VIRKELIG fed dag eller .. ? -.- !! {{forumTopicSubject}}
Jeg synes i skal have æren af min dagshistorie -.- !
Jeg drømte i nat at min første time blev aflyst så jeg kunne sove længere (siger noget om, HVOR træt jeg var!)
Det var den så desværre ikke -.-
Jeg havde dansk, hvor vi bare fik respons på opgaverne (MIN VAR GOD )
Derefter fysik - og der tabte jeg så koncentrationen = 90 minutter i helvede i kender det vel, når man er helt rastløs..
Nå så skulle vi have idræt -.-
Vi startede med PULS TRÆNING i 30 minutter = Beck er ved at brække sine lunger op xD
Derefter skulle vi øve 3-spring -.-
Overvej, hvor ondt det gør, når man har mongol ben? (Får skinnebensbetændelse af INGENTING) så mine skinneben gjorde bare mega ondt efter de første 2 hop -.-
JEG OVERLEVEDE Drønede direkte fra idræt ud og red Tequila som var fuldstændig energiforladt i dag -.- Tog en lille galoptur på stubmarken som afslutning !
Så skulle jeg hjem - nu kommer det værste
Jeg var på scooter og min mor og jeg mødtes på Shell for at købe nogle ting. Jeg opdagede så, at jeg ikke havde SÅ meget benzin på scooteren, men tænkte, at jeg kunne tanke den i morgen, så jeg begav mig videre hjemad..
4 km. før mit hjem går min scooter bare DØD.. Og jeg må TRÆKKE DEN i 3 kilometer hen til nærmeste tank (OVERVEJ HVOR TUNG EN SCOOTER ER ? )
Jeg prøvede en milion gange på vej mod tanken, at starte scooteren, men den ville bare ikke.
Jeg kom så hen på tanken og tænkte "JEG ER REDDET xD"
Jeg tænker tanken hel fuld = 6 ekstra kg i scooteren..
Så vil jeg starte lortet for at kører den sidste kilometer hjem (OP AD EN STEJL BAKKE SOM ER 1 KM LANG!)
MEN - vil scooteren starte? NEJ!
Så er den self. druknet fordi jeg prøvede at starte den så mange gange, da den gik død -.-
Jeg sætter mig ned ved tanken og venter 20 minutter og prøver igen - men den er bare helt død..
Til sidst måtte jeg trække scooteren 1 km. op ad bakke for at komme hjem! Jeg skulle nærmest ligge mig ned før den bevægede sig en cm!
HOLD KÆFT, HVOR VAR JEG GAL DA JEG KOM HJEM!!
xD Men nu synes jeg også det er LIDT sjovt xD
Hvad har i så lavet i dag ?
mar 2009
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 17 Svar: 43
jeg får så i 2.g -.- !
Så der er nok at lave når jeg også både har hest, kat og hund -.-
mar 2009
jeg har heldigvis kun 1 hest nu, som jeg deler med min mor :b
Men før skulle jeg ride mindst 2 HVER dag.
I weekenderne have jeg imellem 5 og 9 heste hver dag -.-
Møg lækkert, men aldrig tid til lektier xD
mar 2009
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 12
Der er jo dem som er smarte :P. Men den virker så heller ikke lige nu, fordi ham som lavede den glemte lige at efterspænde et eller andet.
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
VIRKELIG fed dag eller .. ? -.- !!