{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pas på jeres frit gående katte
  • #1   27. apr 2018 Mennesker er nogle svin!

• #2   28. apr 2018 Hvor er det tragisk at nogle mennesker griber til sådanne uhørte midler fordi de ikke kan lide katte eller er generet af andres Kate. Jeg kan jo egentligt godt følge at hvis man ikke bryder sig om katte at de kan være til gene og være et irritationsmoment, men at gribe til mishandling frem for dialog fatter jeg ikke, i min verden kan det jo sammenlignes med at man banker naboens børn fordi man syntes de larmer for meget, og det er der jo ingen der ville gøre, der ville man gribe til dialog med forældrene.. Jeg ved godt det nogle gange kan være svært at vide hvem katten tilhører men alligevel, og jeg ved også at nogle katte ejere ikke er særligt lydhører for at finde en løsning på hvordan man løser problemet, men man må vel gøre et forsøg tænker jeg, katten er jo et forsvarsløst væsen og hvorfor skal den mishandles og straffes for noget den egentligt ikke er skyld i??? Ja det er den der er til gene, men det ved den jo ikke, og som ejer ved man ikke den er til gene hvis man ikke får det at vide...

Jeg bliver så trist når jeg læser sådan noget,også fordi jeg er vildt splittet da jeg jo forstår at man kan være generet og jeg jo egentligt godt kan lide at se en kat gå frit, men samtidig har jeg valgt at have indekatte så de ikke genere nogle og jo også mener at vi til en vis grad har en pligt til ikke at genere andre med vores kæledyr, da det jo er mig og ikke min nabo der har valgt min kat.
    Men at gribe til mishandling kommer jeg aldrig til at forstå.......

• Anne-Marie S
    Anne-Marie S Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 1 Svar: 7
    #3   2. maj 2018 Man skal ikke lade sin kat gå frit, lav en løbegård eller indhegn haven, man kan ikke forvente at naboer synes det er morsomt at have andre katte rendende. Man lader jo heller ikke sine hunde løbe frit. Jeg er selv rimelig irriteret over mine naboers katte der står uden for mine rimelig store vinduer og hvæser af mine to indekatte, som jeg pænt holder indendøre.

• #4   2. maj 2018 jeg siger altid at jeg holder jo også mine heste på egen grund. dem er der jo ingen som gider at have rendende rundt i ens have

så mine rovdyr er i løbegård.

Kommentér på:
pas på jeres frit gående katte

Annonce