Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  døde katte og udf
  • #1   19. maj 2006 Kiwi er den dejliqste i verden : Er helt eniq med diq

• #2   19. maj 2006 Jeg vil også give Winnie ret. Jeg tager ikke imod udfordringer fra døde katte. Jeg giver heller ikke karakter eller kommentar til døde katte.
    Jeg ville ikke selv oprette en død kat herinde, men det er ok at andre gør det.

• #3   19. maj 2006 Missemayer.. er nu ikke bange for at tabe.. udfordringer er kun for sjov og Felix blir ik mindre værd i mine øjne fordi han taber.. men folk har jo heldigvis hver deres mening ellers ville livet blive noget kedeligt hvis alle mente det samme

• #4   19. maj 2006 Winnie M
    Som vi snakkede om lige før så gør jeg det heller ikke...
    Jeg har det best med at døde katte for bliver minder...

• #5   19. maj 2006 Jeg ville ikke være bange for at skulle tabe til en død kat, men jeg synes bare det at oprette en død kat lyder underligt hos mig......og derfor går jeg forbi døde katte.....
    Hvi en af mine katte skulle død( Hulk) ville jeg slette den fra galleriet.

• #6   19. maj 2006 jeg giver ik nogen karakter til døde katte ... hellerik nogen udf og byder hellerik velkommen. Syntes de høre hjemme et andet sted på nettet

• #7   19. maj 2006 Cathrine... var nu hellere ik din kat jeg hentydede til.. men en anden.. *Ss* og ved godt din var en fejl..

• #8   19. maj 2006 Jeg synes godt dem der har haft en død kat kan havde dem på KG .

Jeg har det sådan at jeg vil gerne vise min gammel kat frem til andre menneksker fordi jeg mener han fortjener det..
    Vil gerne vise folk hvor dejlig han er...
    Ik for at lyde selv glad men det er sådan jeg har det..

• #9   19. maj 2006 Winnie M
    Det var godt hehe..<333

• #10   19. maj 2006 jeg giver missemayer helt ret. det er da for dumt at afvise osv bare fordi katten er død det er jo ikke lige frem billeder af en død kat der er på vel. og som sagt er det jo kun en dyst på en pc ikke andet.

• #11   19. maj 2006 bare lige for at give min mening med, så har jeg intet imod døde katte, jeg giver dem gerne en komm. og en udf. jeg ser ikke det helt store problem i det...

katten er død, ja og hva så, som vibe siger der er jo ikke billder af den død kat på...!! Bare min mening, jeg forstår de som ikke synes om det, men jeg har intet problem med det!!

• #12   19. maj 2006 Jeg er ligeglad med hvad andre gør men jeg modtager ikke udf fra døde katte, og Emma udfordre ikke og modtager heller ikke.
    - Kriistina

• #13   19. maj 2006 Jeg syntes det er latterligt at bruge døde katte/profiler til at udfordre..

Som Rikke skriver, at hun har profilen stadig, så vi kan se hvor dejlig den var, jeg syntes det er fair at man har profilen hvis den var oprettet i sin tid, og så katten er død i mellemtiden.

Men jeg syntes så det er dybt latterligt at oprette en profl med en død kat?! - What's the point?

I don't get it ..

smiley

Kommentér på:
døde katte og udf

Annonce