{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

hvilken foder {{forumTopicSubject}}

heerj jeg vil høre om jeg kunne få lidt hjælp
Mine to snart 1 års katter er begyndt at blive meget kræsne smiley
men det jeg ikke forstår er at vi køber for faktisk flere 100 kr mad om mdr.
Og de får endag de der mærke vare som blandt andet roial og wiskas og en masse mere blandet sammen for at det ikke bliver for kedeligt men ak den ene æder næsten alt imens den anden næsten intet spiser ?
jeg er ved at være urolig for hvad der er skat med olivia (den kat der ikke vil spise) for man er begyndt at kunne mærke hendes knogler og dyrelægen har først tid om en mdr jeg er ulykkelig bange for at miste min lille øjesten
så hvis i har nogle forslag eller har prøvet noget ligne så skriv venlist
knus sara møller og misserne

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilken foder
  • #1   9. jul 2007 okay jeg stod allerede af på whiskas. det er på ingen måder god mad det er det værste møg du kan gi din kat.

prøv og køb de mindste pose som de nu har i de forskellige dyrehandlere (ikke alm butikker)og så prøv dig frem med hvad hun bedst kan li.

• #2   9. jul 2007 Du kan flere steder også få gratis prøveposer både hos dyrehandlerne og hos dyrlægerne. Som de andre skriver, så er det ikke godt med det billige foder. Her i området kan vi af og til være heldig at købe 10 kg Royal Canin til 399 kr. Og det rækker lang tid - 3 måneder står der faktisk på posen.

• #3   9. jul 2007 Vores kat får RC og det er han godt tilfreds med... Han er næsten 1 år og får den der hedder Indoor....

Kommentér på:
hvilken foder

Annonce