{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Hjælp et pindsvin del 2.. {{forumTopicSubject}}

Som en fortsættelse på mit indlæg fra igår :

http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=16144

Det glæder mig at se, at der er så mange der tænker på de små dyr og hjælper dem.. Vi er en del medlemmer hos pindsvinevennerne som er kede af, at så mange glemmer den..

Jeg har lovet at give jer nogle ekstra forholdsregler med hensyn til de små dyr:

-kommer de i dagslys, skal de fanges og tjekkes efter om der er noget galt med dem. For det er ikke normalt. MEN, der er undtagelser, vi har nemlig en som kommer en times tid før solnedgang, men ham lader vi gå frit, for ham er der intet galt med, han ved bare at det snart er mørkt..

-De tåler IKKE mælk!!! DE skal kun have vand at drikke..

-Hvis i har hund som har skambidt et pindsvin, kan det stadig reddes af doctor dyr og pindsvinevennerne.. Eller hvis i ser andre lemlæstede pindsvin..

MVH Achena:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp et pindsvin del 2..
  • #1   18. okt 2006 Denise: Hjemme hos mig (bor stadig hjemme) der er vi også alle medlemmer, og nikolaj melder sig ind i løbet af ugen.. Jeg synes også man bør hjælpe dem.. De er så søde.. Den lille han som kommer her og spiser, han har vænnet sig så meget til os, at han bliver fornærmet/sur hvis maden ikk står fremme når han kommer. En dag gik han helt op til vores hoveddør og sad og ventede, så jeg måtte skræve ove rham for at stille maden ud mellem buskene.. smiley

  • #2   18. okt 2006 Hej,

    Du har helt glemt at skrive at de nu fortrækker killingtørkost at spise og hvis man rigtig skal forkæle dem så tag og server en moden advocado dog uden sorte plette i/på for der virker jo som slik gør på børn. Samtidig så kan de nu også godt lide at få kold kamille te at drikke og man skal jo ikke være bange for at få lopper bare fordi at man er i nærheden af de små stiklinger for de lopper som de måske kan have kan man rulle til døde imellem et par finger og hvis der er de rigtig væmmelige lopper af den slags som også ses på hund og kat ja så kommer de da derfra for de kan altså ikke overleve på et svin...

    Mega Knuzere

    Lene M som også er medlem af Pindsvinevennerne, DK


Kommentér på:
Hjælp et pindsvin del 2..

Annonce