3.064 visninger
|
Oprettet:
Pas på jeres katte {{forumTopicSubject}}
Heej alle sammen
Jeg ville bar sige at hvis i har katte som er både ude og inde kat/katte så pas på at de ikk får nyresten/grus og at de ikk ka komme a med vandet...
Det er nemlig sket for vores huskat Fnuggi som blev ramt a det, han blev aflivet idag på grund a blæreren sprang i ham da dyrlægene prøvede at redde ham...
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 5 Svar: 12
Hvad skal man holde øje med?
aug 2008
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 8
jan 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 2 Svar: 2
Symptomerne viser sig ved som før nævnt at man oplever sin kat prøver at tisse alle mulige steder - som den aldrig har gjort før... Samt beklager sig når de prøver at komme af med noget...
Zorro fik det som sagt tre gange i træk og får nu Specialfoder til forebyggelse og hindring af urinvejesten...
Den lille stakkel fik lagt karteter op alle tre gange- men nu har han det godt - og har ikke haft lignene siden...
Trist historie med Fnuggi - føler med jer..
mar 2008
Følger: 185 Følgere: 182 Katte: 9 Emner: 19 Svar: 5.514
mar 2008
mar 2008
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 17
mar 2008
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 16 Svar: 104
Han blev indlagt en søndag aften og var meget tæt på at dø, fordi han ikke havde taget væske i næsten et døgn, hans nyrer har taget meget skade. Vi fik penicillin i 10dage, men det hjalp ikk rigtig..
Så begyndte jeg at give ham tranebær saft og så skete der noget. Min store glade hankat vendte pludselig tilbage.
Men der var stadig til krystaller i urinen, så dyrlægen ville givde ham c-vitamin og s/d, men Micky er allergisk overfor æg..
Hmm, hvad gør man så? Så har jeg givet ham c-vitamin i en smule dåsemad om aftenen, men har ikke skiftet foder og så skete der sørme noget. N
u er han den samme glade tykke hankat igen..
Skal self. have tjekket hans urin igen, men tror på at naturlige ting ofte er bedre end kemiske :o)
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 5 Svar: 12
Pas på jeres katte
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside