{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
478 visninger | Oprettet:

Overskrift... {{forumTopicSubject}}

- Nu da det ikke længere er tilladt at lave flere tråde vedr. samme emne, som står synligt på forsiden, som f. eks. ´udfordringer´, ´nye billeder´ o. s. v., hvorfor så skrive f. eks. ´nye billeder af (den og/eller kat)´?

Andre er jo også nødt til at bruge samme tråd, så hvorfor ikke bare skrive ´nye billeder´ - så alle kan få glæde af det?

Ikke at andre ikke kan få glæde af det alligevel, men det virker lidt mærkeligt at gå ind i en tråd hvor der står at der er billeder af en bestemt kat, eller udfordringer fra en bestemt kat, og så er der annonceret billeder/udfordringer fra andre katte også...

- Se evt. en tidligere tråd jeg har skrevet, hvori jeg også beskriver hvorfor jeg skrev som jeg gjorde: http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=12515

Og så lige en god morgen-hilsen til jer alle! *SSS*

Poteknus.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overskrift...
  • #1   15. jun 2006 Tror stadig der er mange, der ikke har fanget den... f.eks dem, der ikke er aktive her hver dag... men det skulle da snart ikke være til at undgå...

Når jeg har nye billeder kan jeg heller ikke lide at lægge det ind et sted, hvor der står "nye billeder af fluffy" eller hvad katten nu kunne hedde...

Man vil jo gerne ha at folk ser lige præsis ens egne billeder, og det var vel også derfor der var så mange problemer med tråde lige oveni hinanden før...

Håber folk snart har taget det til sig... smiley

Som aktiv herinde hver dag, får man i hvert fald rig mulighed for at se trådene.
    Syntes du gør det på en god måde, Johanna. smiley

• #2   15. jun 2006 Tak søde Julie! *SSS*

Men har aldrig selv haft problemer med tråde før, hvor der var "for" mange. Så ved egentlig ikke hvorfor det skulle have været et "problem".

Poteklem.

• #3   15. jun 2006 det er fordi de fylder for meget (der kom jo rigtig mange bare i løbet af dagen) men jeg vil give jer ret..
    jeg kunne godt finde på og skrive som overskrivt

er der andre end mig der har nye billeder??

elller

har i også nye billeder??

eller sådan noget....

• #4   15. jun 2006 Rigtig god idé, søde Monica!

Så lægger man op til, at andre også kan sætte deres nye billeder ind!

Potekram.

• #5   15. jun 2006 ja for jeg er enig med jer jeg ville heller ikke skrive at jeg har nye billeder under en overskrift hvor der står nye billeder af fido....

for fido er jo ikke min så derfor virker det forkert

• #6   15. jun 2006 jeg giver dig ret Johanna...

og så er jeg altså nødt til at udtrykke min undren over, at der stadig hver dag næsten er tråde oprettet af HS'er om præcis det emne... Jeg synes budskabet har været krystalklart fra deres første udmelding.

Julie: jeg kan godt forstå du ikke vil skrive det re nye billeder på din kat, i en tråd der dybest set omhandler en anden kat. Hvis JEG vil oprette en tråd, og jeg synes det ser ud som om der allerede eksisterer en tråd med samme budskab, så venter jeg bare, til den første tråd er rykket så langt ned at jeg kan tillade mig at starte min egen smiley Det skal siges jeg ikke har benyttet mig så voldsomt at det endnu, men det er min tanke at gøre det.

Når HA'erne skriver der ikke må være mere end én tråd med samme budskab, er det så i listen man kan se over seneste indlæg på forsiden, eller ?????

Kommentér på:
Overskrift...

Annonce