493 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Første udstilling :S Første udstilling :S

Mig og Vega skal til Fredericia her i week, til vores førse udstilling.

Jeg er dog lid nervøs, da hun jo er 11 mdr. og det er hendes første gang. Jeg er bange for hun kryber sammen på dommerbordet eller hopper ned :S

Hvordan har i oplevet jeres første gang med en "voksen" kat? Har i evt. nogle råd? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første udstilling :S
  • #1   26. mar 2012 Jeg var også nervøs for at min Hector ville hoppe væk og sprinte af h** til.. Men jeg tror simpelthen at der er SÅ mange nye og forskellige dufte og indtryk på stedet at de bliver lidt paralyseret faktisk.
    Min Hector stod helt stille på bordet. Krøb lidt sammen, men dommeren løftede ham op for at kunne se diverse ting osv. Det er de nok vant til.

Du kan evt. kigge i mit album fra Køge - vores første udstilling smiley

Jeg kommer også til Fredericia om Lørdag, og hvis du kan finde mig og har spørgsmål vil jeg glædeligt hjælpe!

• #2   26. mar 2012 Vigtigste råd. så længe du tage det roligt, så slapper din pige også mere af .
    Nervøsitet kan smitte af på hende .
    Så en dyb indånding og så nyde dagen .

• #3   26. mar 2012 Thilde; Hol da op han ser da ud til at tage det pænt smiley Det beroligede at se de billeder smiley
    Jeg er dernede begge dage, dog skal Vega kun op om søndagen, men skal se min kommende kat om lørdagen smiley Så mon ikke vi støder ind i hinanden smiley

Heidi: Ja det er jeg også nervøs for, men skal heldigvis gå rundt med min veninde som er vant til al det halløj, og hun har sag ja til at tage over hvis jeg bliver for nervøs smiley

• #4   26. mar 2012 Ja gå stille og rolig med katten og tal beroligende til den. smiley

Jeg var godt nok også nervøs da jeg skulle holde Hector frem for dommeren, at jeg ikke kunne få ordentlig fat og han blev ikke holdt helt ud i stræk og så hvæste han lidt af de andre.. Men hva... Første gang smiley
    Ja han tog det super flot smiley Især når man tænker på at nogle af nabo-kattene i et bur lige havde drillet ham og hylet ham ud af den inden han skulle til dommeren.
    Jeg vil også være nervøs til Fredericia, men nok mere fordi det er en meeeget større udstilling, og jeg denne gang ikke har opdrættere med. Men nok ikke så nervøs for at holde ham frem mere.

• #5   26. mar 2012 Lyder godt at du har nogen med som har prøvet det før :-))

• #6   27. mar 2012 Hvis du har behov for råd eller vejledning om hvordan du kan hjælpe Vega bedst kan du bare ringe. Vi skal nok forberede dig til hvordan du udstiller Vega. Godt nok kan vi ikke hjælpe med råd ang vask, men det andet kan vi nemt hjælp dig med.
    (Hvis du kommer forbi en dag snart kan jeg pakke min udstillings taske med dig og fortælle om mine forberedelser op til en udstilling)

Du kommer til at stå med din slyngel og jeg regner med at vise dig hvordan du kan komme til at slappe af og vi kan lørdag finde den dommer Vega skal op til og se hvordan dommeren håndtere katte. Vi forventer at du fremviser din kommende slyngel og høre bedømmelsen. Du skal prøve at håndtere ham, for Vega skal håndteres på samme måde. Så den eneste forskel du skal tænke der er på din slyngel og Vega er at Slyngel er at han ikke er alene i sit bur, men sammen med katte han kender. Ellers bliver din rolle den samme begge dage

Kommentér på:
Første udstilling :S

Annonce