulle bedømme ud fra hvad jeg syes, så kunne jeg risikerer at gøre nogen ked af det, og det er ikke min opgave. Alle elsker/holder af lige præcis den eller de katte de har. Jeg er totalt ligeglad med hvad andre synes om mine, jeg holder af dem alligevel.

Jeg var i øvrigt så letsindig at give en middel og straks kom spørgsmålet, hvorfor. Det kunne jeg da sagtens have debatteret, men det ser jeg ingen grund til at bruge min tid på.

I bund og grund synes jeg det er en latterlig funktion herinde og de udfordringer der er må være til dem der ikke har andet at give sig til, jeg har aldrig stemt. Det mener jeg ikke man kan alene ud fra billeder.

• #14   20. jul 2010 Hvis jeg nu havde nogle af mine katte oprettet herinde med billeder, som jeg ikke har da jeg ikke vil har stemplet KG vandmærke på dem. Så havde jeg fra valgt den funktion. Jeg føler ikke selv jeg har trang til at fremvise dem på den måde, for mig er de ,de smukkeste katte,Det er mig der lever sammen med dem og oplever deres fantastiske sind .
    Det kan jeg ingen andre bedømme igennem billeder, Ja og hvis jeg trænger til lidt skønheds konurrance så tager jeg på en udstilling.Og min trang på ellers at fremvise dem , det for jeg opfyldt igennem vores hjemmeside.

Så nej for min skyld kunne man godt afskaf det.
    Hvor tit ser man ikke , ejer der bliver kede og skuffet over nogle af de der lave- høj , eller af nogle af udtagelserne. Når de nu synes deres kat er noget af det smukkeste der har vandret på guds jord SMIL.
    Så er da personligt glad at man kan fra vælge det.

• #15   20. jul 2010 Jeg har slået det fra..

Den dag bedømmelserne bliver realistiske vil jeg overveje at slå dem til

• #16   20. jul 2010 Det har jeg også lige nu, hvordan slår jeg udfordringer fra tanja Og når jeg nu har slået det fra, kan jeg så ikke oprette flere katte herinde eller hvad.Jeg har altså ikke sat mig ind i det

På forsiden går du ind på din konto, der kan du vælge Ønsker stemmer på katte

• #17   20. jul 2010 Hvis jeg husker rigtigt, så får man 1 point for hver udfordring man er med i.... De point bliver brugt til at stemme en kat ud eller ind med... Det vil sige jeg har deltaget i 10 udfordringer og så har jeg 10 point til at stemme en kat ind med...
    Lige det synes jeg egentlig er fair nok at det bliver gjort på den måde :), så skal de useriøse kæmpe lidt for at lave rav i den smiley

Vil lige tilføje at det med at det er brugerne der skal stemme folks katte ind også er fornuftigt nok, selvom det ikke er alle der kan finde ud af det.
    Jeg var herinde den gang, for mange mange år siden ;), hvor alle bare kunne komme ind og jeg lover jer for der virkelig mange useriøse folk der oprettede alverdens billeder og her snakker jeg om folk der oprettede billeder af påkørte katte bla. Nu bliver disse useriøse folk frasorteret med det samme...

Så det skidte er godt for noget smiley

• #18   20. jul 2010 heidi N - du kan sagten oprette, de kan bare ikek bedømmes, og du kan ikek bedømme andre smiley

Og ind og udstememr har intet med bedømmelserne at gøre smiley

• #19   20. jul 2010 Var lige inden i FAQ for at se om jeg nu havde husket rigtigt, og udfordringer og ind/udstemmer hænger sammen smiley
    Så man skal lige igennem de 10 udfordringer for at kunne give maksimalt ind/udstemmer...

• #20   20. jul 2010 Jeg er nu ligeglad ikke ngoet jeg gider gå op i. Det er jo kun dig som menneske der bliver sur og ked af det, katten er pisse ligeglad og finder ikke ud af det smiley så lad folk have det hvis de vil.

• #21   20. jul 2010 jeg syntes da det hyggelig med en kommentar ved mine katte men er skam ligeglad med om de bedommer lav høj eller hvad de gør for jeg ved de er smukke. sss

• #22   20. jul 2010 Man kan godt få kommentare selvom bedømmelserne er slået fra smiley

Mange skriver de giver mine katte høj, selvom de tydeligvis ikke har stemt smiley

• #23   20. jul 2010 lol ja oki. hvordan slår man det fra

• #24   20. jul 2010 Det gør du inde under "min konto"

• #25   20. jul 2010 Heidi N:
    Du kan ikke slå udfordringerne fra, men er der nogle der udfordre din kat, kan du bare afvise istedet for. Det gør jeg.

• #26   20. jul 2010 har da set mange gange at folk har gjort sådan man ik kan stemme på deres katte men jeg ved ikke hvordan man gør det

• #27   20. jul 2010 **DK Healing Heart.* *
    På forsiden vælger du gå til din konto - under andre funktioner fjerne du et flueben der er ved ønsker stemmer på katte.

Kommentér på:
Bedømmelser på KG

Annonce