{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

LA NU VÆR ! ! ! {{forumTopicSubject}}

... med at gøre hævn med 1 taller det er skide lamt for helvede... la dog vær med det... jeg har givet en kat 3 siger det er på grund af billederne og finder et 1 tal hos min Mulle uden forklaring...

den tråd skal bruges til at finde disse såkaldte HÆVNERE for de er intet værd...

PS: jeg kan sagtens acceptere et 1 tal HVIS jeg får at vide HVORFOR så jeg kan rette op på det...

PPS: håber i vil hjælpe og stoppe hævn aktioner i fremtiden for det er fandme det klammeste jeg har set !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LA NU VÆR ! ! !
  • #1   28. mar 2005 ..DENNE tråd skal bruges til at finde dísse såkaldte hævnrere for de er intet værd...

  • #2   28. mar 2005 Jeg synes mennesker er en sær race ... Jeg giver aldrig andet end 7 fordi at jeg synes alle dyr er smukke og jeg går ud fra at ejeren er enig ... Og desuden synes jeg det er dumt med point netop fordi nogen synes det er sjov at såre andre ...

    Knus Inge


  • #3   28. mar 2005 Synes også det er irriterende, har dog ikke været ude for et 1tal, men har prøvet at man giver en kat 5 (hvilket jo er en god karakter) og havde endda givet en forklaring på hvorfor det ikke blev til 7, så får jeg et 4tal med beskeden om at hendes kat ihvertfald er kønnere end min og derfor må min fortjene et 4tal. 4 er over middel og har ikke noget problem med at acceptere karakteren, hvis der altså bare havde været en anen forklaring, for "min er kønnere end din" den er sq for lam!

    Så giver dig ret i at alle karaktere kan accepteres, hvis der bare medfølger en ordenlig forklaring og hævne sig er for latterligt!


  • #4   28. mar 2005 Det mindste jeg har fået er 5, så det er dejligt.. Men jeg kan godt se det er iretrene for jer...

  • #5   28. mar 2005 NææH... Det er det ikke, og hvis man ikke SyS katten er for pæn kan man da lige gi' en forklaring hvorfor man stemte så lidt!

  • #6   28. mar 2005 (link fjernet)

    taler især om hende her... hendes billeder er utydelige... derfor får den 2 - 3 4 eller fem... se bare under bedømmelser.... der er der en der ha givet den 1... gå ind på denne bruger og se kattenes bedømmelser.... det er nogle af de flotteste katte jeg har set herinde men "hende her med Elvis" har givet dem alle 1 som hæfv... det er simpelthen så latterligt !


  • #7   28. mar 2005 ja ´men hun hævner sig jo på folk du kan jo selv se smiley

Kommentér på:
LA NU VÆR ! ! !

Annonce