{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.274 visninger | Oprettet:

Total panik {{forumTopicSubject}}

Puha jeg gik i panik først på aftenen. Jeg havede lige spist min aftensmad. Skulle så ud og tisse. Og så var jeg begyndt at bløde. Ikke meget men lidt. Jeg gik fuldstændig i panik og stortuede. Kærsten var ikke hjemme da han går til madlavning for mænd om onsdagen.
Griber tlf og ringer til min storesøster. Jeg kan ikke få noget sagt i tlf fordi jeg græder så meget, men hun er klar over at noget er galt. Så hun smider hvad hun har i hænderne og kommer.
Jeg får hende forklaret hvad der er sket og hun ringer til vagtlægen. Jeg taler selv med vagtlægen og hun forstår mig da selv om jeg græder.
Hun siger så at det sker for mange og at det højst sandsynlige er en slimhinde der er bristet. Jeg skulle selvfølig være obs på om jeg begyndte at bløde mere og hvis jeg fik ondt skulle jeg komme ind med det samme.
Der er heldigvis ikke sket mere, og jeg har heller ikke blødt de sidste par timer.
Men jeg skal ringe til min læge i morgen også lige blive sendt ind og blive scannet, så jeg selv kan få ro i sjælen.
Puha en grim oplevelse, jeg tror ikke jeg har været så meget i panik siden jeg kørte galt med hestetrailer og to heste for et par år siden.
Knus Anja


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Total panik
  • #1   23. jan 2008 Jeg håber virkelig for dig at alt er ok :o)

    Er det ikke noget med at man godt kan bløde lidt på de tidspunkter man egentlig skulle have haft sin menstruation pga. hormonerne?

    Held og lykke i morgen :o)


  • #2   24. jan 2008 Argh,
    Det må være rigtig surt,

    Jeg begyndte os at bløde helt vild, på et tidspunkt, mistet et foster, jeg gik med tvillinger, .. Så det var en hård oplevelse, jeg var bange, og græd os en del, fordi jeg troede at jeg havde mistet barnet, men det går okay nu, smiley bare træls med alt den kvamle, men nu er jeg begyndt at tage ingefær tabaletter, og de virker på kvamlen, smiley men har så sadigvæk morgen kvamle, men det går nok..



  • #3   24. jan 2008
    Anja F

    jeg har haft ligeså meget panik som dig smiley jeg har blødt i de første 3 måneder nogle gange som alm mens og andre gange helt vildt smiley trods masser scanninger er der intet unormalt i min graviditet , heldigvis. og har fået af vide rigtig mange bløder mens de er gravide og nogle bløder osse gennem hele graviditeten smiley


  • #4   24. jan 2008 Tak for jeres hilsner. Det er altid rart at høre at andre har oplevet det samme, uden at det har betydet noget.
    Jeg har det fint og der har ikke været noget siden igår. Jeg har ingen smerter eller noget haft.
    knus Anja


  • #5   24. jan 2008 Hvor dejligt at høre at du har det godt igen :o)

  • #6   25. jan 2008 Sabrina,
    Ej hvor sjovt, og syntes det sjoveste af det hele er, at jeg selv er tvilling, hehe, men tror det godt jeg starter med en, når jeg er så ung endnu .. smiley



Kommentér på:
Total panik

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce