{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.134 visninger | Oprettet:

ARG Panik (Afsted til doktor dyr) {{forumTopicSubject}}

ARG.... Total PANIK!! Har lige været ved dyrlæge med Claudius.. Han er dehyderet og vil hverken spise eller drikke så afsted det gik til doktor dyr, kunne ikke forstå han ikke rigtig havde snakket idag og da jeg så ville give dem lidt godt og spise ja så kom claudius ikke så jeg var inde og hente ham, men min lille dreng vendte bare om igen og slængrede ind til døren i stuen hvor han lagde sig ned, så mig hen og kigge.. Tog ham med tilbage og tilbød ham noget og drikke men nej, så ind i stuen og tjekke ham efter både tand kød og øjne og der kunne jeg se han var dehydret, så bredte panikken sig, sidst jeg havde en kat der var dehyderet var da jeg fik aflivet min skov mis pga lever og nyre svigt så må indrømme jeg var rigtig bange.. Kørte så ud til doktor dyr her kl 22.30.. Han undersøgte ham og gav ham noget binyrobak og antibeotika.. Skal så holde godt øje med om han spiser og drikker samt går på toilet, gør han ikke det skal han indlægges og have taget blod prøver osv for feber har han ikke eller andre tegn.. Så det blev lige 1122 kr.. Det er fantastisk.. Typisk det altid er enten aften eller weekender mine dyr bliver syge.. Puuhaa.. Jeg er helt dårlig over han ikke har det godt.. ØV!!!! Er total græde færdig.. Fik flash back og det hele fra dengang jeg mistede min Christoffer...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ARG Panik (Afsted til doktor dyr)
  • #1   15. feb 2008 Pyha, det er bare panik panik, når ens dyr bliver syge. Jeg håber det bare er noget forbigående utilpashed, så han bliver hurtigt frisk, og I slipper for mere dyrlæge.

    God bedring!


  • #2   15. feb 2008 Vores ene kat var også syg i sidste uge og jeg frygtede han fejlede noget alvorligt. Man kan jo aldrig vide. Han havde mistet appetiten og lå bare og sov og gik som om han havde ondt. Var selvfølgelig ved dyrlæge og der tog han urin prøve, men der var ikke noget der. Så han fik noget mod noget mave infektion og det hjalp. Nu er han igen sig selv, det blev han nogen dage efter. Men pyha hvor bliver man altså bange når ens kat bliver syg.
    god bedring med din kat. .O)


  • #3   15. feb 2008 Håber han får det bedre, og at der ikke er noget alvorligt

    Må jeg spørge hvordan man kan se de er dehyderet? Du siger du har kigget på tandkød og øjne - men hvad skal man se efter? (kunne være rart, hvis nu det også skulle ske herhjemme)


  • #5   15. feb 2008 Tog ham med i seng igår hvor han lå under min dyne med hovedet på min arm, han lå og spandt, han har drukket nu og spist en smule, han sidder og kigger på mig nu under sofa bordet, Jeg har sovet rigtig elendig i nat.. Men nu er han oppe og gå.. det ville han ikke igår.. Så jeg håber bare han bliver frisk igen ret hurtigt...

  • #6   15. feb 2008 sabrina.. Du kan se om de er dehyderet på tand kød og på huden inde i øjet.. Det er bleg og ikke lyse rødt som de skal være...

  • #7   15. feb 2008 Min lille victoria døde af det samme -hun blev indlagt en fredag.. fik hende hjem lørdag, måtte sidde og tvinge mad og vand i hende, men intet hjalp og så var hun død søndag morgen.. fuck det var hårdt at stå op til når hun så ud til at klare sig.. (og sikke en regning) -rigtig trist når hun nu alligevel ikke overlevede.. Hun var sku' en sød kat.. Puha..

    Godt at Claudius har fået det bedre.. Han skal nok komme på toppen igen c",)


  • #8   15. feb 2008 stakkels lille mis håber han får det bedre, vi krydser fingere og poter herfra:)

  • #9   15. feb 2008 Han har spist og drukket nu.. Tog noget potions pose mad og maske til smadder og det har han spist en del af, han er stadig svag men er lidt mere "aktiv" end igår og så sover han meget.. Ringer lige ud til doktor dyr idag og høre ham af hvordan og hvorledes for vi snakket om han skulle indlægges...

  • #10   15. feb 2008 Test om dyr og mennesker er dehydrerede gøres ved at man med tommel og pegefinger løfter op i et stykke af huden/skindet. Er det over 1 sek. om at rette sig ud er man dehydreret.

  • #11   15. feb 2008 Forresten god bedring med ham Dåseslave det er aldrig rart når ens kæledyr er syge.

Kommentér på:
ARG Panik (Afsted til doktor dyr)

Annonce