{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.016 visninger | Oprettet:

døde katte {{forumTopicSubject}}

i kender det sikkert alle sammen..i har haft en kat en gang som så døde.. i elskede den helt vildt højt og gør det stadig! den har en særlig plads i jeres hjerte... er det okay at dele den med andre? er det okay at oprette den specielle kat her på kattegalleri?

gi jeres mening

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  døde katte
  • #1   21. jul 2006 Jeg synes det er okay, men ville ikke udfordre med dem.

• #2   21. jul 2006 dk azizam hvorfor ville du ikke det??

• #3   21. jul 2006 Ville heller ikke udfordre dem, jeg slettede min Elvis da han døde i sidste uge, jeg forstår man elsker dem stadig, jeg synes bare ikke de hører til her...

• #4   21. jul 2006 rikke s
    hvorfor ville du ikke udfordre dem?
    krammer

• #5   21. jul 2006 Det er da godt nok mange meninger om herinde...... Jeg selv byder aldrig en død kat velkommen

• #6   21. jul 2006 Enig med dem, der siger, at det ikke står nogle steder, at katte, som ikke er mere, bliver nægtet adgang...
    Så hvis du har en kat, som du ønsker den oprettet, så er det jo bare med at prøve ad!!

Men vær opmærksom på, at netop dette emne, kan få mange op ad stolene!!!!

• #7   21. jul 2006 ja det kan jeg se.. på nogle punter kan jeg godt se at det ikke høre sammen at man melder dem ind... men aligevel??? man holder jo stadig af dem?
    det er kun dejligt at det kan sætte gang i folk.. he he

• #8   21. jul 2006 Jeg ville ikke selv oprette en død kat - den hører til i mit hjerte og ikke andre steder..

Men til gengæld har jeg ikke noget imod andre der opretter døde katte. Vil bare ikke have en lang historie i profilen om dens død - i hvert fald ikke så lang og detaljeret at det bliver ulækkert..

Udfordrer aldrig døde katte. Vil ikke tvinge brugerne herinde til at vælge imellem en levende og en død kat - det er et eller andet sted en smule grotesk synes jeg.

• #9   21. jul 2006 Janni: det ville jeg ikke fordi jeg synes, at når de er døde, så bør man ikke dyste mod dem. Jeg ville aldrig gøre det med mn Elvis.

Jeg kan ikke helt beskrive hvorfor, det giver mig bare en dårlig smag i munden.

• #10   21. jul 2006 rikke s
    jeg giver dig ret, men ville bare høre hvorofor du havde det sådan... jeg tror vi tænker ens..

• #11   21. jul 2006 Syntes det er okey, det er jo også meget godt at have nogle billeder af den herinde, hvis nu de andre bliver slettet.

• #12   21. jul 2006 Gitte: Jeg tror også det er sådan jeg har det

Janni: Ja, så er det jo godt man tænker ens smiley

• #13   21. jul 2006 Jeg deler Nan's mening om at oprettet døde katte, men det er jo self op til flk selv.
    Jeg afviser dem, stemmer ikke på dem, har ikke lyst til at gå ind på profilen, og især ikke a udfordre den..

• #14   21. jul 2006 Ok mange meninger men det ved vi jo smiley har så li et spørgsmål til dem som syntes det er dejligt/godt at ha sin døde kat herinde....Hvad for jeg ud a at kigge på jeres døde katte? For det ka jeg altså ik finde u a tænke tænke

• #15   22. jul 2006 Jeg ser ikke problematikken i oprettelse af døde katte.
    Hvorfor ikke, som en slags minde om dem.
    Der er jo altid muligheden fr at gå uden om for de, der ikke synes det er i orden.

• #16   22. jul 2006 Hvis man har billeder af en afdød kat der er virkelig gode ?? kan man, da godt have lyst til at vise dem frem. Det er jo et galleri ikke ? Vi kan jo lægge det vi har lyst til i forumet. For nogen er det et Galleri, hvor det handler om billederne, for andre er det en kattesamling, for andre igen en mindeside. Frit slag mener jeg *S*

• #17   22. jul 2006 Får mig og se er det ikke bare sort/hvid.
    Skulle noget ske med min Carla - tvivler jeg på jeg ville slette hendes profil herinde. ( i hvertfald ikke med det samme). Jeg ville da holde af at kunne komme ind på hendes profil og kigge billederne igen og igen og mindes. Så om andre skal slette deres katte fra galeriet når de dør - synes jeg de selv må om!
    Oprettelse af afdøde katte, der synes jeg det er lidt anderledes. Har man en masse gode billeder af katten - ja hvorfor så ikke oprette den. Dog synes jeg som Mademoiselle ikke der skal være en lang forklaring om dødsårsagen.
    Men at folk opretter en afdød kat fra 1800 og grønlangkål - som har været død i årtier og man har 1-2 sølle billeder af den - det forstår jeg ikke...
    Desuden er jeg også imod at dyste med døde katte - synes det er lidt grotesk at lægge op til "leg en uges tid" med en død kat...

• #18   22. jul 2006 bare ind med den det er efter min mening ikke spor usmagsligt bare ind med den...

• #19   22. jul 2006 Jeg syntes heller ikke døde katte hører til..

• #20   22. jul 2006 Jeg synes du skal oprette din kat - død eller levende - hvis det er det du føler for. For mig er alle katte herind "døde genstande" da jeg sidder og kigger billeder og jo ikke har et personligt forhold til andre end mine egne katte. Og at døden er et tabu kan vi jo ikke gøre så meget ved andet end at forsøge at tale om den og komme til en slags forståelse.
    Nogle vil mene at man skal oprette sine døde dyr på fx dyremindet, men hvorfor skal man det? Hvorfor skal man holdes fanget i en slags sørgelig tilstand? For nogle mennesker er dyremindet det helt rigtige og så er det jo godt at de kan gøre brug af det site, men vi sørger forskelligt og andre kommer videre ved at mindes deres dyr ved fx at oprette en profil og vise dem frem for andre.

Jeg kan kun råde dig til at gøre som du føler for!

/ Trine

Kommentér på:
døde katte

Annonce