Første udstilling :S Første udstilling :S
Mig og Vega skal til Fredericia her i week, til vores førse udstilling.
Jeg er dog lid nervøs, da hun jo er 11 mdr. og det er hendes første gang. Jeg er bange for hun kryber sammen på dommerbordet eller hopper ned :S
Hvordan har i oplevet jeres første gang med en "voksen" kat? Har i evt. nogle råd?
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Min Hector stod helt stille på bordet. Krøb lidt sammen, men dommeren løftede ham op for at kunne se diverse ting osv. Det er de nok vant til.
Du kan evt. kigge i mit album fra Køge - vores første udstilling
Jeg kommer også til Fredericia om Lørdag, og hvis du kan finde mig og har spørgsmål vil jeg glædeligt hjælpe!
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 18 Svar: 1.347
Nervøsitet kan smitte af på hende .
Så en dyb indånding og så nyde dagen .
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 19 Svar: 140
Jeg er dernede begge dage, dog skal Vega kun op om søndagen, men skal se min kommende kat om lørdagen
Heidi: Ja det er jeg også nervøs for, men skal heldigvis gå rundt med min veninde som er vant til al det halløj, og hun har sag ja til at tage over hvis jeg bliver for nervøs
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Jeg var godt nok også nervøs da jeg skulle holde Hector frem for dommeren, at jeg ikke kunne få ordentlig fat og han blev ikke holdt helt ud i stræk og så hvæste han lidt af de andre.. Men hva... Første gang
Ja han tog det super flot
Jeg vil også være nervøs til Fredericia, men nok mere fordi det er en meeeget større udstilling, og jeg denne gang ikke har opdrættere med. Men nok ikke så nervøs for at holde ham frem mere.
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 18 Svar: 1.347
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 431
(Hvis du kommer forbi en dag snart kan jeg pakke min udstillings taske med dig og fortælle om mine forberedelser op til en udstilling)
Du kommer til at stå med din slyngel og jeg regner med at vise dig hvordan du kan komme til at slappe af og vi kan lørdag finde den dommer Vega skal op til og se hvordan dommeren håndtere katte. Vi forventer at du fremviser din kommende slyngel og høre bedømmelsen. Du skal prøve at håndtere ham, for Vega skal håndteres på samme måde. Så den eneste forskel du skal tænke der er på din slyngel og Vega er at Slyngel er at han ikke er alene i sit bur, men sammen med katte han kender. Ellers bliver din rolle den samme begge dage
Første udstilling :S