hvordan med nytårsaften {{forumTopicSubject}}
ja, nu går 2006 snart på hæld og vi skal kaste os hovedkulds ud i et nyt og spændende år.
hvad skal folk så lave nytårsaften.
her i huset skal vi ha noget lækkert at spise, nok noget med engelsk bøf,bagte kartofler,flutes osv.
dernæst skal min kæreste og jeg bare hygge os. måske tager vi rundt til venner og bekendte og ønsker godt nytår, måske bliver vi hjemme. men når klokken slår 00 er vi at finde på kvickly xtras p-plads i viby(et af de højeste punkter i århus med udsigt over det meste af århus) hvor vi kigger fyrværkeri og skåler nytåret ind i varm chokolade. om vi selv skal skyde noget fyrværkeri af vides ikke endnu.
når vi så er hjemme igen skal vi ha lækre rejemadder og det var så den aften
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.860
Så skal vi selvfølgelig se 90 år fødselsdag.... kl 00 synger vi lige med på værd velkommen og så går vi nok en tur ned i kvarteret for at se på fyværkeri.... Fyrer af tror jeg ikke vi skal....
Så hjem til en reje med til mig og noget andet til de andre som ikke er på plads endnu....
Godt Nytår
Knus Naja
mar 2006
Følger: 31 Følgere: 29 Katte: 4 Emner: 48 Svar: 311
vi skal have gæster til 3 retter ( rejer, mørbrad,chokomousse)- og æde os helt trkantede i snacks og andet godt. kl. 12 står den på champagne og BANG, og så ellers gode drinks derefter til vi falder om. første nytår med mis, men vi bor lidt fra byen så mon ikke det går stille og roligt.
dec 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 20 Svar: 1.582
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 693
Personligt er jeg ikke så tæt knyttet til nytårsaften, så det passer mig ganske udmærket at være derhjemme i ro og mag, og sørge for at vores 2 misser er trygge og i god behold.
Det skal nok blive hyggeligt. Mon ikke vi skal have nogle lækre laksemadder senere på aftenen? ;0)
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.947
hvordan med nytårsaften