{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

hjælp til opgave søges...? {{forumTopicSubject}}

hej igen.

jeg skrev jo i går at jeg havde brug for hjælp til en artikel jeg skal skrive om heste.
nu har jeg valgt at jeg skriver om de forskellige ridearter der findes...f.eks. Westernridning, dressur, spring, klassisk dressur, military, galopsport og polo !

nu ville jeg bare lige spørge om i har en meget god idé som overskrift til den artikel.???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til opgave søges...?
  • #1   22. mar 2006 "Et blik på ridesporten" - "Rytterens afdelinger" - "alsidig sport"... ?
    ?
    Har virkelig ikk hjernen slået til lige nu, så kan desværre nok ikke diske op med noget bedre.. *S*

• #2   22. mar 2006 det er nogen kanon gode overskrifter..tak tak ;o)

• #3   22. mar 2006 Laura det er svært at vide hvad overskriften skal være npr du ikke har lavet din artikel. Overskriften skal jo fortælle om selve artiklen og så skal den fange læseren.
    Men hvis jeg må give dig et godt råd så tror jeg at det bliver alt for meget at skrive om alle disse stilarter. Hvis jeg var dig ville jeg fokusere på et emne fx som du skrev i går western ridning.
    Prøv at læse en artikel i en avis og se hvordan den er bygget op

Overskrift

indlledning

Brødteksten -
    her kan du jo også vælge at interviewe en person der dyrker den form for ridning og fortæller hvorfor osv...

Jeg tror at man som læser vil have lettere ved at komme igennem en artikel der ikke handler om mange stilarter på en gang det kan meget nemt virke rodet.

Men prøv at skrive teksten og se hvad det kan føre med sig af sjove ideere til overskrift

• #4   22. mar 2006 Artiklen ville i hvert fald blive pokkers lang hvis du skulle skrive om alle stilarterne - med mindre du vælger kun at bruge få linjer til hver... Og så kan man jo sige at det bliver en gang juks.....

Kommentér på:
hjælp til opgave søges...?

Annonce