{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.224 visninger | Oprettet:

Min første udstilling :D {{forumTopicSubject}}

Til alle interesserede vil jeg hermed lægge ud med min første udstilling smiley

Det var tidligt om morgenen og jeg havde aftalt med en anden erfaren opdrætter/veninde at tage med til udstilling med hende og havde meldt Silver Star til smiley Silver er roligt af sind og der skal mere en tordenvejr og støvsuger til at få ham til rykke sidelæns.

Jeg var SÅ nervøs og havde slet ingen appetit...min veninde kom og hentede mig kl. 0730. Jeg skyndte mig at tjekke jeg havde det hele med og vi pakkede bilen..Silver græd lidt de første 5 min vi kørte men slappede derefter af.

Vi ankommer til udstillingen og skal igennem tjek betaling/dyrlæge. no problem videre ned for at finde vores plads/bur. Jeg syns jeg havde vildt travlt men det hele var klaret på 5 min. Gardinerne var sat op og Silver var i buret langt inde tidsfrist.

Der gik flere timer inden vi skulle op til dommeren, jeg gik rundt og kiggede efter hans konkurrenter og forsøgte at danne mig et indtryk af hvem han skulle op imod smiley der var masser af lækre ting til katte...havde jeg haft 10.000,- med havde jeg brugt dem :$ he he...

Der var Så mange flotte katte men igen som min smukke Silver (syns jeg) smiley som tiden gik rykkede tiden med dommeren nærmere...jeg holdt mig i nærheden af den dommer der skulle bedømme Silver og da hans bur nr. kom op bag dommeren gik jeg ned og gjorde os klar...tjekkede lige det sidste øre, øjne, mave og hale og børstede ham lige op, gav ham lidt velduftende "olie" i pelsen og travede så op til dommeren. Jeg var SÅ nervøs...det hele kørte på mig og Silver kunne mærke dette jeg måtte derfor sætte ham ned 2 gange og sige til mig sel nu slapper du af....Silver kom på dommerens bord kiggede på hende smed sig ned ved siden af hende med et meget selvtilfreds suk og spandt så smiley okey...cool Silver han var 11 md. og hans første show...wow jeg var pavestolt da vi fik vores Certifikat (CAC) og dommerens blide blik på min elskede Silver mens hun nussede ham og sagde hvor er du smuk og skøn var det hele værd.

Vi kom så for dommeren hele 2 gange mere uha uha...det var spændende og en smule stressende...Men silver tog det hele i stiv pote og var bare 100 gange så sej som alle andre katte på hele showet..det var trods alt vores første gang i en relativt høj alder for første gang...så jeg var glad og stolt og meget mere end blot tilfreds smiley Silver fik en masse fede ting til underpriser og det var heller ikke dårligt og vi kom hjem med både sløjfe og sertifikat smiley

En rigtigt god oplevelse og spændende.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min første udstilling :D
Kommentér på:
Min første udstilling :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce