{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

Nu skal jeg vælge :'( {{forumTopicSubject}}

Mig og min mor er blevet enige om at jeg snart skal tage et meget stort valg.... Nemlig om jeg vil have Madonna hjem igen smiley Om jeg vil have min bedste ven hjem.
Jeg tror ikke jeg vil..
Da vi fik hende hjem efter 3 måneder og 5 dage var der nogle der havde øremærket hende, ikke os men nogle fremmede. Men Madonna var blevet anderledes. Hun var ikke længere min bedste ven men en anden. Det var hende på det ydre men hun var blevet en vildkat som jeg forgæves prøvede at gøre til min bedste ven igen.
Nu er hun væk igen og nogle har set hende i det område hvor dem der tog hende første gang bor.
Jeg skal bare gå der op og kalde/lede og tage hende med hjem. Men noget i mig siger jeg ikke vil.
Det er ikke et særlig sjovt valg. Min mor siger jeg IKKE må få en ny kat, eller andre dyr mere. Kun Madonna som jo er væk men jeg dov ved lidt om hvor hun MÅSKE er.
Så der skal vælges. Skal jeg have min bedste ven hjem og prøve igen og vide at hun aldrig vil kunne indrette sig i vores hjem igen.. Eller skal jeg lade hende være?
( Sider og græder )

Ved godt det er et underligt forum, men ville gerne ud med det et eller andet sted!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu skal jeg vælge :'(
  • #1   15. jul 2006 Det er så kun op til dig... ville så personligt komme derhen i en H..... fart efter min kat.. giv hende tid.. hun skal jo lige vænne sig til at være hjemme hos jer igen..

• #2   15. jul 2006 Hvorfor havde i ikke selv øremærket hende?? og hvorfor gik der over 3 mdr inden du hentede hende igen.. vidste du ik hvor hun var eller?? havde i ikke efterlyst hende? for lyder da mærkeligt at en anden familie tager jeres kat og øremærker den hvis i har den efterlyst

• #3   15. jul 2006 Jeg havde plaget min mor i en EVIG hed for at få hende øremærket. Jeg havde ingen anelse om hvor hun var den gang hun var væk i 3 måneder. Jeg havde efterlyst hende her inde og i de nærmeste butiker og mange steder på nettet. Men fik ikke et ENESTE svar.

• #4   15. jul 2006 *jb*lb*cb*ab*cats: Nu er Tiffanie jo kun 13, så det er jo hendes mor der har taget beslutningen om at Madonna ikke skulle øremærkes. Jeg tror at Tiffanie har gjort hvad hun kunne mht. at finde Madonna igen og jeg tror oprigtigt at hun elsker hende.

Tiffaníe: Jeg ville nok hente hende og få hende øremærket. Husk at beholde hende inde de første par uger så hun kan vænne sig til jer og hendes hjem igen. Forkæl hende, så hun ikke er i tvivl om at hun har det bedst hos jer. Men hvis du inderst inde allerede nu kan føle at den nye familie nok er bedst for Madonna (mere tid, kæl og kærlighed til hende) så lad hende blive. Du skal nok, når du bliver ældre få en anden kat du vil elske ligeså højt som Madonna. Gør det der er bedst for katten smiley

Held og lykke med det.

• #5   15. jul 2006 Cemile H: Man kunne ikke holde hende inde over hovedet. Hun maste sig ud når vinduerne bare var den MINDSTE smugle på klem og hun pev og miavede SINDSYGT for at komme ud. Hun bed og kradsede og alt muligt. Men jeg gjorde jo alt. Hver dag jeg kom hjem fra skole nussede jeg med hende. Smed tasken og tog hende i mine arme og når jeg hørte hende spinde fordi hun havde savnet mig blev jeg bare så glad inden i.

• #6   15. jul 2006 skynd dig da og hent hende... gid jeg havde det samme valg med min meoi jeg havde slet ikke tvivlet...

• #7   15. jul 2006 Sabrina S: Jeg tænkte også sådan i starten. Men jeg kan ikke tæmme hende! Jeg brugte mindst 6-8 timer om dagen KUN til hende, og det var HVER dag. men jeg har ikke kunne tæmme hende

• #8   15. jul 2006 Tiffanie: så er det måske nu at du må acceptere det....at hun har valgt... Det er hårdt, men kan du ikke lave an aftale med familien om at du kan komme og se hende hos dem? bare en gang imellem?

• #9   15. jul 2006 og jeg vil give Tut ret. Det er ikke dit ansvar. Din mor må være moden nok. Hvis hun siger at Madonna skal tilbage, må hun også beslutte sig for at sørge for øremærkning osv. Det kan godt være at Madonna er din kat, men Madonna og du er din mors ansvar...

• #10   15. jul 2006 Tuttelut Tut savner sin Tigermis Zoo: Hun kunne genkende os. Ihvert fald mig, for da jeg fik hende i mine arme efter de 3 måneder sagde jeg en lyd som jeg altid plejer at sige til hende og hun huskede den og sætter sig fat på min skuldre og ville ikke ned. Så hun genkendte mig!

• #11   15. jul 2006 jeg ville tage hende tilbage.... måske skulle i prøve at lade hende være inde hver nat et stykke tid og så holde øje med hende om dagen. og kæl en masse med hende.... jeg tror bare det kræver tolmodighed :o)

• #12   15. jul 2006 Lotte.. tror nu ik folk skriver for at skælde hende ud men for at fortælle hende at det ik er hende der gør noget galt og at hun ik burde ha ¨så stort et ansvar at tage stilling til om katten skal være hos hende eller den nye familie.. er da osse sikker på at hun elsker sin kat og vil dens bedste men det er et alt for stort ansvar for en pige på 13 år at afgøre..

• #15   16. jul 2006 Jeg overvejer MEGET at gå op og finde hende..
    Men til dem der skrev vi kunne holde hende i snor:
    Madonna slap ud af snoren.Ikke af selen men hun fandt ud af at åbne snoren fra selen og så løb hun rund i området med en sele uden snor til.
    Har aldrig selv fundet ud af hvordan hun gjorde.
    Men en dag her i ugen tror jeg at jeg tager op og leder efter hende i noget tid og så må vi se hvad der sker. Finder jeg hende, finder jeg hende. Gør jeg ikk, begynder jeg at efterlyse hende igen!

Kommentér på:
Nu skal jeg vælge :'(

Annonce