{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.329 visninger | Oprettet:

katte guf til billige penge {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt katteguf til mine misser og de er helt vilde med det..
De hedder COSHIDA CAT STICKS
og er købt i Lidl til ca 10 kr for 10 styk... nu har jeg bare et problem... de er så vilde med dem at de ligefrem tigger om at måtte få dem.. smiley
andre der har samme oplevelse med de sticks?
vil helt klart anbefale dem..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  katte guf til billige penge
  • #2   24. aug 2012 Ja jeg køber dem også, mine er så vilde med dem, at de stjæler dem fra køkkenbordet om natten og så ligger der papir alle vegne næste dag og ingen stænger tilbage, så nu er de bag lås og slå, altså stængerne..hehe.. smiley

• #3   24. aug 2012 Herhjemme er de intet værd *gg*
    Han gider dem ikke og han får desuden dårlig mave af dem smiley

• #4   24. aug 2012 Jeg har prøvet at købe dem og de spiser dem da, men virker ikke super begejstrede. Så vil de hellere, at jeg kaster små foderpiller til dem, som de skal fange smiley

• #6   24. aug 2012 Synes faktisk det er ærgerligt med det der Coshida for vådmaden skulle være ganske udemærket med indholdet, men det har bare ingen interesse herhjemme smiley
    Står nu med en stor boks med forsk. vådmad som jeg ikke kan få ham til at spise for alt i verden.

• #7   25. aug 2012 er da glad for at det ikke kun er mig der har en overivrig kat når det kommer til de stænger... gad nok vide hvad det er der gør at de er så vilde med lige dem.. har prøvet at købe stænger af andre mærker, men det er lige før katten bliver fornærmet så smiley

Kommentér på:
katte guf til billige penge

Annonce