{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.201 visninger | Oprettet:

Hvordan gik jeres nytårsaften?? {{forumTopicSubject}}

I går var vores første nytårsaften med Mille... Og vi har i hvert fald fundet ud af, at vi skal være hjemme ved hende fremover... Hold op hvor var hun ude af den da vi kom hjem.....Hun fór rundt og vidste ikke hvad eller hvor hun skulle løbe hen... Den stakkel.. Men vi fik hende da beroliget efter ½-1 time.....

Vi havde ellers ladt radioen været tændt og givet hende mere plads end hun plejer at have når vi ikke er hjemme.....

Har helt dårlig samvittighed over, at hun har været selv.. smiley

Hvordan klarede jeres katte det???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan gik jeres nytårsaften??
  • #1   1. jan 2008 Vi havde en dårlig aften, var ude og spise men maden var bare så kedelig og dårlig.......nå tog op til en veninde og hendes børn hun blev så uvenner og så omkring kl 22 så droppede min kæreste mig og skredtil fest så mig og simon kunne gå hjem og sidde alene.....

Så jeg blev single det såbåde godt og skidt.........

Så idag skal mig og simon i biffen og bare hygge med Gaia her hjemme,hun har ikke være rørt af alt det krudt hun har nydt at sidde og se på det i vinduet hehe ;O)

• #2   1. jan 2008 Puha stakkels dig Anja. Sandelig ikke en god start på et nyt år.

Min aften gik stille og roligt. Sad alene og så lidt tv, surfede på nettet og spillede lidt pc spil. Blev noget overrasket da de sagde i tv at nu var kl. 24, for tiden var bare fløjet afsted.

Både katte og hunde var helt rolige og sov det meste af aftenen. Da det værste fyrværkeri startede der efter kl. 24 smed jeg en masse guffer ud på gulvene så hundene havde travlt med at koncentrere sig om at spise fremfor at lytte til fyrværkeriet. Kattene var totalt kolde over for selv de største brag.

• #3   1. jan 2008 Tina D
    Nej det er ikke vildt fedt, humøret er heller ikke på toppen idag er sku godt nok lidt ked.............men har jo min lille prins og Gaia til at holde mig glad *S*

• #4   1. jan 2008 Tja mine katte er rimelig ligeglade med alt skyderiet. Specielt den lille ny killing. Den lå på kradsetræet og kiggede ud af vinduet :o)

• #5   1. jan 2008 Vores 3 børn tog afsted om eftermiddagen, så vi var bare min mand og jeg, sammen med dyerne.
    Vi hyggede os med et par film, og som sædvanlig ligger hunden ved mig i lænestolen, men i aftes kom killingerne på også at skulle være der. Så vi råhyggede os rigtig.

Men puhh, hvor får man det varmt med en gravhund og 3 pelsklumper liggende ved sig/oven på sig.

• #6   1. jan 2008 Vi bor heldigvis på landet, så dyrene havde ingen gener af skyderiet.

• #7   1. jan 2008 Min nytårsaften har heller ikke ligefrem været lutter lagkage ****
    Jeg skulle have været til fest ved en veninde med kom det ikke da min lille troldeunge har dårlig mave. Turde ikke tage afsted uden at vide om han havde det godt. så blev simpelthen hjemme**

Senere kom tre af mine gode venner og vi hyggede os med en lille drink. Jeg faldt i søvn ved 1:00 tiden og vågnede igen kl. 4:00 da en af mine veninder havde fået det rigtig skidt. Hun har et eller andet med ryggen - så hun havde åbenbart taget en morfin pille (skal lige siges at morfin og druk slet ikke går sammen) Det resulterede så i at hun nærmest gik i krampe og vi måtte holde hende. Ville ringe 112 men kunne ikke komme igennem.

Kl. 6:30 eller deromkring faldt hun endelig til ro og sover heldigvis endnu.. Jo det var så min nytårsaften. Ikke den bedste hidtil må jeg nok indrømme.

Men Godt nytår til jer alle.

• #8   1. jan 2008 Anja. Det kan jeg godt forstå, det er også hårdt. Heller ikke pænt af ham, at gøre det forbi sådan en aften. Håber at du alligevel må få et godt og lykkebringende 2008 og dejligt du har din søn og Gaia til at holde humøret oppe.

• #9   1. jan 2008 Tina D
    Nej men han fandt pludselig ud af at han ikke gad lege familie halløj en nytårs aften så han ville ud og fyre den max af sagde han og var jeg utilfreds med det kunne jeg jo bare skride.......... ja syntes heller ikke det var pænt.

• #10   1. jan 2008 Av TroldePus det lyder heller ikke som den fedeste nytårs aften. Nej man skal aldrig blande stærk medicin med alkohol, det giver kun problemer. Er glad for at høre at hun kom igennem det. Håber både hende og din lille troldeunge har det bedre nu.

• #11   1. jan 2008 ***Tina D***
    Ja det håber jeg også. Min veninde sover stadig og de andre to er helt udmattet så de sover også. Er alt for meget en hønemor så vil ikke sove. Herfra min seng med den bærbar kan jeg holde øje med min veninde som sover og min lille troldepus. Han har stadig dårlig mave og tror det bedste er at komme til Dr. dyrlæge og se om han evt. kan give noget der kunne gøre hans mave lidt mere stabil.

Alt i alt, en lidt sørgelig aften men vi kom igennem efter mange timers tåre og kamp med min veninde. Min små katte tog det ganske roligt, de lod sig ihverfald ikke bemærke af aftens mange brag.

• #12   1. jan 2008 Vores katte havde fået udgangsforbud, så Elvis og Agnes var i vores sovværelse,med mad og kattebakke.Vores søn var sammen med Tumle,som han plejer.De virkede ikke særlig bange,men da vi skulle i seng havde Elvis tisset temmelig meget på min mands dyne.Så det var hans mening om vores plan,så de var glade da de kl 2 i nat endelig kunne komme ud i det fri.

• #13   1. jan 2008 Jeg havde en rigtig hyggelig aften, fejret nytåret med mine forældre søskende deres mænd og børn, maden var lækker og der var rigeligt med sprut.
    Derudover så bor mine forældre højt oppe over byen så vi kunne se alverdens smukke nytårsraketter, puuh man vidste slet ikke hvor man skulle kigge hen.
    Misserne havde jeg ladet blive hjemme, tændt lys over det hele plus ladet fjernsynet kører, tror dog ikk det var det vilde nytårskrudt herude på landet og de virkede også helt upåvirkede da jeg kom hjem kl sent i nat.
    Blev så vækket alt for tidligt af en killing der mijaaaavede højt ude foran min soveværelses dør og til sidst overgav jeg mig og stod op, og troede at nu skulle hun da rigtig nusses om, men næææh nej så snart jeg var kommet ud havde hun travlt med alt muligt andet.. jeg skulle åbenbart op og det var nu... smiley tak Dessi *GG*

• #14   1. jan 2008 TroldePus måske en god ide, men det middel jeg har anbefalet i din tråd er også rigtig godt at bruge forebyggede til killinger og ungkatte.

Min hund fik dårlig mave af gås nytårs aften og han fik det pulver i sin mad. Efter 2 dage var hans mave helt i orden igen.

Anja hvis han sagde sådan, så er han sq ikke værd at samle på. Du fortjener bedre end sådan en egoistisk "klaphat" undskyld udtrykket.

• #15   1. jan 2008 Tina D
    udtrykket er helt ok,tror selv jeg kan alverdens grimme ord om ham lige nu

• #16   1. jan 2008 Anja. Jeg kan bare ikke med egoistiske mandfolk der bare gør som det passer dem. Jeg har selv levet sammen med en af slagsen, men slap da ud af det for snart 9 år siden. Har haft et par kortvarige forhold efter, men jeg fortrækker min single tilværelse som jeg har haft de sidste 7 år.

Jeg deler hellere min kærlighed ud til min datter og mine dyr, dem ved jeg sætter pris på den smiley

• #17   1. jan 2008 Jeg var også bare hjemme med et barn og et par børnebørn. Vores 2 misser var ikke påvirket af skyderiet selvom det gik hårdt for sig.
    Den ene hund var meget stresset og har været det de sidste par dage men den anden var upåvirket.
    Hå¨ber alle kom godt ind i det nye år

• #18   1. jan 2008 Ja, det var så vores første Nytår med Sniffen.

Vi havde været lidt nervøse for hvordan hun ville reagere, da hun dagene forinden var blevet meget forskrækket ved den mindste lyd.
    Derfor havde vi besluttet os for alle at blive ALENE hjemme, så vi ligesom holdt os til det normale, så det ihvertfald ikke skulle stresse hende, at vi var væk eller der var andre.

Men overraskende nok satte hun sig bare i vinduet og kiggede ud da klokkende blev 00.00.. Allerhelst ville hun bare ud, men det fik hun altså ik lige lov til.

smiley

• #19   1. jan 2008 vi havde en rigtig hyggelig nytårs aften sammen med svigerforældrene igen i år,

i år var det bare mig der lavede mad, så den stod på ovndampet torsk på gønsager og kartofler,

det samgte fantastisk, de 3 killinger(vi har tilbage) var så helidige at få resterne af torsken, og de guffede, gjorde de,

alt fyrværkriet tror jeg slet ikke de opdagede, de havde mere travlt med at lege med serpentiner og spise,

desværre var vi ude for et batteri der var dårligt så det skød 3 skud mod os og skræmte vores børn fra vid og sans(forståeligt nok) men heldigvis skete der ikke mere end at de blev skræmt,

• #20   1. jan 2008 For første gang i mange år, har jeg har en rolig nytårs aften.
    Jeg var hjemme som jeg plejer, pga. af dyrene.
    Men i år, var der ikke en hund som kryber rundt på gulvet (pga. angstdæmpende og beroligehede medicin) men hun hyller i vilde sky. Årsagen er at Zitka er ved at være døv (bliver 13 til april), og for første gang i sit liv kunne hun ikke høre skyderiet, jubi.
    I kan ikke forstå hvor skønt det er at man ikke skal fylde sit dyr med alt mulig medicin, for kun at få en lille virkning af det.
    Og kattene ja, de få som sad i vinduet, og kiggede på alt lyset, opdagede at det var nytår, men de fleste sov efter at havde haft reje fest tidligere på aften, hi.
    Så for os var det en kanon aften, som vi alle nød til fulde.
    Forsat rigtig godt nytår til jer alle.

• #21   1. jan 2008 UPS - jeg havde ikke set, at der allerede var oprettet en tråd om nytåsaften. He he den skulle jo være i Off topic ;-))
    Nå men jeg har lige lavet en anden tråd (sletter den lige om lidt) hvor jeg skrev dette:

Hvor mange døjer med hovedpine i dag???

Jeg har det helt fint og ikke ondt i knolden ;-))
    Min søster og hendes mand er taget hjem for ikke så lang tid siden, så nu er der bare helt stille;-))

Hvordan forløb jeres aften??
    Vi fik noget vanvittigt godt at spise. Til forret fik vi rejecocktail og hovedretten bestod af vildsvinekølle (lavet som vildt), sauce, broccolisalat, hasselbagte kartofler og flûtes med hvidløgssmør og desserten bestod af citron fromage og is til børnene - og for SA*** det smagte vidunderligt.
    Jeg fik så megen ros for maden, så det var bare sååå vellykket... Dog havde min svoger lavet broccolisalaten og min søster havde lavet citron fromagen ;-))))))

Klokken 24.00 skålede vi jo nytåret ind, og vi hoppede lige over "målstregen".. Jeg kunne BARE ikke finde vores champagne.. Væk var den, så vi måtte lige skåle i børnenes champagne alle sammen. *GGGG* Det var nu meget sjovt - anderledes men hyggeligt (og sjovt).

I løbet af aftenen, smadrede min søster lige et af mine glas - den dåmme tøøøøz *GGGGG*
    Hun kan bare vente sig til en dag jeg kommer ned til hende....

• #22   1. jan 2008 Jeg holdt nytår sammen med min kæreste, mor, stedfar og to mindre brødre.
    Vi fik til forret røget laks og rejer med avocado og melon til. Til hovedret fik vi den klassiske hamburgerryg, med grønlangkål, brunede kartofler osv...
    Og til dessert Tiramisu. Jeg stod selv for al maden, sammen med min ene lillebror.
    Vi spillede forsinket pakkeleg, da vi ikke gjorde det i julen og ellers hyggede vi bare og snakkede. Og skålede selvfølgelig det nye år ind kl 00.00 :o)
    Aftenen endte dog lidt hektisk, da min mor og stedfar ikke kan tåle at få alkohol indenbords, så mine to brødre overnattede hos mig og kæresten i nat.

• #23   1. jan 2008 Vi havde en stille og rolig hjemmeaften, sammen med mine forældre og min lillebror.
    Det var smadder hyggeligt, med 3 retter mad, og det hele.

Hverken kattene eller hundene tog notits af fyrværkeriet, heldigvis smiley

Godt nytår allesammen.

• #24   1. jan 2008 starten på aftenen sad basse og plet inde under sengen men da kl var 24 ville basse ud og lege med så han sad i hoveddøren og kikkede ud.. dejligt og stille og rolig aften med familien

• #25   1. jan 2008 Jeg har det fiiint - sov så også kun tikl kl 16.
    jeg havde en fredelig, sjov og hyggelig nytårsaften hos nogle venner. Eneste der kniber i dag er den dårlige samvittighed over ikke at læse til eksamen.

Kattene havde det fint da jeg tog hjemmefra, og fint da jeg kom hjem igen. Var hjemme ved dem sidste år, og der gik det også fint.
    Har i Århus fyrer de så meget af i december at kattene når at vænne sig til det meste.
    Og jeg trækker gardinet for, tænder for noget rolig musik/radio, og lader lyset være tændt.

• #26   1. jan 2008 Men hold op mand. Nogen af jer har da haft nogle ret uheldige aftenener :o(

MH - Har du prøvet zoolac? Hjalp rigtig meget på min hittekilling da han havde maveproblemer. Og han elskede det. Kom spændende når jeg fandt tuben frem ;o)

• #27   1. jan 2008 Havde en kaotisk nytårsaften!

Kl 00:00 sad jeg i en bus, da turen tog lidt længere tid end beregnet (pænt trist sted at poppe champagne...)

Derudover blev min mobil stjålet, mine tømmermænd er ved at dræbe mig, og jeg var flere gange ved at blive skudt ned af heksehyl..

Alt i alt en aften man vil huske smiley

• #28   1. jan 2008 Kedelig -.-' men godt nytår til jer (;

• #29   2. jan 2008 Mine katte så og hørte ikke så meget og det påvirkede dem heldigvis heller ikke. :O)

Kommentér på:
Hvordan gik jeres nytårsaften??

Annonce