{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

MÆND {{forumTopicSubject}}

Altså nu gider jeg sq snart ikke mere.

Jeg har lige fået min pc hjem igen. Det viste sig at være strømfordeleren der var gået, så der blev sat en ny ind...

Så bad jeg lige min mand om at sætte puteren til og hvad gjorde han?? Han brændte fandeme min puter af *GRRRR*

Nu er jeg puterløs indtil tirsdag eller onsdag.

Han skal spille kamp i aften (på sin egen puter vel at mærke) så jeg kan ikke komme på før midt nat eller i morgen tidligt....

ARRRRRRRRRRGGHHH hvor jeg hader det...

MÆND.....................

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MÆND
  • #1   7. apr 2007 enig enig... :o)

• #2   7. apr 2007 skift dog den puter ud, din stakkel

• #3   7. apr 2007 Hmmm hvad med manden???? skulle jeg ikke også skifte ham ud????

Jeg ville gerne skifte puteren ud, men vi har ikke lige pengene til det lige pt....

• #4   7. apr 2007 annette: næh karsten må du jo nok bare acceptere som han er*GG* prøv at tænke på at den sølle stakkel skal holde dig ud hver dag*LOL* han burde squ ha en medalje.
    ka da godt se problemet med puteren når der nu ikke er penge til en ny, den er ski træls at undvære.
    du får lige et lille trøstekram herfra

• #5   7. apr 2007 Så kan du lære det Annette , sæt selv din pc til næste gang , det er jo ikke alle mænd der kan finde ud af tilslutte en pc. *GG*

• #6   7. apr 2007 glemte at skrive ( at )

• #7   8. apr 2007 alså det er da synd for dig du var så glad den anden dag da du havde fået den igen , måske skulle du søge en brugt en , de er ikke så dyre, ellers må du finde en mand med 2 compjuter så du kan få den ene, og så syntes jeg da når det var manden der brænte den af så skulle du låne hans til du fik en anden , syntes du ikke det var en god ide knus

• #8   8. apr 2007 He he Susan
    Tro mig - jeg har kapret hans puter lige nu, men jeg har også bare sat ham til salg mange gange nu...

Først brænder han min pc af og så sidder han ved sin egen hele aftenen, så jeg er helt afskåret fra omverdenen....

Manner hvor jeg glæder mig til at få min helt egen pc tilbage...

Anne S - jeg kan såmænd godt selv sætte min pc til. Jeg er bare så travlt optaget af at sy en kjole til min nevø's konfirmation smiley
    Manden kan også normalt godt, men pc reparatøren havde byttet om på et par stik og glemt at informere Karsten om det - at han så senere selv fortalte at han godt vidste, at det han lavede var noget lort gør det jo hverken mere eller mindre ... hmmm .. bedre.

MÆND - stadig...........

Kommentér på:
MÆND

Annonce