{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.103 visninger | Oprettet:

Det hader mænd ved kvinder! {{forumTopicSubject}}

1. Tag det roligt – Kvinder skal altid snakke forhold, hvorfor kan de ikke bare tage det som det kommer? Og hvorfor skal det altid være lige efter sex?

2. Power shopping – For kvinder er shopping meget mere end indkøb. Det værste er at de altid skal prøve 10 forskellige ting før de alligevel vælger den første de havde fat i. Det er fint I har lyst til at shoppe, men bland os uden om.

3. Mode – Hendes tøj smag ændrer sig så hurtigt man bliver forpustet bare af at tænke på det. Det gør det også enormt svært at købe gaver.

4. De bemærker selv de mindste ting – Hvorfor skal kvinder altid være efter hinanden? Hvis det ikke er håret er det skoene, kun en kvinde bemærker at sko og taske ikke lige matcher.

5. Jalousi – Intet slår det, nogle gange er det nok at nævne en anden kvindes navn.

6. Kvinder der bare ligger der i sengen – Der er ikke noget værre end at være sammen med en kvinder der bare ”ligger død” i sengen, kvinden må gerne bevæge sig, også når manden ligger øverst.

7. Bliver aldrig tilfreds – Du kan godt opgive at komme til festen til tiden. Kvinder bruger timevis foran spejlet, og stresser over en anden kunne møde op i samme outfit.

8. Åhh de tåre – De græder over alt fra en brækket negl til en film i TV, men det værste er når de bruger tåre til at få deres vilje.

9. De bruger sex som våben – Det er bare ikke rimeligt!! Det kan sammenlignes med at forhandle med en revolver mod tindingen.

10. Sig dog hvad du mener – Vi kan ikke læse jeres tanker, og forstår ikke de ”åbenlyse” hints i giver os. I er simpelthen nød til at fortælle os hvad i mener.

Er du enig? Og hvad hader du mest ved mænd? Kom med din kommentar :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det hader mænd ved kvinder!
  • #1   8. jan 2009 hehe... hader mænd ikke kan holde kæft og makke ret.. smiley

• #2   8. jan 2009 er den ikk taget fra fjæs bog? ellers køre den os der, der er bare mange flere regler de vil ud med smiley

• #3   8. jan 2009 Nej den er ikke fra FB - vil dog gerne tro at den florere der hehe

• #4   8. jan 2009 hehe

• #5   8. jan 2009 <b>brok brok brok . hehe sådan er mænd.
    det er træls de ikke bare kan forstå det. hehe de ville sku osse brokke sig hvis vi gik i det samme tøj hele tiden , for så er vi kedelige, det har jeg ihvertfald læst i et eller andet blad

• #7   9. jan 2009 griner også:))

• #8   11. jan 2009 "Det jeg hader mest ved både mænd og kvinder er, at der altid skal være noget galt med det modsatte køn"
    Her er jeg helt enig med Diana.
    Jeg synes alle sådan nogle lister er SÅ latterlige..
    Selvfølgelig er der forskelle, fx den med at kvinder kan hyle over film. nu er kvinder jo fra naturens side skabt til at være omsorgsfulde og empatiske, eftersom det er "os" der er moren.
    Når man græder over en film, er det jo fordi man føler med dem, og kan sætte sig ind i den lykke eller smerte de føler i den givne situation. Og hvordan kan det blive en dårlig ting at kunne?

Så uendeligt forskellige tror jeg bare heller ikke mænd og kvinder er, inderst inde.

De fleste af punkterne kan passe lige så vel på kvinder som på mænd.
    Listen burde i stedet være hvilke egenskaber nogen folk mindst bryder sig om hos andre.

Så som i nok kan konkludere ud fra mit indlæg, så er der intet jeg hader ved mænd, da det er en alt for stor, og alt for uholdbar generalisering.

Kommentér på:
Det hader mænd ved kvinder!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce