{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.752 visninger | Oprettet:

Pindsvin unge fundet.. Hjælp!!! {{forumTopicSubject}}

En af mine venner har fundet en lille pindsvin unge.. Den har ingen tænder og er meget lille, så har lidt sværet ved at spise.
indtil videre har den fået regnorm og blød kattemad.. Den var meget afkræftet da den blev fundet, men har været ude og se den og den ser ud til at have det godt.. Er der nogen der ved hvad man kan gøre, om der evt. er et sted hvor de tager sig af pindsvin unger der er blevet forladt? Ellers er vi nød til at tage den til os, og har ikke særlig meget forstand på dem..

mvh maria


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pindsvin unge fundet.. Hjælp!!!
  • #1   31. aug 2008 Prøv her (link fjernet)

  • #2   31. aug 2008 eller her http://www.pindsvin.dk/

  • #3   31. aug 2008 For et år siden, fandt jeg selv en pindsvine unge..
    Jeg havde hende/ham i 1,5 måned, med intens pasning både dag og nat, men til sidst døde den desværre..
    Der er nogle steder hvor der bliver taget pindsvineunger og skadede pindsvin til sig, det er værd at undersøge smiley
    Held og lykke..

    Lad os endelig hører hvad det ender med smiley


  • #4   31. aug 2008 Så gik det heldigvis:-) Vi fandt frem til en vildtplejestation i nærhenden som tager alle vilde dyr som ikke kan klare sig selv i narturen.. Så vi fik ham derud.. Da vi kom tilbage til huset hvor vi hade fundet ham fandt vi desværre 2døde unger, men fandt os en lille pige med meget få kræfter, så hende måtte vi os lige ud med.. Men de har det pt. godt, spiser og drikker. Men vi kan ringe der ud her i ugen og høre om de har overlevet denne omgang.. Nu er de ihverfald i de rigtige hænder:-)

Kommentér på:
Pindsvin unge fundet.. Hjælp!!!

Annonce