480 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

hælspore hælspore

hejsa

jeg har gennem længere tid(1½ år) døvet med min venstre fod og har først for 2 mdr siden fået min læge til at henvise mig til speciel-læge, iflg lægen er de smerter jeg har symptoner på en hælspore, jeg har så studeret lidt hvad en hælspore er og hvordan den opstår osv. men tænker nu meget på hvad der efterfølgende sker. derfor vil jeg være yderst glad for at høre fra nogen som har haft el kender nogle med hælspore osv. er squ lidt nervøs for hvad der sker hvis de nu skal ind og operere i min hæl, ikke operationen som sådan, det er jo bare et lille snit osv, mere hvad der sker bagefter, bliver min hæl som før el hva. jeg har så mange smerter i hælen at jeg ikke længere ka støtte ret længe på hælen, men er så begyndt at vænne mig til istedet at gå på tåspidser med den ene fod, det gir en fjollet gangart vil jeg bare lige nævne. for dem der ikke ved hvad en hælspore er er her et link
http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/haelspore.htm

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hælspore
  • #1   6. maj 2006 Ujh ha .. det lyder surt. jeg er selv operet i min fod, . Det starte med det jeg troede var en forstuning . men den gik aldrig over , havde ondt. kunne ikke så godt løbe osv. øv'øv . så kom jeg endelig efter jah .. 1½ år vel , på hospitaltet hvor de fortalte jeg havde noget brusk mellem to knogler som ikke burde være der . så blev jeg operet , og nu har jeg så et ar på venstre på ca. 5 cm. det kan ses men ikke noget man ligger mærke til. Min fod har det godt efter oprationen:P

• #2   6. maj 2006 Jeg har medlidenhed med dig.... smiley det må bestemt ikke være rart........ God bedring,. eller hvad man nu siger....

• #3   6. maj 2006 bettina- takker mange gange *SS*, men jeg søger nu ikke medlidenhed, kun viden*S*

• #4   6. maj 2006 Nej, man kan jo egentlig ikke bruge medlidenhed til særlig meget, meen viden kan jeg desværre ikke give dig, så en lille hilsen om at det vil gå dig godt, er det eneste... *ss* Det er ikke rart at skulle gå og tumble med en sygdom... ved jeg selv. så derfor, god bedring.

• #5   7. maj 2006 hold da op johnny, det lyder som om det kan blive et lang varit problem.... det håber jeg ikke for dig... jeg kender selv at gå med noget der tager tid at hele og ting der skal læge hjælp og spesialidter til at afhjælpe....

Håber det bedste for dig...
    Krammer karina

Kommentér på:
hælspore

Annonce