{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

AnjaD
AnjaD
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 180

JEG HADER....(naboer der fester) {{forumTopicSubject}}

Når naboen endnu en gang holder fest uden at have sat en seddel op i opgangen...de har altid nogle meget støjende gæster (de er unge mænd først i midten af 20´erne - need i say more)...den ene skal overgå den anden med at sidde og råbe noget meget primitive ting...og når de så er så stive de vælter i byen, ja så er det så sjovt at banke på dørene i hele opgangen og endda lige ringe på dørtlf inden de forsvinder helt...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JEG HADER....(naboer der fester)
  • #1   20. jul 2007 Lykkelig for at bo i hus på landet, kan godt huske da vi boede i lejlighed...
    Hvorfor er det mon morsomt at vække hele opgangen? tsktsk....!

• #2   20. jul 2007 tja hvorfor mon*gg*
    Det har jeg aldrig gjort...i hvert fald ikke en hel opgang - kun hos en eks jeg gik forbi i en brandert*gg*

• #3   20. jul 2007 Er de gået i byen endnu?, - eller har du mere larm tilgode?

• #4   20. jul 2007 Orhhh trist. Forstår dig godt smiley

• #5   20. jul 2007 Ville da ta et glas i hånden og så gå ind og sige hej :-)))

• #6   20. jul 2007 Ejj' Trælst!

Havde godt nok ikke fundet mig i det! For hvis jeg vil sove så vil jeg sove! Og hvis der skal være stille ska der fisme være stille, Ellers bliver jeg skide sur.. Og jaa.. Selvom jeg ikke er særlig stor, så kan jeg blive SKIDE sur.. Det har vennerne fundet ud af xD

• #7   20. jul 2007 Jeg har larmen til gode endnu...men hvad kan være jeg er nået at falde i søvn:-D

• #8   21. jul 2007 Jeg tror jeg ville stå forholdsvis tidligt op dagen efter.. selvfølgelig når naboen ER kommet hjem og gået i seng. Så er jeg sikker på, at min mest højlydte CD skulle i anlægget for fulde hammer. Hvis du tilfældigvis liiiige har et billede der skal op, så er det med at finde boremaskinen. Husk endelig den obligatoriske gåtur, hvor du (tilfældigt) er kommet til at trykke på hans dørklokke eller hamre lidt hårdt på døren, og så igen når du lige er kommet udenfor. Du må endelig ikke være væk i længere tid - måske max. 10 minutter. Så "kommer du til" at ramme hans dørtelefonknappe igen. På med en ny CD og husk.. Alle elsker klassisk musik for fulde gardiner.

:o)

• #9   21. jul 2007 Jaa jeg har da spillet RET højt dagen efter en fest..

DAMN Linkin Park er skøn musik med fuld skrue. Eller AC/DC, Metallica, Aerosmith eller andre bands med GODE rytmer, der rigtigt kan hamre lidt i væggen.

Tilfældigvis skulle jeg lige støvsuge og så kan jeg jo ikke høre musikken, så det måtte jo skrues op...
    Naboen havde det vist ikke helt så godt dagen efter.... Kan ikke huske det så godt..................

• #10   21. jul 2007 PUHA ja det kender jeg alt for godt. Vi boede før i en større bygning hvor folk festede og man kunne ikke høre hvor det kom fra.

Så flyttede vi ned i en mindre bygning hvor der næsten er ikke er nogen støj, men vi har alligevel taget den beslutning at flytte i hus når lejligheden bliver solgt. DET glæder jeg mig godt nok til smiley

• #11   21. jul 2007 Jeg overlevede festeri....de gik i byen ved 2 tiden...med fuld musik...og min lille vuffer skulle selvfølgelig lige skælde dem ud...Chok!
    Så fra kl 2 sov vi sødt:-)

• #12   21. jul 2007 Klag dog til boligforeningen! Jeg ville dælme blive sur, hvis der blev banket på dørene eller ringet på kl.bæ om natten, fordi de skal i byen.

Eller også hvis du møder ham på gangen i ædru tilstand, så sige fint han holder fest, men de behøvder ikke vække jer andre når de skal afsted.

Jeg kan sagtens overleve højt musik, jeg foretrækker dog alt andet end Techno, da den bum-bum lyder er frygtelig svær at sove fra, men det kan lykkedes.

Når min overbo holder fest, så hopper de i gulvet, jeg ved ikke om det er en form for skål...men det lyder som om loftet er ved at falde ned.

• #13   21. jul 2007 Heidi: der bliver holdt øje med dem...men der er ingen boligforening da det nærmest i hele opgangen er ejerlejligheder der bliver lejet ud....men ja har da tænkt at næven noget når jeg ser dem igen....

• #14   21. jul 2007 Hvor jeg boede før, havde jeg naboer til venstre for mig samt ovenpå, som festede hver anden week-end på skift!!!
    Jeg var ved at gå ud af mit gode skind - jeg jobber jo i butik, så jeg skal jo om lørdagen - det var ejerlejligheder, så jeg kunne INTET gøre.
    Heldigvis fik vi en anden bolig efter to meget lange år uden søvn i week-enden - det var uudholdeligt og jeg tænker stadig tilbage med gru på det

Kommentér på:
JEG HADER....(naboer der fester)

Annonce