{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

Tror at folk tror at jeg elsker at rejse {{forumTopicSubject}}

Først var det en kanin der var en der ville ha leveret fra Hobro til<til Horsens med bur (et ude bur) gratis.
Nu er det en dame fra Ørsted som gerne vil købe Indy(min hankat)
men jeg skal komme til ørsted for hun har ingen bil. Se det har jeg heller ikke og turen tager min 2½ time EN vej og koster omkring 120 pr vej. Forslå damen at vi kunne mødes i Randers som er ca. i midten, men nej den time med bussen er alt for langt for hende. Men det er fint at jeg rejser 2½ time for at komme til hende og alt efter hvorn busserne køre og om de passer sammen igen 2½ time retur.
Jeg tror altså folk tror jeg elsker at rejse landet rundt bare for at komme af med mine dyr.
Men det gør jeg ikke folk må altså også selv gør noget hvis de virkelig vil købe katten eller kaninen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tror at folk tror at jeg elsker at rejse
  • #1   5. sep 2012 Jeg havde ellers fået indtryk af, at det var en fordel for katten at blive afleveret af opdrætter i sit nye hjem?

Men det med kaninen synes jeg er lidt sært. Også hvis det var alle mulige andre dyr end kat. Eller en ny brugt sofa eller hvad man ellers køber fra private sælgere smiley

• #2   5. sep 2012 Ved det ikke for man henter jo også en killing ved avler. Men havde jeg bil havde jeg heller ikke haft noget i mod det da det vil tage en time ca i bil.
    Her skal jeg altså bruge 5 timer ca på at tage til Ørsted. Det passer med en tur til kbh med toget.

Kommentér på:
Tror at folk tror at jeg elsker at rejse

Annonce