{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.153 visninger | Oprettet:

Døde katte....? {{forumTopicSubject}}

Har læst det indlæg der var tidligere i dag. Må nok sige at jeg er lidt chokeret.. Vil det bare sige at man kun har sin kat herinde, fordi der skal udfordres? Fint at man ikke vil udfordres, eller udfordre en død kat, men hvorfor søren skal det holde anre fra at må vise sin døde kat frem? Har selv min afdøde hund oprettet på hundegalleriet. Oprettede hende før hun døde, men anyway... Har ikke tænkt mig at slette hendes profil. Jeg var rigtig glad for hende, og jeg vil gerne have at alle kan få lov at se hende... Jeus, så lad dog være at udfordre dem! Kan sgu da ikke være jeres sag om den er død!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Døde katte....?
  • #1   13. dec 2005 Enig!

• #2   13. dec 2005 Tak! Synes godt nok at det lyder som om der er nogen som har fået for små bukser på..
    '

• #3   13. dec 2005 Okay... kan stadig ikke se hvordan det kan genere jer... Har sgu ikke tænkt mig at slette hende... Har da stadig en lige så stor trang til at vise hende frem nu.. Og ja, sov godt...

• #4   13. dec 2005 Ha... i er så smarte og så smålige.. Synd at der skal være sådan nogen som jer herinde, som tror at i skal lave reglerne...

• #5   13. dec 2005 Jesus... skulle dig og din nederdel ikke i seng?

• #7   13. dec 2005 Kan du sgu egentlig have ret i. Er ret sjovt! Tak til jer to for at billigt grin..

• #8   13. dec 2005 Birgitte P
    LOOOOOOOOOOOOL, du er funny :o)

• #9   13. dec 2005 Jeg har så sandeligt ikk nævnt den lille ni årige pige. Var mere chokeret over jer. Må man ikk selv om man vil ha sin døde kat herind. Hvis det nu gjorde en glad, at man kunne se folk rose den? Men nej, det er sgu vigtigere at i får jeres vilje... Og hey, tak Berit

• #11   13. dec 2005 De nye...? Kig dog efter hvor lang tid man har været herinde... Og ærligt, i bragte det sgu selv op som en hån.. Husker at der stod noget med "YES", da han ikke kom ind.. Dejligt at i er så vildt venlige herinde

• #12   13. dec 2005 Sødt... vil smutte i seng nu. Så i, de gamle hygge videre. Held og lykke med mission "NUL DØDE KATTE"...

• #13   13. dec 2005 Ih, jamen ilm!

• #14   13. dec 2005 Ha ha ha, "de nye"...
    var det nedenstënde der skrev det, hehe, dét er sq funny!

Online status: Online
    Navn: Brita <Kattemor>
    Oprettet: 20-11-2005 21:57:54
    Landsdel: Vestjylland
    Alder: 48 år
    Hjemmeside: www.thy-katte.dk
    osv....

• #15   13. dec 2005 Ja, har set det. Men det er sgu da stadig min hund.. Flot at du kan dreje med reglerne.. G... Godnat...

• #16   13. dec 2005 Mig i dag? S... Nej...

• #17   13. dec 2005 Marianne:

Du er da godtnok i det lune hjørne i dag, hva? ha ha ha... Hvem har tisset dig i munden?

20/11-2005 er da ikke s¨længe siden, er det?
    Men ok, hvis folk vælger at slette sig for at komme tilbage er de da også mere end velkonme til det :o)

• #18   13. dec 2005 S... Glemmer du at følge med? Og nej, jeg er jo så ny i forum, går jo til de primitive forsvars mekanismer.. Og den tid på måneden? Så flad en humor man har! I lyder da i hvart tilfælde ikke som nogen der er nået så langt. Det er sjovt at i klager over at jeg ikke kan klare at folk har meninger... Er jo så desværre jer, der går hen og bliver personlige... Godt i har jer et liv.. MUHAHAHA

• #19   13. dec 2005 Brita: Jeg synes bare det er sjovt at du som en af de senest oprettede sender andre under fællesbetegnelsen "de nye".

Men undskyld hvis det gjorde ondt på dig :o)

• #20   13. dec 2005 Der var et indlæg om at katten ikke var ens kat mere, når den var død- På pegede bare at min hund stadig var min hund, selvom hun er død.

• #21   13. dec 2005 Marianne:
    Jeg er her ikke for at deltage i din eller andres mudderkastning.
    Jeg taler ordentligt til dig, og hvis ikke du magter det samme, så lad være med at sige noget overhovedet.
    Jeg morer mig dog over at der ikke skal mere til, for at folk brænder sådan sammen...

Herregud!

• #22   13. dec 2005 Tak for underholdning! Var rat at pisse på jeres sukkermad! KYS KYS... Håber ikk at jeg har blødt på debatten..

• #23   13. dec 2005 Jeg mistede også en kat forrige år, hun blev 9 år.
    Kunne ikke selv drømme om at oprette hende her, men jeg kan virkelig ikke have ondt over at andre ønsker deres afdøde katte oprettet herinde...

Hvis der ikke stod noget i profilen om at katten var død, så ville den jo blive budt velkommen med det samme..

• #24   13. dec 2005 Vanja:
    jeg har ikke sagt noget til den frøken før hun kommer med en spydig kommentar, derfor.

• #25   13. dec 2005 hvad svinsk er der i det?

• #26   13. dec 2005 Carina..

Hvis denne debat nu er død.. Så forlanger jeg at den bliver sat på en mindeside.. sammen med de andre døde ting..

• #27   13. dec 2005 Vanja, jeg har svært ved at tage dig seriøst lige nu...

Smil til verden, og den smiler tilbage :o)

• #28   13. dec 2005 Hurra - længe leve debatten - nmå nej - den er jo død..

Godnat og sov godt.. Jeg vil til at læse alle de andre diskussioner der er herinde..

• #29   13. dec 2005 Brita:
    Nej det er da bestemt ikke forbudt, men at undre sig. Det er vi mange der gør... Det er kun godt du vendte tilbage, men det kan man ikke se på din profil...
    The more the marrier :o)

• #30   13. dec 2005 Brita:
    Det der "men" i første linie skulle ikke stå der... Det lyder forkert, og det er ikke menningen...

• #31   13. dec 2005 Og - hvis nogen skulle undre sig så går jeg absolut IKKE ind for at døde katte skal oprettes herinde, ej heller at oprettede døde katte modtager/udfordrer..

I mine øjne er det spild af god serverplads..

Hvis I ikke selv kan finde ud af det opretter jeg GERNE en mindeside for jer hvor alle døde katte (samt debatter ;-D) kan komme hen så serveren er fri til levende katte..

Og hug mig bare - jeg er frisk på en diskussion..

• #32   13. dec 2005 Brita - du ved jeg er klovnen i koret *Lol*

Forøvrigt rart du kom igen..

Vi mister jo mange herindefra efterhånden fordi der er nogle papnæser der ikke kan tale pænt og skal til at true..

• #33   13. dec 2005 Camilla:

he he, jeg synes det lyder som en god idé. Så kan folk da ikke mugge over dét emne længere.... :o)

• #34   13. dec 2005 Camilla:

Er der folk der er blevet truet herinde på KG?
    Med hvad og hvorfor dog?

• #35   13. dec 2005 Berit..

Der var to herindefra der var blevet truet over mail såvidt jeg kubnne forstå.. Jeg er ikke sikker på hvem der gjorde det og hvem der blev truet men to af vores faste skribenter er ihvertfald væk herinde fra..

Hvis du kigger lidt rundt i de forskellige tråde vil du nok kunne se hvem det er..

Det var hvad jeg kunne fortælle pt..

• #36   13. dec 2005 uhh, nu kan jeg ikke holde det inde længere. Må altså deltage med en ting der har optaget min tanke gang mens jeg har fulgt med i denne tråd.

Birgitte: For mig at se så er dette topic lavet med et i tankerne. At sætte tingene på spidsen. Og komme med provokerende kommentarer. Du poster et emne, som nok er det mest følsomme herinde sammen med karakter givning og profilers indhold. Som skrevet sætter du tingene på spidsen, skriver direkte at alle os der er imod døde katte skal være ligeglade og lade folk være. Når folk så svare med en anden mening end dig, så skriver du nedladende til dem. "ihh hvor er i griner, LOL, Jesus. Skriver om hvor smålige er og mange andre ting...

For mig at se, for lige at vende tilbage til en konklusion, så er dette enme posted for at lave rav i den herinde og have det sjovt bag computeren med at håne folk.

• #37   13. dec 2005 Camilla:
    Det lyder vildt!
    Så er man da ikke heeeeelt frisk...

• #38   13. dec 2005 Det er da løgn!???
    Sådan noget bliver da forhåbentligt politianmeldt...

• #39   14. dec 2005 På hvilket grundlag mener "trueren" (hvis man kan kalde en person dét, ha ha) at han/hun skal true?

• #40   14. dec 2005 ja deter da rystende, men der er sq nok gået et par hjerneceller tabt undervejs siden man kan komme s¨langt ud... Ellers er man da seriøst psykisk ustabil!

• #41   14. dec 2005 Jeg synes egentlig det er ligemeget om man sætter en levende eller en død kat ind.. Hvis man sætter sin afdøde kat ind, betyder det vel bare at personen har holdt meget af den og gerne vil vise den til os alle sammen. Det er vel egentlig godt nok ? (:

• #42   14. dec 2005 i jule hygger nok rigtig her inde.
    Jeg forstår alså ikke denne debat omkring døde katte. dette er et galleri, og det betyder at man kan sætte billeder ind af sin kat om den så er død eller levende. Om man så vælger at byde velkommen eller ej er vel op til hver mand. der er jo ingen der tvinger dig/jer til noget.

Jeg syntes ærlig talt at der er ind til flere her ind der ofte er meget langt fremme i skoene. Husker selv min modtagelse i sin tid. Jeg blev beskyldt for at mine katte ikke var mine og så videre, vilket pissede mig voldsomt af.
    iben

• #43   14. dec 2005 Enig med Iben H

• #44   14. dec 2005 Hold da op hvor kan i få meget ud af en død kat

Jeg er ny herinde, godtnok har min ældre hankat haft en profil herinde i nogle måneder, men jeg kommer her ikke så tit, jeg har vel været "forbi" 10 gange på et år.

Nå men i forgårs tænkte jeg at tiden var inde til at oprette de øvrige to sKatte der tilhører famillien.
    Den ene er en halv år gammel ungkat
    Den anden ville være blevet 14 - det nåede hun desværre ikke. Af de kommentarer jeg har fået (5) går over halvdelen (4) at jeg skrive om hende i datid, at hun er død (ja jeg beklager det er hun altså) og at det bør stå tydeligt (det gør det så også)

Helt ærlig sikke en måde at tage imod nye folk på (og deres katte)
    Der står ikke et KVÆK i reglerne om at afdøde sKatte ikke er velkomne (ja jeg læste dem inden jeg oprettede hende bare for at være sikker) ergo må afdøde dyr vel være velkomne. Det kan da ikke være rimeligt at man som ny herinde skal være tankelæser for hvad et selvbestantet kattepoliti mener

Min mor er da stadig min mor selv om hun er død
    Min kat er vel for hulen da også stadig min kat selv om hun er død

Med næsten venlig hilsen
    Charlotte

PS: Så vil jeg gerne sige tak for den konstruktive kritik der trods alt også er blevet givet undervejs ved oprettelsen af kattene

• #45   14. dec 2005 pu har gider dårligt at skrive noget men er enig i det bergitte siger aller øverst.. Synes dog at denne snakke om afdøde katte er ved at være en smugle for meget det er jo snart det eneste det handler om her inde... Hvad med at finde på nogle nye emner i stedet for "døde katte" synes da efterhånden det her inde er blevet lidt at en børnehave....

• #46   14. dec 2005 Jeg er delvis enig med dig.. Jeg har ikke noget imod at folk har katte herinde som ikke her her mere, kan i prencippet ikke se hvad der er galt med det? . Det gør jo ingen skade, og det kan da være lidt meget når det bare er et galleri vi snakker om ?. Kunne forstå hvis det var en eller anden salgs side el. noget at man ikke måtte ha døde dyr, men når det bare handler om at bedømme og vise andre ens kat kan jeg ikke helt se hvad der er i vejen for det? .. På billederne gør det jo alligevel ingen forskel om katten er levende eller død. *lol*
    Men det er bare min mening, hver sin ;O)

• #47   14. dec 2005 er helt enig zandra & Emil

• #48   15. dec 2005 Fint nok med minde sider osv...

Men hvorfor er det lige, at man er imod de katte, som ikke er mere?
    Man skriver, at man bare er imod.... og at det hører ikke til...

Jeg er også imod modvind på cykelstierne, men det blæser alligevel!!!

Er der mon nogen, der lige kan forklare mig... hvorfor døden ikke er en del af livet... For så tror jeg faktisk, der er mange der får sig et chok, når de møder skt. Peter...

Så taler man om mindesider... Hvad er det lige en profil er..? for nogen er den en dagbog eller en journal, hvori folk noterer om livets gang og hverdagens begivenheder, dokumantetion af kattens liv... De profiler med katte, som er draget til de evige mussemarker, er da lige så stor en dokumentation af kattens liv... Der er ikke noget makabert over det, der er ikke eet eneste billede af katten, hvor den ER sovet ind, der er ingen indvolde, der flyder rundt...

Ja... bare lige en tanke

• #49   15. dec 2005 Enig Camilla H !

• #50   15. dec 2005 Også enig med .. Zandra & Emil <
    Det kunne ikke være skrevet bedre, endda af en 13-årig..! ...

• #51   15. dec 2005 Camilla H: Som du dog kan sige det :o)

• #52   23. feb 2006 hi

Kommentér på:
Døde katte....?

Annonce