Fair Points. {{forumTopicSubject}}
Jeg har valgt efter min personlige meninger og sådan noget at ændre mit navn, til Fair points., og fra jeg kom ind har jeg givet fair point. Altså det vil sige Lav til dem JEG mener skal have lav. Middel til dem JEG mener skal havde middel. Høj til dem JEG mener skal have høj. Og til sidst x-høj til dem JEG mener skal have ekstra høj. Og somsagt er det mine bedømmelser, og det er mig der skal give dem ud, og lytter ikk på om andre mener katten er til en høj, når den kun har 2 slørede billeder. Det er MIN bedømmelse, og derved ærlige mening, og hvis folk ikk kan klare at tage imod en middel så burde de ikk være herinde, og ellers må de selv slette, for jeg sletter ikk mine bedømmelser. Men giver tilgengæld heller ikk dem der står ved at de ik tager imod ved kattens beskrivelse! Basta! :o)
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
maj 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 499
Selv deler jeg meget sjældent karakterer ud - har faktisk kun givet X-høj. Sjovt som jeg har bedømt flere tusinde heste på hestegalleriet - men når det kommer til katte, så kan jeg slet ikke få mig selv til at trykke på knappen - de fortjener jo alle X-høj *S*
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
der står i retningslinjerne at man ikke må bedømme billederne men at man skal dømme katten...
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.861
Naja
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 123
Har fået en middel på min ene kat. Kan godt tage kritik hvis jeg kan se mening i den, eller det bare er personens holdning til mine katte...det er ok, vi har alle forskellige smag. Men synes nu det er lidt træls når man får en middel af en 12 årig, der så skriver at min kat er flot men mine billeder er dårlige, hvilket hun er den første til at skrive, og da jeg så ser hendes profil er hendes billeder utydelige hvilket mine ikke er!??. Er det bare mig der er galt på den eller er det ok??
Fair Points.