Alt om opdræt og udstilling af katte

Alt om opdræt og udstilling af katte

Medlemmer: 149
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vores første udstilling
  • #1   29. jul 2011 Jah jeg kommer med mine 2 britter, så vi ses måske.

• #2   29. jul 2011 Det gør vi sikkert - vi skal i hvert fald kigge godt på de andre britter smiley

• #3   29. jul 2011 Jeg kommer også smiley med et brite kuld smiley held og lukker med din første udstilling.

• #4   29. jul 2011 Årh nej da, killinger! Dem må vi over og se smiley

Og tak, selvom vi nu ikke regner med noget overhovedet.

• #5   29. jul 2011 Tag det som en oplevelse og hyg jer med det smiley jeg kan regne ud at der bliver nok til kastrat biv for kender en der kommer med endnu en sølvfisk.

• #6   30. jul 2011 Jeg HÅBER sådan at vi skal til Tune og kigge

• #7   30. jul 2011 Nej, det der sjælland er lidt langt væk ;o)

Men rigtig god fornøjelse med det. Håber I får en rigtig fed første udstilling :o)

• #8   30. jul 2011 Håber bare britterne blir placeret på samme gang, synes efterhånden at racerne er spredt for alle vinde...
    Min den store blir irriteret når vi har en snakkende race som nabo og det er jo heller ik t at holde ud at høre på en hel dag...
    Christine, er det silver britter du kalder sølvfisk? hi hi
    Jeg ved der kommer 3 stk, 2 på 11mdr og 1 på 4år.

• #9   30. jul 2011 Siden min niece´s barnedåb er blevet flyttet til sept.
    Så kommer vi med som det tynde øl . Min svorger Samson udstilller hans maine coon Windsor Blue og opdrætten af vores nye dreng udstiller dragen for os og så skal vi have ham med hjem bagefter ...

• #10   30. jul 2011 Jeg er meget spændt på hvordan det hele foregår, håber vi får lidt vejledning når vi kommer, og fortæller at vi er helt grønne smiley

Foregår det i flere haller og plejer der at komme mange katte til sådan en udstilling?

Hvordan plejer jeres katte at reagere når de er til deres første udstilling, og der er noget man kan gøre eller tage med som kan gøre det mindre stressende/bedre for missen? smiley

• #11   30. jul 2011 Det skal nok gå. Der er rigtig mange nye ting den dag men det vigtigste for mis er at du/i ikke er stressede. Mis vil opfange det med det samme og blive usikker.
    I er velkommen til at finde mig på udstillingen. Vi vil højst sansynligt komme til at så i nærheden af hinanden fordi vi har samme race.
    Der vil være en del katte på udstillingen ( omkring 400- 450) og for det meste er de delt op i burrækker eller ringe hvor de forskellige racer plejer at stå nogenlunde sammen. I den kommende uge vil Darak offentliggøre dommerfordelingen og der skal i så finde ud af hvem der dømmer BRI a. På udstillingen finder i så dommeren og ser ca hvor mange katte der skal dømmes før jeres. Når stewarden sætter jeres kats nummer op på et af burene ved dommeren kan i hente lille mis og sætte den i buret til dommeren er klar til at se den, men tag det helt roligt for det skal nok gå meget lettere end i forestiller jer lige nu.

• #12   31. jul 2011 Kan godt forstå du r spændt.
    I Tune står alle burene i én hal og i en tilstødende mindre hal bedømmes de. Sådan var det sidst der, jeg håber bare det blir køligt for der r ikke god luft.

• #13   1. aug 2011 Tak for jeres svar, det var også dejligt at høre lidt om hvordan bedømmelserne plejer at foregå med tilbæring og det hele. Vi håber det kommer til at forløbe fint.

Ved I noget om, om det er tilladt at fotografere i hallen?

• #14   1. aug 2011 Jah det er det....du må lege paparazzi så meget du vil....

• #15   1. aug 2011 Malene de to på 11 måneder er de begge kastrater eller er den ene fertil?

• #16   2. aug 2011 Manuela, den ene er kastrat og den anden fertil, de er brødre....
    Kommer du m begge dine?

• #17   2. aug 2011 Ok. Så har jeg set ham den fertile før. Jeg kommer kun med Eddie, da Iris mangler et udlandscertifikat for at kunne komme videre, så hun skal først men til november igen.

• #18   4. aug 2011 Ok lyder godt at der er lidt flere silver britter.....

Kommentér på:
Vores første udstilling

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce