645 visninger
|
Oprettet:
sælge over nettet {{forumTopicSubject}}
ja babyer vokser jo pænt hurtigt så jeg ligger inde med bunkevis af af tøj han er vokset ud af og jeg aner ik hvor jeg ska gøre af det og så tænker jeg på at sælge det over nettet.
men jeg har aldrig prøvet at sælge noget før. så ved ik hvordan det foregår.
hvordan får man fat i de pakker man skal sende det i ?
hvordan undgår man at man blir snydt?
hvordan får man pengene osv.
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.568
Derinde er der ikke helt så stor chance for at blive snydt, da du får oplysninger på køber så snart en auktion er ovre.. Og køber får oplyninger på dig..
Normalt har jeg fået pengene før jeg har sendt varen.. eller også har køber selv hentet hos mig..
Du betaler lidt for at oprette en auktion hos qxl, alt efter start beløbet, og du betaler også nogle procenter af det du sælger, men det er nemt at sælge noget derinde, så jeg synes det er helt i orden..
Du kan købe alt hvad du skal bruge for at sende noget, på posthuset, eller hos nogle boghandlere..
Evt. skriv en privat besked til mig, hvis du vil have mere hjælp
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 73 Svar: 463
der er bodyer, bluser, dragter, bukser, nattøj.
det er noget fra rema, kvickly og sådan noget og så er der mærker som
ida t, decoy kids, name it, mee too.
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.224
Prøv at de på netdoktor baby klub - der er både et sælges og søges marked.
Så kan du se hvordan andre gør.
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 73 Svar: 463
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
efterkrav er heller ikke mig for jeg har solgt et par ridebukser til 1200kr og jeg hverken så penge eller bukser og postvæsnet havde ikke andet og side en surt for mig.
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
Kan man ikke få ret meget for det man vil af med, ville jeg også give det en genbrugsbutik, som RatsterZoo foreslår. Min søster giver sine børns aflagte tøj til en nødhjælpsorganisation som kører ned til Rumænien med det. Så før børn på Rumænske børnehjem glæde af det.
sælge over nettet