1.013 visninger
|
Oprettet:
Kan man det??? {{forumTopicSubject}}
Gøre en inde kat, til en ude kat...... Hun er kun 7 mdr.....
Og i så fald, hvad koster det at gøre hende steril...???
Håber i vil hjælpe.....
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Katte: 4 Emner: 1 Svar: 19
Det er muligt, men få katten i snor den første tid.
Vi gav 1000 kr. for at neutralisere vore killing, men vi fik rabat fordi vi var inde med to killinger på samme tid. Det ligger deromkring, prisniveauet.
nov 2007
Følger: 47 Følgere: 44 Katte: 8 Emner: 44 Svar: 1.030
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Katte: 3 Emner: 14 Svar: 81
Men det er op til hver enkel.
Jeg skal give mellem 1500 og 2000kr for at sterealisere min kat, men det er også med øremærke jeg får med
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 37 Svar: 360
mvh jannie
dec 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 19
jul 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 31
Jeg synes det er en super ide at få dem ud da det jo er kattens natur og hvis man har mulighed for det...
Mine to katte kan sagtens finde ud af at om vinteren er de ikke ude men når det bliver fint vejr igen så er det ud Det er mere fordi de er så langhåret og det filter når de bliver våde osv også sparer jeg alt den energi med at rede dem hele tiden...
Mine katte har ikke problemer med trafikken for de sidder og kigger ude ved vejkanten men går aldrig over( ikke endnu ihvertfald)
Jeg tror det har noget med racen at gøre at de ikke strejfer som andre katte gør...
Jeg har diskuteret det lidt med andre katte ejere for de påstod nøsten at det var løgn at de ikke rendte nogen steder men jeg kunne jo kun fortælle hvordan det stod til hjemme ved os....
Glad for jeg har sådan nogle katte med stor hjemve....
feb 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 21 Svar: 73
maj 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 1 Emner: 11 Svar: 120
Men fraråder det hvis det er direkte ud til en stor vej, ellers lærer de det hurgtigt hvis bare de har andre veje de kan gå og det ikke er direkte ud til meget trafik.
Du får i hvertfald en meget gladere kat af det der kommer hjem og smider sig og falder nærmest i søvn mens den lægger sig ned. En af mine forældres katte havde altid været en bamse, den tabte sig, man kunne odt se at den kom i form
maj 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 1 Emner: 11 Svar: 120
Men ja de bliver MEGET mere harmoniske og kommer hjem og smider sig glade o vil kæles og putte. MEN sørg for hvis den ikke er, at få den steriliseret. Min kærestes far har en hunkat der ikke er steriliseret og den får killinger 3 - 4 gange om året
dec 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 19
Kan i hvert fald godt mærke at der er ret stor forskel på energimængden af en inde og en udekat, hihi...... Vores er lidt som om hun har damp..... HAHA.......
Men nu skal vi flytte i stort hus med have og så skal vi have en hund mere, kunne bare være lækkert hvis man kunne sidde med åbne døre til sommer og grille osv..... Hvis i forstår.....
Men glæder mig til at prøve og lære hende det..... Men vidste godt det med at man skal venter cirka 3 uger....
Mange tark for alles hjælp.....
I gjorde mig lidt mere tryg ved tanken..........
Kan man det???
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside