366 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

fagforening/akasse rend mig i r..... fagforening/akasse rend mig i r.....

hejsa

skal bare lige ha lidt luft ud nu, jeg går jo med en dårlig fod og min læge og jeg har nu endelig fundet ud af hvad årsagen er, jeg har jo udviklet det der hedder en hælspore og den er kommet af at gå på alt for hårdt underlag(betongulv) og så af at gå på underlaget ca 7-8 km hver dag, derfor har jeg jo så besluttet at sige mit job op pr 1 sep, jeg har så ringet til akassen idag for at få at vide hvordan jeg skal forholde mig, damen derinde svarede ret surt at jeg da ikke bare ku sige mit job op , jeg skulle først bede min arbejdsgiver om at blive overflyttet til anden afdeling, goddav do i et firma med 12 ansatte og som lige har fyret personale så der kun lige knap er personale nok til det arbejde der er. min læge ville gerne lave en erklæring på det, men den koster jo 600 kr og den skal jeg selv betale, uanset hvad jeg gør slipper jeg ikke for karantæne i tre uger osv, det er nu heller ikke det der gør det, rent okø er det intet problem, det er princippet i det der pisser mig af. og det betaler jeg så 550 kr for om mdr, damen derinde sagde at uanset hvordan situationen er når man opsiger en stilling får man de 3 ugers karantæne, da jeg jo åbentbart er så dårlig at jeg ikke er til rådighed for arbejdsmarkedet

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fagforening/akasse rend mig i r.....
  • #1   28. jun 2006 ja, det er nok sjovt hva

• #2   28. jun 2006 den er ikke anmeldt som arbejdsskade, da det som sådan ikke hører under kategorien arbejdskader, har ikke sagt op endnu, men gør det, der ligger selvfølgelig andet bag også, bla dårlig arbejdsklima, stress osv.

• #3   28. jun 2006 de har ikke rådet mig til noget som helst, hende jeg talte med derinde var yderst uhøflig og var absolut ikke spor hjælpsom

• #4   28. jun 2006 Ja det er noget møj når systemet er sådan ,det eneste du kan gøre er en sygmelding og følge sytemet derud af og det er en hård proces at skulle igenmen men der er håb forude via evt jobprøvning for at se hvordan du kan fungerne på evt arbejdesmarket fremover.
    held og lykke til

• #5   28. jun 2006 Hmmm sagde mit job op pga en golfalbue.....fik min læge til at skrive en sygemelding og fik ik 3 uger karantæne :-))

• #6   28. jun 2006 tigger>>> Kig i beskedcenter smiley

• #7   28. jun 2006 arbejdsprøve burde ikke være nødvendig da det jo kun er når jeg går på et hård underlag problemet er der, jeg vil dog forsøge mig med at blive omskolet osv. jeg regner med jeg nok vil ud og kører bil igen, altså rent arbejdsmæssigt, det ka jeg da i det mindste gøre uden smerter.

lena c- hvad i himlens navn er en golfalbue, ved hvad en tennisalbue er

• #8   28. jun 2006 tigger>>> En tennisalbue sidder ovenpå armen og en golfalbue sidder neden under smiley

• #9   28. jun 2006 Jeg vil så li fortælle at min a-kasse har været super over for mig der jeg havde brug for dem :-)))

Kommentér på:
fagforening/akasse rend mig i r.....

Annonce