Hjælp min kat er blevet skør!!! {{forumTopicSubject}}
i de sidste par dag er min kat blevet helt vild mærkelig. den har forandret sig så meget at vi slet ikke kan kende ham mere.
han er blevet utrolig bange for at komme ind i soveværelset, og hvis han kommer derind alligevel, så får han pludselig et flip, han spinger en meter op i luften og bliver total vild og vi kan ikke komme i nærheden af ham for så kradser han, ikke ondt ment men simpelhen fordi han er i panik. vi kan ikke forstå det da det plejer at være han ynglingsrum, han elsker at ligge ved siden af computeren, og elsker at ligge og putte i senge, men de seneste dage ca. 4. har han forandret sig total. han er blevet meget sky, og mistænksom, og slet ikke så kælen som han plejer. det skal lige siges at det er en perserkat kasteret på fem år, han er eneste dyr i lejligheden, som er cirka 50 km2, og indtil for 4 dage siden har der aldrig været noget, vi hverken slå ham eller har forandret noget som skulle kunne gøre ham så mærkelig.
jeg håber der er nogen der kan hjælpe og gerne hurtig, da det ikke er til at bære at se ham sådan.
mvh karina
sep 2006
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 25
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.224
Spookey.....................
sep 2006
sep 2006
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
Karina - Tjaeh, spøgelser kan vel også godt lide pæne nye ting? ;oP
sep 2006
nu har jeg endevendt soveværelset fra den ende ende til den anden. og jeg ville godt kunne forstå det hvis det havde været nullermænd under sengen der havde skræmt ham, for det havde nået den størrelse hvor man skulle tro de levede af katte. men desværre gav det ikke pote han er stadig bange, men faktisk kun i soveværelset, det er kun der han får flip, så jeg forstår det ikke.
sep 2006
jeg ved virkelig ikke hvad der kan være, men det er soveværelset der er problemet, selvfølgelig smitter det jo også af i de andre rum fordi han jo er nervøs.
men kan man ikke nærmest udelukke en svulst i hjernen da det kun er i soveværelset han får flip??
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
sep 2006
men nu tager jeg Jako i snor også går vi en lang tur, så vi begge kan tænke på noget andet, også må vi se når vi kommer hjem og han måske er så træt at han slapper af. jeg kigger ind igen når vi har været på tur.
sep 2006
tak for jeres hjælp allesammen.
mvh karina
jan 2006
Følger: 20 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 10 Svar: 61
sep 2006
mange tak igen.
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 84 Svar: 584
Hjælp min kat er blevet skør!!!