741 visninger
|
Oprettet:
hvorfor købte du din kat.... {{forumTopicSubject}}
hvorfor valgte du lige netop de kat som du har? var det racen? farven? eller noget helt andet du faldt for...?
aug 2005
Følger: 8 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 23 Svar: 262
Raja fik vi fordi Molly trængte til selskab, og vi ville gerne have en kat mere.
Ja og så her vi jo lige fået skønne lille Mille. Hvorfor vi fik hende? Ja vi har en stor lejlighed, er kattemennesker, hun er en killing der lige passer sammen med de 2 andre og så ville vi gerne have ligé en kat mere.
Molly og Mille er huskatte og Raja er ½ norsk skovkat. Tror det er kattenes personlighed vi er faldet for
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
der efter fandt jeg jo så shabe på en annonce hvor det første billede var det som os er hans profil billede og han var meget billig så han var købt på stedet...
fnug købte jeg fra samme avler og da shabe var en kæmpe succes var jeg jo glad for at hun havde en hvid kat for det var det jeg søgte så hun er egentligt købt efter race og farve...
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.280
apr 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 23 Svar: 137
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 73 Svar: 463
Jeg valgte sigurd fordi jeg altid har ønsket mig en rød mco og har ik haft råd eller ku finde en på fyn før nu her =)
apr 2006
Følger: 37 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 1.227
Men Røskva er valgt ud fra 3 kriterier: 1. Skal være en brite. 2. Skal være af hunkøn. 3. skal være blå... Hun var faktisk den første vi så på, men vi var solgte på stedet.. besøgte hende flere gange igennem hendes opvækst
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 56 Svar: 391
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 7 Emner: 7 Svar: 132
Jeg elsker britens rolige gemyt og så passer min tilværelse godt ind i den afslappede 'Garfield'liv... Mere lasagne tak!!
maj 2005
Følger: 20 Følgere: 18 Katte: 4 Svar: 231
Så fandt jeg en race hvis temperament passede til mit, fandi den perfekte killing som så desværre døde før jeg fik hende. MEN så så jeg hendes søster(Enigma) og var helt solgt!
Oh Enigma skulle da ikk være ene kat i huset så da jeg så et billede af Alfa og fik en beskrivelse af hendes personlighed fra min mors veninde, vidste jeg bare at det skulle være hende...
Så nu sidder jeg altså med begge på skødet...
maj 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 19
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 54
Sikke en masse søde kattehistorier i samme tråd
jul 2005
Følger: 40 Følgere: 38 Katte: 1 Emner: 135 Svar: 1.021
Lulu: ja da Gismos bror måtte aflives manglede han en og vi kunne ikke holde ud og høre på ham og da vi havde hørt at mine forældres naboer havde fået 2 killinger tog jeg derover og faldte for hende og så havde vi hende
Bella: ja en af vores andre tidligere venner havde et hold venner med Bella og de SKULLE af med hende ellers ville de aflive hende og det kunne vi ikke sige nej til og derfor tog vi hende.... (og vi har aldrig fortrut det)
Djindja: Lulu fik et kuld killinger, hvor der kun var en der overlevede (Felix som vi lige nu har på ferie billede af ham kan ses på ham Zifca's profil) og vi besluttet os for at beholde ham og jeg syntes så at han skulle have en legekammerat kigget jeg allemulige steder og så så jeg en annonce med huskat/MCO (har altid ønsket mig en MCO) og jeg ringede og tog ud og så på dem og da jeg lige tråtte ind af døren og så Djindja var jeg solgt med de faver hun havde og så havde vi jo hende....
Spike: naboerne havde forælsket sig i Felix (som nævnt ved Djindja) og vi besluttet at de godt måtte få ham.... og en dag jeg så kom i Alta så jeg en annonce om nogle killinger og jeg faldte så for en men da jeg ringede var den væk men besluttet mig for at tage derud alligevel for der var jo også en anden der så lidt for sød ud... og da jeg så ham så kunne jeg ikke få øjenene væk fra ham ikke engang ham jeg alderførst syntes var sød og så fik vi Spike....
JEG HAR ALDRIG FORTRUT MINE VALG AF KATTE....
hvorfor købte du din kat....