Nej hvor pinligt ;-) {{forumTopicSubject}}
En hyggetråd
Heidi havde et herligt indlæg ang aprilsnar
Som bidrag til de pinlige ( autentiske historie )
Fortalte jeg denne:
En fortravlet kvinde skal til gynækolog, for lige at blive lidt ren i den nederen region
Skynder hun sig hjem og snupper en vaskeklud (datterens)
Da hun ligger på briksen,ser lægen meget overrasket ud, kigger op
op og siger tørt
nååååå så meget havde du ikke behøvet at gøre ud af det !
Først da kvinden kommer hjem opdager hun at datterens vaskeklud er fuld af glimmer,da datteren aftenene før havde puttet glimmer på hele kroppen.
Og lige en pinlig historie hvor jeg var hovedperson ( sker desværre ofte )
1. Jeg og min husbond var vildt uenige om en ting,da han var kørt på job
Skrev jeg en uendelig lang mindre pæn SMS og sendte til ham;-)
Problemet var bare at det var hans mor der modtog SMS en :-(. Ups.
Engang var jeg i svømmehallen,og tænkte :" nej jeg må se godt ud i dag
Sådan fyrene kigger
Så kom der en lækker fyr hen og sagde pænt, undskyld men dit bryst
Hænger udenfor Pinligt
Der må være andre end mig der er pinlig
Vil gerne høre jeres pinlige historier
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
aug 2012
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 20 Svar: 205
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 454
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 30 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.750
Jeg tror en læge fortalte den på p4 engang, men det gør den ikke mindre sjov,eller
mindre autentisk.
Denne tråd går ud på at fortælle historier ,som jeg skrev
MS he he
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Ja jeg dummer mig også ret ofte, men har en fantastisk evne til at fortrænge det igen, så kan ikke lige komme med noget bidrag
aug 2012
jan 2012
aug 2012
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.708
Jeg dummede mig for nylig til min svigersøns fødselsdag Han havde ønsket sig nogle bestemte tights, i et bestemt mærke og da vi ankommer aflevere vi gaven og så siger jeg til min datter inden han får åbnet pakken " Det er godt nok de dyreste tights, jeg nogensinde har købt" LOL hvor følte jeg mig dum
aug 2012
He he ups
Altså Heidi tænker du stadig ?;-)
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Dagen før havde jeg holdt fødselsdag og dagen efter ringede min tlf. og jeg kunne se, at det var én fra arb. men hvem var det nu der havde det lokalnr?????
Tog telefonen og præsenterede mig således:
"Det er hende der var 40 år i går og 90 idag!" - Er det så slemt Marianne grinede en mandestemme i baggrunden - det var vores HR chef!!!!!! Han ville da lige høre om han måtte komme??? Johh selvf. han var da velkommen.
Hvis der var én der havde det sjovt, så var det HAM!
Piiiinligt!
Det var i hvert fald ikke min nærmeste kollega UPS!
aug 2012
He he
jan 2012
aug 2012
He he
Og Heidi tænker stadig
Ingen skam at være velovervejet thi hi
aug 2012
Ja det kunne være sjovt
Heidi
Synes du ikke det var et godt forslag
jan 2012
aug 2012
jan 2012
Jeg har værelse på første sal, og havde åbenbart lidt for travlt med at komme ned af trappen, og mine fødder smutter på trappen da jeg mangler 3 trin i at være nede(havde bare fødder), og på mystisk vis får min lilletå fat i trappekanten og følger derfor ikke med resten af foden i sammen tempo, så jeg ender med at forstuve lilletåen, dagen efter skal vi til fødselsdag og jeg kan ikke have nogle af mine sko på pga lilletåen, så jeg må ud og købe nogle sandaler (jeg går aldrig i sandaler, da jeg hader sko der viser mine tæer) og de eneste jeg kan finde hvor min lilletå ikke gør ondt, er sådan nogle bedstemoragtige, for jeg vil jo ikke ofre en formue for noget jeg ved jeg aldrig får på igen får lilletåen ikke gør ondt mere
Skal nævnes at jeg fik mange spørgsmål og hånlige grin til fødselsdagen
aug 2012
Thi hi hvilket syn
Hvis jeg havde været til den fødselsdag, havde jeg nok deltaget i den kollektive
Mobning ;-)
jan 2012
jan 2012
På mit arbejde sidste år, skulle jeg ud i containeren med affald, det var en af de der fine store contailner hvor man åbner i fronten sådan 2 store låger der åbner skråt opad, og hvis det blæser lidt så smækker de bare i og så er det med at have trukket næsen til sig
Nåh men jeg havde de her 2 sorte skraldesække, meget fyldte og lidt tunge, det blæste en smule den dag og da sækkene er tunge må jeg vælge at smide dem i en af gangen, første sæk går fint, men da jeg bukker mig efter nr 2, får fat i den og løfter hovedet for at svinge den i containeren, kommer låget på containeren farende, jeg når kun at opfatte det i øjenkrogen og når derfor ikke at reagere, så får låget i hovedet, mine briller flyver et uvist sted hen, og jeg tænker fuck, jeg er totalt muildvarp uden briller, og det første jeg tænker er nu røg det vel for hulan ikke ned i containeren vel??? Samtidig med at jeg dårligt turde bevæge mig da jeg jo ikke ville træde på dem hvis de lå på jorden, overvejer et kort øjeblik at finde min telefon og ringe ind på tanken og få min kollega ud og hjælpe mig med at lede, men så får jeg øje på mine briller ca en meter fra mig, uskadte, så jeg får dem på, smidt affaldsposen i containeren, og håber på at ingen har set mit pinlige blinde optrin
(Det skal lige nævnes at jeg jo nåede at stå og se desperat og opgivende ud 1 minut eller 2 inden jeg fik øje på mine briller på jorden, og tusinde tanker nåede at flyve gennem mit hoved, så som hvordan jeg skulle komme de 15 kilometer hjem i bil uden mine briller)
Dog fortæller jeg min kollega hvor dum og næsten desperat jeg har været
aug 2012
......Kan næsten ikke være bekendt at grine.
Men gør det nu alligevel;-)
Godt du ikke fik kappet hovedet af
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 909
som lille pige (ca 10-12 år) der havde jeg været i gang med en børnerive(skaftet var ca ½ meter langt) og ville lige vise hvor dygtig jeg havde været til min mor...så jeg løb hen og glemte at riven lå på græsplænen...så endte med at jeg lavede den standard man altid ser i tegnefilm....træder på riven og riven fortsætter op, dog var det rivens tænder der landte i mit knæ...av av
sidste pinlige ting var her i weekenden, hos mine svigerforældre...
jeg havde jo et par gamle gode jeans på og hvad sker der....jeg rejser mig op på et tidspunkt og de revner hele vejen ned...fra røven og hele vejen ned ad låret på det ene bukseben....og det er jo slet ikke pinligt at stå der mellem 22 andre ....
aug 2012
Hæ hæ ,ej hvor flovt
Typisk sådan sker når det er mest ubelejligt
jan 2012
Judith: av for søren den med riven lyder til at ha gjort pææænt ondt..
Og pæænt pinligt med bukserne, hvordan reddede du den, måtte du hen og låne noget tøj eller??
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 909
den anden...tjahh heldigvis havde jeg en cardigan på så ned omkring hoften med den så kunne man næsten ikke se det :s
aug 2010
Jeg laver altid ulykker der ikke kan ske;)
01.01.2001 var jeg ved at bage småkager - en bestillingsvare. Jeg havde bestemt ikke tømmermænd, for jeg havde ikke drukket nytårsaften;)
I gamle dage satte min mor de varme bageplader ude på fliserne opad en mur, for at de skulle køle af i ekspresfart.
Det var netop det jeg gjorde! Tog 2 grydelapper, lænede mig udover trappetrinet og stillede pladen opad muren. VUPTI! Jeg tabte balancen, snublede over det ene trin, bagepladen væltede og jeg landede med 1 hånd fladt plantet på en 200 gr. varm pande.
Av min tå! Jeg løftede min hånd og så en hel håndflade med 2 gradsforbrænding - AAAAUUUUVVV!!!! Ind under vandhanen, det gjorde ondt ad H. til og tilkaldte min søster som jeg bad ringe 112 - man skal jo have tilladelse til at komme på skade stuen.
Prøv at forklare personalet på skadestuen denne hændelse - og så liiige nytårsdag...
Sådan noget sker bare ikke for andre end for MIG:D
N.B. Min lilletå var også brækket
jan 2012
Men jeg kan bare lige se det for mig, og tragisk som det jo har været for dig og gjort helvedes ondt, så må det alligevel have se komisk ud..
Men du kan da altid sige at du gør tingene ordentligt når nu du kommer til skade hvorfor nøjes med en 2. gradsforbrænding, når man kan smide en brækket lilletå oven i??
Og hvor kan jeg godt lide din indledning: <i>Jeg laver altid ulykker der ikke kan ske</i>
aug 2012
Auvvvvvv
Sikke en tur
Jeg griner altså også lidt/meget
aug 2010
Jeg tror at jeg stiller op på div. lægekonferrencer fremover - måske er der penge i alle mine ulykker??:D
jan 2012
Der må vel også være en vis stolthed i at kunne noget ingen andre kan, eller næsten ingen andre godt nok kunne det være mere heldige events du kunne bedre end andre, men nu kan vi jo ikke alle være gode til de heldige ting, vi er åbenbart nød til at være nogle der skal være klodsede
Og ja der må da være penge i at være show and tell person ved lægekonferencer det må du undersøge nærmere
Jeg syntes egentlig det er lidt cool at din overlæge har brugt dig som emne i Chicago tænk på hvor mange mennesker der har hørt om dig og din lidelse/ diagnose...
jan 2012
Da jeg var barn jokede min "søde" familie med, at jeg kunne falde over en kridtstreg desværre tror jeg nogle gange det stadig hænger ved
Jeg har slået hul i hovedet 3 gange og har slet ikke tal på hvor mange gange jeg har slået hul på knæ og albuer, jeg har sågar prøvet at slå min knæskal ud af led.
Som teenager legede jeg at en savbuk var en hest, men på en eller anden måde faldt jeg af, væltede bukken ned over mig, slog mit knæ og det hævede op til dobbelt størrelse, min knæskal blev åbenbart slået løs eller ud af led, det poppede tilbage med det samme, så opdagede det som sådan ikke, men det betød en sommerferie på langs og på krykker, samt et knæ der flere gange måtte tappes væske ophobning ud af, og desværre har jeg stadig små gener ved det, ved forkert eller for meget belastning..
aug 2012
Som Heidi skriver ret og rimeligt med at opkalde diagnosen efter dig...
Hvad med broken arm Marianne syndrom !
aug 2012
jan 2012
aug 2010
Ja okay! Jeg blev da også helt underlig tilpas da han stolt viste mig billeder af en operation i MIN arm .
Hans eget apparat havde ikke fungeret, så han havde tilkaldt en "lærling" der skulle være fotograf :D
Men vi siger da bare at det dér min krop præsterer i dagevis efter narkose skal hedde "Marian Syndrome" :D
Det er bare lidt klamt at vejrtrækningen kører på rygraden, jeg kunne ikke tage en dyb indånding - klamt
jan 2012
aug 2010
Nej hvor pinligt ;-)