{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.504 visninger | Oprettet:

Drømte i nat.. {{forumTopicSubject}}

Hej..
Ja altså jeg havde en ret besynderlig drøm i nat - som jeg lige vil dele med jer..

Jov altså uhh den er meget svær at beskrive.. Fordi jeg huske ikke rækkefølgen så tydeligt..

Jeg tror det er noget med at min mor og jeg er et sted hennde hvor der er noget slik konference - det er en slags firma men sådan et administrativt sted - der skal vi gøre rent og åbenbart vente til de er færdige med deres møde - jeg tager noget cholkolade der.

Min mor kører mig derhen hvor jeg skal sove - det er hos min far og hans kæreste - de er ikke hjemme - i deres soveværelse har de to senge som står adskilt - hvorfor det ved jeg ikke for sådan er det ikke i virkeligheden - af en eller anden underlig grund beslutter jeg mig for at lægge min ind i hans kærestes seng - i min fars seng er der en masse dyner og det ser faktisk ud som om der ligger nogen jeg hopper i Randi - som hun hedder - hendes seng men på en eller anden måde før jeg skubbet til nogle af de dyner der ligger i min fars seng - der opdager jeg til min store undrelse at min far ligger - han er død - men da jeg tager dynerne af så "vågner" han - han sætter sig op i sengen og har det tydeligvis ikke godt - han ved godt han er død og hans krop er også ret underlig sådan meget bleg og ser syg ud. Jeg ved ikke hvorfor men vi tager afsted til sådan en jeg ved det ikke - et meget stort sted med mange mennesker - måske noget opvisning af en art - jeg fatter det ikke rigtig men vi går rundt der og prøver at gemme at han jo ser så syg ud og vi støder på nogle mennesker som vi kender noget familie - jeg ved at vi snakker sammen og der bliver også snakket om at nogen er død og jeg vil også snakke med min mor men jeg ved ikke rigtig hvordan jeg forklare det for han er jo lige der.. Lige pludselig befinder vi os i en kiosk -

jeg vågner og har det meget underligt og det er faktisk først nu at jeg kommer i tanke om drømmen igen..

Den sidder i mig og jeg kan ikke finde ud af helt at tyde den jeg har selvfølgelig nogle teorier men jeg ved ikke rigtig.....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drømte i nat..
Kommentér på:
Drømte i nat..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce