1.516 visninger
|
Oprettet:
Hjælp.. {{forumTopicSubject}}
Hej Alle.
Søger råd ang Maine coon..
Min pige er i løb og er ca 3/4 dage henne, men hun bliver arig hver gang vi lukker vores dreng ind til hende, hun sågar angriber ham hvis han kommer for tæt...
Har prøvet både i dag og i går, først på hans område og i aften på hendes, men uden held..
Hun er 1 år og 10 måneder og det er 4 gang hun er i løb, men første gang hun skal pares..
skal jeg bare lade dem selv klare det og håbe på det bedste?? (nervøs)
håber på gode råd..
knus
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 37 Katte: 14 Emner: 14 Svar: 1.395
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Katte: 4 Emner: 117 Svar: 1.283
At tro de parre sig ved første øjesyn,er sjældent sket,så giv dem tid og lad dem være i fred.
Lad hende evt. gå sammen med hankatten fra nu af og indtil næste løbetid,så har de lært hinanden at kende.
Havde engang en sippet hunkat,det tog 1½ mdr. før hun lod sig parre og de havde gået sammen fra dag 1...
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 8 Emner: 57 Svar: 678
Jeg har ganske sjældent oplevet, at selv den mest hysteriske pige og stressede ikke er parret inden 8 timer fra ankomsten. Oftest går der max 2 timer, så er der bid.
Kan du fjerne ham helt, så hun kan blive tryk ved lokalet, så er det endnu bedre, og sa skifte frem og tilbage i transportkassen med dem.... Uden kontakt når er skiftes... Vigtigt.
Jeg har endnu kun med mine 12 år med fertil drenge måtte opgive en parring hos hannen i hans hus.... De bliver lukket i løbegarden, så er hun knap så hidsig.... Den mildeste kat til hverdag, men et næst når hun er i løb
Hilsen heidi
okt 2009
Følger: 30 Følgere: 28 Katte: 12 Emner: 40 Svar: 709
Hjælp..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside