{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

Bitte hilfen {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har idag modtaget denne mail og er lidt forvirret. Så vidt jeg forstår siger de: beklager skaden og vil gøre det godt igen. De behøver ikke få varen retur.
Og så bliver jeg forvirret, vi har sat penge ind på din konto svarene til de skadede varer og tilbageført rabatter mv.
Giv os besked om du ønsker pengene eller nye varer tilsendt...?
Har jeg forstået det korrekt?

Wir bedauern sehr, dass Ihre Lieferung 42236686 beschädigt bei Ihnen angekommen ist und möchten uns hierfür vielmals bei Ihnen entschuldigen. Nach Überprüfung der uns vorliegenden Informationen haben wir entschieden, dass eine Rücksendung der defekten Ware in diesem Fall nicht notwendig ist.

Wir haben Ihrem Kundenkonto daher einen Betrag in Höhe von 43,55 EUR für die defekten Artikel 331583.0 und 215056.0 gutgeschrieben. Bei der Gutschrift des Betrages sind gegebenenfalls eingelöste Rabatte bzw. Coupons bereits berücksichtigt.

Bitte teilen Sie uns mit, ob Sie eine Ersatzlieferung oder die Rückzahlung Ihrer Gutschrift wünschen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bitte hilfen
  • #4   26. jul 2014 Tak lotte s, det var det jeg ikke forstod med at pengene var returneret og at jeg så skulle vælge om jeg ville have penge eller varer smiley
    Har købt et hundehus til en bakke i haven (sofus VIL ikke gå ind på bakken, når han er ude og vil helst se hvad der sker mens han gør det han skal så en udebakke duer ikke) og et fuglehus, begge dele er brugbare, med lidt forbehold (skal være under halvtag) så det er da fedt at få det gratis smiley

Kommentér på:
Bitte hilfen

Annonce