{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

Få penge for en date?? {{forumTopicSubject}}

<b>Mangler du lidt mønter, og er du single?

Så er der nu mulighed for at tjene penge på at møde mænd eller kvinder.

</b>Jeg må ærligt indrømme jeg troede ikke mine egne øjne da jeg så et forum indlæg om det, men jo det er rigtig. på www.auktionsdate.dk kan du sætte dig selv på auktion, taste hvilken slags date du ønsker (Fræk date, engangs date, alm. date osv.), sætte et billede på og så lade budene komme ind.

Siden er forholdsvis enkel at finde rundt på, men designet kan godt få det til at se mere enkelt ud end det egentlig er. Man har mange valgmuligheder at byde udfra; geografiske placering, slutter snart, nyeste og toplisten (Top5 for kvinder består overraskende nok kun af "Søger fræk date" og med nogle temmelig udfordrende billeder).

<b>Kunne i finde på at finde en date igennem en sådan portal?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Få penge for en date??
  • #1   6. okt 2009 Aktions date...? Ok nej det kunne jeg ski aldrig hitte på.

• #2   6. okt 2009 Øhhh, nej. Synes det er lidt noget mærkelig noget. De kan jo lige så godt gå ud og finde en flise.

• #3   6. okt 2009 haha var lige inde og kigge, kender en af dem, det er for syret. syns ikke lige det er den rigtige måde at gøre det på. men må de selv om deres valg smiley

• #4   7. okt 2009 Jeg oprettede en profil derinde ( den er slettet igen) og jeg læste lige reglerne igennem for auktionerne - de skriver at det iflg. dansk lovgivning er forbudt at sælge sex, hvis man ikke er registreret, ydermere binder mig sig ikke på nogen måde - hverken som byder eller udbyder, dvs at man sagtens kan byde 4000 kr men aldrig betale pengene til den som udbyder daten. Derudover kan man somm udbyder også selv bestemme om man vil date den der har budt højest - så der er altså ingen regler....

Var inde og se de "højeste bud" - selvfølgelig er det mest piger der er til "fræk date" - tror det højeste bud ligger på 4500 kr.

Så snart man byderm får udbyder byderens mailadresse og omvendt og så ligger det altså udenfor "hjemmesidens hænder", hvad der derefter sker. Dvs de har intet ansvar overhovedet for om byder og udbyder betaler eller giver den "vare" de har sat på auktion.

• #5   7. okt 2009 ja læste det os, hende jeg kender "sælger" direkte sex, hun skrev (vil tages hårdt af dig, på et hotelværelse) og det stod der man ikke måtte, men hun er ikke blevet slettet. ?

• #6   7. okt 2009 Dem der udbyder selve hjemmesiden er nødt til at skrive i reglerne, at det er forbudt at sælge sex - så kan de fralægge sig et hvert ansvar, hvis nogle skulle finde ud af at siden ikke er helt "lovlig" - netop fordi at pigerne derinde, eller mange af dem sælger sig selv - udbyderen af siden, kan bare sige, at de ikke har set det endnu og at alle skal læse betingelserne igennem før oprettelse.....

De kan komme afsted med meget smiley

• #7   7. okt 2009 heh ja det er selvfølgelig rigtigt. men de kunne jo bruge scor.dk istedet. der er det nemlig par som single der søger sex partnere. men okay hvis de kan tjene penge på det samtdig. smiley

• #8   7. okt 2009 Ja jeg kender godt Scor.dk, det er nu ikke kun sex der søges derinde - selvom hovedparten gør smiley Det er også muligt at søge, kæreste, venner, mænd, kvinder, par osv

• #9   7. okt 2009 ja det er rigtig, men det er i det mindste et seriøst sted. det koster 500 kr for at kunne se billeder, modtage beskeder osv smiley

• #10   7. okt 2009 missemor det er bestemt ikke noget for vi to LOL:)

• #11   7. okt 2009 Nu koster det altså ikke 500 kr for at få adgang til billeder - man kan selv vælge hvad man vil betale, men som minimum 100 kr pr måned og så får mn selvfølgelig rabat hvis man køber et halvt eller et helt år ad gangen smiley

Og Lotte og Missemor i vil ganske enkelt blive chokerede hvis i så hvilke mennesker der spreder og viser ALT derinde. De "værste" er faktisk de ældre kvinder! De lægger godt nok ikke skjul på noget. Og de ældre mænd....ja...gamle grise, for at sige det mildt!

Og ja jeg har haft profil derinde engang hehe så jeg ved det jeg skal vide om den side *GGG*

• #12   8. okt 2009 Jeg takker for, at jeg ikke har været derinde GG:)

• #13   9. okt 2009 syns godt nok d``et er ULÆKKERT....hvad sker der lige ???

• #14   9. okt 2009 ALTSÅ Nette hvordan kan du finde på at SPØRGE !!!GGGGGG

• #15   10. okt 2009 Rille - du synes måske svaret på spørgsmålet er indlysende?! *LOOOL*

• #16   10. okt 2009 JAE...hvad tror du...GGGGG

Kommentér på:
Få penge for en date??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce