{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

la' vær med at sove i fysik :b ! {{forumTopicSubject}}

Idag da vi havde fysik de sidste 3 timer af dagen, blev 4 ud af vores 5 drenge smidt ud pga af de larmede , og en pige gik hjem pga af sygdom. Det skal siges vi kun er 16 i klassen , altså var vi kun 11 tilbage :b

En pige fra min klasse, i ved sårn en populær tøs , som har et frygtligt tempraman og alt sådan noget , ik :b Vil ikk ''hænge'' hende ud , så hende klader vi E .
Når men E's bedsteveninde er så gået hjem , og E keder sig bravt med vores lære det i sidste time. Vores lære, H, er sjov, underlig og tilader meget :b
E lagde sig på bordet, og faldte hurtigt i søvn . 20 min før timen sluttede bemærkede vi hun snorke lidt ;b Så hele klassen blev hurtigt opstemt på at lave fis med hende. så emma rendte op til det store ur, og stillet det til lidt over 4, men vi andre skyndte sig at tage vores ting og gemmer os i det lille rum , hvor glassen blivet opbevaret. H render ned og henter pedlen, og kommer ind i rummet til os. E sover stadig :b hehe. Lidt efter kan man høre døren åbnes og pedlen der råber ''Hvad f*nden laver du her ! ligger du og sover? ! jeg skal låse skolen af , vil du så se at komme ud !!'' råber han surt (er han altid :b) E vågner , total forvirret , ''ja , ehm jojo jeg går nu '' imens står vi inde i rummet ogfoirsøger at være stille men det sgu svært , vi var alle ved at knække sammen af grin ! smiley så vi braser ud af rummet og griner løs , men E er pissesur !

Haha , lær det! sov ikk i fysik , man ved aldrig hvad der sker :b!

Hvad med jer , har i nogle ligne , sjove historie ?

Knus !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  la' vær med at sove i fysik :b !
  • #1   31. aug 2006 haha , ja , det var en fed skoledag , man ikk lige glemme :'D lad os nu se hvordan hun er i morgen :b

    Ikk nogen er af jer der har en sjov histore ?


  • #2   31. aug 2006 Lækkert at høre at man kan gøre lidt sjov med 'de seje', så kommer de forhåbentlig lidt ned på jorden, og opdager at det ikke kun er dem der eksisterer i deres verden...

    Næh, ikke rigtig nogle sjove historier... Min skolegang var ikke så sjov, såh det må være de andre der kommer med sjove historier..... *s*


Kommentér på:
la' vær med at sove i fysik :b !

Annonce