{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.043 visninger | Oprettet:

Hjælp min kat er blevet skør!!! {{forumTopicSubject}}

i de sidste par dag er min kat blevet helt vild mærkelig. den har forandret sig så meget at vi slet ikke kan kende ham mere.
han er blevet utrolig bange for at komme ind i soveværelset, og hvis han kommer derind alligevel, så får han pludselig et flip, han spinger en meter op i luften og bliver total vild og vi kan ikke komme i nærheden af ham for så kradser han, ikke ondt ment men simpelhen fordi han er i panik. vi kan ikke forstå det da det plejer at være han ynglingsrum, han elsker at ligge ved siden af computeren, og elsker at ligge og putte i senge, men de seneste dage ca. 4. har han forandret sig total. han er blevet meget sky, og mistænksom, og slet ikke så kælen som han plejer. det skal lige siges at det er en perserkat kasteret på fem år, han er eneste dyr i lejligheden, som er cirka 50 km2, og indtil for 4 dage siden har der aldrig været noget, vi hverken slå ham eller har forandret noget som skulle kunne gøre ham så mærkelig.

jeg håber der er nogen der kan hjælpe og gerne hurtig, da det ikke er til at bære at se ham sådan.
mvh karina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp min kat er blevet skør!!!
  • #1   17. sep 2006 årh nej, stakkel jako, tak for rådet, vi har også planlagt at vi skal til dyrlægen, for et eller andet er da helt galt. jeg går bare og håber at det går lige så pludselig væk som det kom.

  • #2   17. sep 2006 Tjaaaaaaa....... jeg kom mest til at tænke på hvm der ellers er i lejligheden, som din kat kan se ???

    Spookey.....................


  • #3   17. sep 2006 ja der må være i soveværelset, for det er der han får anfaldende. jeg er ved at rydde hele værelset, i håb om det kan hjælp med lige at få tingende flyttet og gjordt rent, måske han så kan se der ikke er noget.

  • #4   17. sep 2006 ja, det kunne være. dog er lejligheden under ti år, og vi er nummer to der bor her. det er en studie lejlighed, så jeg ved ikke helt med spøgelser.

  • #5   17. sep 2006 Ja, jeg kom også til at tænke på det med spøgelser.. Men der kan jo også være en medicinsk forklaring så godt I tager ham til dyrlægen..

    Karina - Tjaeh, spøgelser kan vel også godt lide pæne nye ting? ;oP


  • #6   17. sep 2006 ja de er vel lige så meget til luksus som os andre.
    nu har jeg endevendt soveværelset fra den ende ende til den anden. og jeg ville godt kunne forstå det hvis det havde været nullermænd under sengen der havde skræmt ham, for det havde nået den størrelse hvor man skulle tro de levede af katte. men desværre gav det ikke pote han er stadig bange, men faktisk kun i soveværelset, det er kun der han får flip, så jeg forstår det ikke.


  • #7   17. sep 2006 vi kan ikke sige hvad der er sket, for netop på grund af ham har vi sjældent gæster, og har ikke haft det i et par uger. ingen får lov til at være alene med ham, da han kun kan lide os, han er ikke en kat der bryder sig om fremmede, og børn får ikke lov til at komme i nærheden af ham, for dem kan han slet ikke have.
    jeg ved virkelig ikke hvad der kan være, men det er soveværelset der er problemet, selvfølgelig smitter det jo også af i de andre rum fordi han jo er nervøs.
    men kan man ikke nærmest udelukke en svulst i hjernen da det kun er i soveværelset han får flip??


  • #8   17. sep 2006 altså så vidt jeg har hørt kan spøgelser os følger efter en de behøver ikke nødvendigvis bo på stedet så det kan være i har en skytsengel men det kan os være det omvendte... men jeg tror dog ikke på sådan noget :o)

  • #9   17. sep 2006 på vejle dyrehospital studere en af deres veterinærsygeplejersker om kattens adfærd det var da en ide og ringe til hende på mandag...

  • #10   17. sep 2006 ja for et eller andet skal der gøres, men jeg tror jeg vil se tiden an mht dyrlæge, for vi har undersøgt og trykket og bøvlet ham og han har ikke ondt nogen steder. min kæreste tror han måske er blevet stukket af et dyr i soveværelset, eller faldet ned fra noget, og derfor er skør mht at være i soveværelset.
    men nu tager jeg Jako i snor også går vi en lang tur, så vi begge kan tænke på noget andet, også må vi se når vi kommer hjem og han måske er så træt at han slapper af. jeg kigger ind igen når vi har været på tur.


  • #11   17. sep 2006 så er vi kommet hjem, Jako har lagt sig under sengen, stor fremskridt, men nægter dog stadig at komme i nærheden af kontorafdelingen af soveværelset. men i det mindste slapper han af nu, eller han sover i det mindste. så nu må vi se tiden an, og håbe det går over, eller skal vi nok til dyrlæge. og hvis tilfældet er at det spøger hos os, ja så er det en trøst at vi er på lejligheds jagt, og skal flytte i det nye år der kommer.
    tak for jeres hjælp allesammen.
    mvh karina


  • #12   17. sep 2006 hmm.... hvis det kun er computerdelen af soveværelse, kunne han havde fået stød? jeg ville tjekke ledninger og stikkontakter og lign. om der måske har været en overgang eller noget... kunne være der var en logisk forklaring....

  • #13   17. sep 2006 ja det kunne sagtens tænkes. tusind tak det har jeg overhovedet ikke tænkt på, og det passer jo med skrivebord og computer, som han ikke vil i nærheden af.
    mange tak igen.


  • #14   17. sep 2006 Enten den elektriske udladning som er fra comp. Eller GOST.

Kommentér på:
Hjælp min kat er blevet skør!!!

Annonce