{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  døde katte...
  • #1   30. maj 2006 jeg er enig med dig jeg kan bære over med at hvis de er her inde og så dør og så de får lov til at være her (men jeg syntes så at man skal slette dem efter et stykke tid med der ved jeg at det ikke er alle folk der er enig med mig så det gider jeg ikke og komme nærmere ind på) men jeg kan slet ikke forstå at folk opretter en kat der er død

• #2   30. maj 2006 Tja, mig generer det jo ikke ret meget, selvom jeg må indrømme at jeg læste om en kat herinde som var død, hvor ejerne fortalte hvordan katten døde (det var ikke alderdom) og jeg blev ret .. tja, oprørt over at læse det fordi jeg sagtens kunne forestille mig det og det var ubehageligt, sådan noget synes jeg ikke man skal skrive om herinde...

• #3   30. maj 2006 Hmmm.. det er en svær sag.... jeg synes det er okey at folk gerne vil have deres katte herinde for at værne lidt om deres minde... men jeg stemmer ikke døde katte ind... men hvis katten dør mens den er herinde er det ok synes jeg... Jeg dyster bare ikke med dem og stemmer heller ikke på dem...

baha

• #4   30. maj 2006 Der står ingen steder at døde katte ikke må være på kattegalleri. Derfor er de ligeså velkommen som levende katte.
    - Kristina

• #5   30. maj 2006 Synes det er okay at der kommer døde katte ind, jeg oprettede selv min afdøde kat i går, og det har jeg det ganske fint med.

• #6   30. maj 2006 hmm jeg har også selv oprettet to døde katte herinde, jeg kan godt forstå de folk der mener de ikke hører hjemme herinde. men jeg føler bare at de vel er lige så velkommene som alle andre...
    jeg elskede mine katte utroligt højt, og derfor synes jeg de skulle være her, som en slags bevis for de aldrig bliver glemt.

• #7   30. maj 2006 Byder aldrig en død misser velkommen for der er andre steder på nettet de ka oprettes og mindes smiley

• #8   30. maj 2006 Jeg syntes hvis katten er oprettet og dør, så må den gerne være her. Men jeg afviser altid døde katte som kommer ind efterfølgene. Jeg har også haft ca. 8 katte som er døde nu, tror ikke der er ret mange som har interesse i dem, hvis jeg skal være ærlig...

• #9   30. maj 2006 der er mange meninger om denne sag... og ærlig talt, så er det ikke noget der går mig på at der er nogle der vil have deres afdøde katte ind på siden.... det er folks eget valg om de vil have mindet ind eller ikke.

jeg forstår begge holdninger for og imod... og folk må jo så bare lade være med at stemme og udfordre disse katte. kan ikke se at de er til gene for nogen!!

• #10   30. maj 2006 dette er min personlige mening ikke for at støde nogen...

• #11   30. maj 2006 giver "kiwi er den dejligste i verden" ret.. det er et kattegalleri og det er for at man kan vise sine herlige firbenede og miavende skabninger frem.. Så er det for mig at se fløjtende ligegyldigt om det er en kat der er død, eller i live. Billeder er billeder smiley

Faktisk synes jeg det er bedre med døde katte herinde, end med manipulerede billeder.. Jeg synes billeder med rammer, talebobler og hvad der nu ellers kan være lavet hører til på ens egen hjemmeside, mens jeg allerhelst bare vil se de rene billeder af kattene smiley Men det er en smagssag.. synes bare bestemt ikke man kan nægte at optage en kat herinde, bare fordi den er død. Sålænge der er billeder...

• #12   30. maj 2006 Dette har været oppe og vende flere gange.. Jeg kan ik forstå folk blir ved med at diskutere det.. Der står ingen steder i retningslinierne at døde katte ikke må være her.. Så er den li'som ik længere!
    Og troede faktisk heller ikke at man måtte diskutere sådan noget her...

• #13   30. maj 2006 Kiwi>> Rolig nu vi kommer jo bare med vores menning og alle ka jo ik være enig vel smiley

• #14   30. maj 2006 Jeg har selv en død kat, og jeg syntes ikke at det genere mig at der er døde katte på kattegalleri.
    Jeg kan ikke se hvad der er galt i at have en død kate herinde!

• #15   30. maj 2006 Kiwi>>> Tænk på at hvis vi blev li så sur som dig li nu hmmm hvordan ville den tråd så ik ende? Hvor der er mange mennesker er der osse mange meninger ik

• #16   30. maj 2006 Vi har forstået men har stadig ik samme mening som dig smiley

• #17   30. maj 2006 hejza bente... jeg synes du har en fin mening og den respektere jeg :o)
    jeg har selv oprettet min afdøde kat nala. det gjorde jeg som kiwi også sagde, fordi jeg ville have at andre end mig også skulle se hvor vidunderlig nala var... hun betød meget for mig, og det var hårdt da hun døde, specielt fordi min mor og fætter døde 2 år før. jeg blev faktisk ret sur da jeg skulle oprette nala fordi: der står jo ikke at man ikke må oprette døde katte, og så finder jeg ud af at der er 24 der har afvist mig! så bliver man altså ret ked af det. jeg havde sat mange billeder ind ca 18, jeg havde skrevet meget tekst om nala, men stadigvæk blev jeg afvist af 24. jeg kom jo godt nok ind, men stadigvæk... det er et galleri det her ikke et sted hvor de levende katte kan chatte med hinanden. det handler jo om at man kan se på andres katte og tale med andre om katte, og dem der har haft døde katte har vel ligeså meget forstand på katte som dem med levende har ikk!

så jeg er nok enig med"kiwi er den dejligste i verden"

• #18   30. maj 2006 ja for det kan jo også være skægt eller spænende at kikke på de døde kattes profiler, der ligger jo ofte en historie bag hehe

• #19   30. maj 2006 jeg vil ikke sætte min kat ind hvis den var død...
    men man bestemmer selv.
    jeg vil bare ikke give karakter og kommentar til døde katte mere...men man bestemmer selv..

• #20   30. maj 2006 Mange folk mange menninger smiley

• #21   30. maj 2006 ja hver sin mening, men det er jo også derfor siden er her ikke eller? for at diskutere det tror jeg nok

• #22   30. maj 2006 men jeg er ihvertifal glad for at min nala kom her ind... nu kan andre også se hende og samtidig kan jeg lære noget om katte og jeg kan få venner at skrive med.

• #23   30. maj 2006 men jeg vil gerne mindes min kat, mens andre smider deres kat den på hylden...

• #24   30. maj 2006 Amanda>>> Jo bestemt er side til at snakke med andre smiley og det er da dejligt

• #25   30. maj 2006 ja det er rigtig dejligt hehe jeg har da lært mange at kende :o) hvad med dig?

• #26   30. maj 2006 Amanda >>> jow jow da smiley Lærer da osse lidt hver dag for der er jo mange som ved meget om de dejlige katte smiley

• #27   31. maj 2006 Hej Kiwi,det er okay du har dine holdninger også om at sorte også har en plads hos de hvide,Men hvorfor så udelukke de grimme,de er vel også søde og gode om så det er dyr eller mennesker???

• #28   31. maj 2006 ja... jeg mener alle slags katte: døde, levende, grimme, pæne , hidsige, store små.....har ret til at blive oprettet :o)

• #29   31. maj 2006 jeg er enig med dig Sanne...

Kommentér på:
døde katte...

Annonce