{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

Nej-nej-nej.. Hvor var det klamt! (Selvmord) {{forumTopicSubject}}

Nej nej nej... Nu skal i bare høre hvad jeg har oplevet!!!

Har lige haft oprettet tråden på HG men havde lyst til at fortælle den her på KG også..

Mig og min kæreste har lige købt hus.. Vi overtog det har den 1/3, og alt er jo bare dejligt!
Vi er ved at renovere lidt dernede inden vi flytter ind..
MEN..
Jeg kørte derned her i tirsdags, hvor jeg gik og lavede lidt.. Og legede med hunden ude i haven.. Min kæreste kommer fra arbejde, og kører da lige derned for at sige hej.
Han går forbi vores udhus, hvor vi har en masse byggematrialer liggende, og ser døren stå en lille bitte smule åben! Han tænker selvfølgelig at han heller må tjecke at alle ting er der, og åbner døren!
Han kommer ud og siger at der sidder en mand inde i vores udhus, og jeg tror selvfølgelig ikke på det, men det gjorde der atlså!!! Han havde hængt sig derinde!!!!! FØJ!! Det er simpelthen så mærkeligt!! Kan stadig ikke fatte det! Hvorfor lige mit udhus?
Men der kom selvfølgelig ambulance, lægebil og politi med fuld udrykning..

Men altså.. Nu er der gået en lille uges tid, og nu har vi det begge beder, men er stadig ikke meget for at gå forbi det udhus! Bliver nød til at rive det ned!

Senere har de så fundet ud af at det var en gammel kammerat til den tidligere ejer.. Men helt ærligt!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nej-nej-nej.. Hvor var det klamt! (Selvmord)
  • #1   19. mar 2007 fy for s.... en oplevelse....forstår dælme godt du ik er glad for at gå forbi jeres udhus s

• #2   19. mar 2007 hold da op en grim oplevelse..
    Det var da godt nok ækelt..
    Føler med dig altså at du vil rive det ned..

• #4   19. mar 2007 Puuuha det lyder yderst ubehageligt :((

Jeg kan godt forstå du vil rive skuret ned... Uuuufff bare tanken om at en mand har hængt sig der....

Jeg synes også det er en underlig tanke at få, med at hænge sig i en gammel kammerats udhus .... underlig underlig underlig.....

• #5   19. mar 2007 Arj.. ! Hvor er det forfærdelig! =O
    Det kan godt være at det er urelevant, men hvor længe havde han.. ? Jeg mener han har vel ikke været der da i kiggede på huset? =S Stakkels dig og din kæreste.... Hvor er det forfærdeligt!

• #6   19. mar 2007 Puha, min mave snurrer sig helt sammen.....

Jeg kender rigtig mange der har begået selvmord, og/eller er døde i en alt for tidlig alder pga. ulykker, mord o. lign.

Da jeg flyttede på ungdomspension, fik jeg et værelse der to uger forinden havde tilhørt en ung mand der omkom under en lastbil, da han kørte galt på cykel. Mens jeg boede på værelset kunne jeg ligesom "mærke ham" (spøge?) derinde. Det var slet ikke rart, og fik også hurtigt et andet værelse!

Jeg synes også at I skulle rive det ned hurtigst muligt!

Et kæmpe potetrøstekram til jer herfra!

• #7   19. mar 2007 Jeg så også et billede af den unge mand, så fik sat ansigt på hvem han var. Puha!

(sc: )

• #8   19. mar 2007 Det var da helt vildt.. har aldrig hørt noget lignende.. det er jo frygteligt.. Puha..

• #9   19. mar 2007 Gud nej !!! Sikke en start , kunne han ikke have fundet et andet udhus end lige jeres ! , Ja se at få revet det udhus ned, eller lås døren så der ikke er flere der finder på samme ide ;o). Spøg til side , det er ikke lige hvad man har lyst til at finde, stakkels jer, og den stakkels mand,ned med udhuset i en fart og de kan kun gå for langsomt. Knuz

• #10   19. mar 2007 addrrrrrrrr, fy for satan, bare tanken får det til at løbe koldt ned af ryggen.
    jeg havde flået skuret ned med det samme og brændt alt træet, ville få det underligt hvis jeg skulle kigge på sådan en skur ret lang tid.

• #11   19. mar 2007 for pokker da en grim oplevelse , håber i hurtig får den grimme oplevelse lagt bag jer,og bliver glade for jeres nye hjem
    knus
    Hannis

• #12   19. mar 2007 ned med det fy for pokker-...

stakkels jer sikke en oplevelse.

• #13   19. mar 2007 Ja.. Dejligt at høre andre ville reagere ligesom vi ville.. Eller gør..

Han havde kun hængt der i 8-9 timer da vi fandt ham.. Så det var ikke så lang tid.. Heldigvis..

• #14   19. mar 2007 ej hvor klamt .. det må da ha værer en MEGET skræmmende oplevelse :S

• #15   19. mar 2007 Føj, for en grim oplevelse.....
    Ville helt klart også rive skuret ned....

• #16   19. mar 2007 Fy for fanden, det må ikke have været rart. Det er her man tænker: hvad har dog fået manden til at ville af med sit dyrebare liv?

Min mor har oplevet noget lignene, dog da hun var 7 år. Hun fandt sin onkel i badeværelset (hængt). Nu er hun dog kommet over det, men tænk sig, som barn at finde sådan noget - ikke at det ikke kan være lige så slemt som voksen, men tror man har et andet syn på det som voksen end som barn.

Jeg ville også rive det skur ned i en fart, så i kan få det væk fra jeres tanker hurtigst muligt.

Knus Sanne A

Kommentér på:
Nej-nej-nej.. Hvor var det klamt! (Selvmord)

Annonce